Spillrom
| Sjiraffen | 22 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 23 |
Mobilspill
| Pågående | 8 706 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Bergjord | 2012-01-24 19:04 | |
![]() | Vil du komme vekk fra hele folkemassen i london city anbefaler jeg å ta toget til en liten forstad som heter Corydon. Mye av de samme butikkene, der har du også primark med mye mindre folk en hva det er i den i london. Musical er et must, da vil jeg anbefale enten lion king, eller Billy Elliot. | |
| Glory | 2012-01-24 19:15 | |
![]() | Enig med Vidic: Madame Tussauds var en dyr og tidkrevende skuffelse. Slett ikke nødvendig å få med seg. Harrods og Selfridges er for kongelige apanasjer. Debenhams på Oxford Street er topp for "normale" lommebøker. Også veldig populært å besøke sportsbutikken Lillywhites ved Piccadilly Circus. (Kan jo være enig i at shopping ikke helt er bra på kjærestetur) Hyde Park kan være verd en spasertur. Som en som besøkte London for første gang i mitt liv for kun et par år siden, men senere har vært tilbake 5(!) ganger, angrer jeg kun at jeg ikke kjøpte Oyster card tidligere. Siden www.tfl.gov.uk er ypperlig for planlegging av transport. Sommerstid er det også for kjærestepar hyggelig å ta sykkeldrosje. God tur! | |
| Glory | 2012-01-24 19:16 | |
![]() | Ja, jeg vil også tilføye at The Lion King er helt fantastisk! Og at Covent Garden er et hyggelig sted. | |
| holaalice | 2012-01-24 19:18 | |
![]() | Primark seff :))) Sko til 20 kroner osv osv.. Ta med Tom koffert!! ;) | |
| Glory | 2012-01-24 19:18 | |
![]() | For turistbuss; sjekk Big Bus tours. | |
| Glory | 2012-01-24 19:23 | |
![]() | Jeg pleier ikke akkurat reise rundt å titte på kirkebygg, men St Pauls Catherdral er imponerende. Og du kan gå nesten til toppen. | |
| Bongo | 2012-01-24 20:25 | |
![]() | Kjøp Oystercard www.boroughmarket.org.uk/ Ta båten til Greenwich: www.visitgreenwich.org.uk / Camden: camdenlock.net/ Kunst? Tate er isåfall et must: www.tate.org.uk/ Brixton Village Market: se VG, www.vg.no/reise/arti...d= 10074630 SKO: www.kurtgeiger.com/ notting hill er kjærestekoselig, få oversikt fra london eye, oxford street er bare mas, finn en gastropub. Ta drosje på om tuben har stengt for natta | |
| tvea | 2012-01-25 13:24 | |
![]() | Mange gode tips her----god tur JEYKZ,Kos deg/dere! | |
| jeykz | 2012-02-17 19:12 | |
![]() | SIGGIE; det er klart jeg og kjæresten skal på shopping :-D | |
| jeykz | 2012-02-17 19:12 | |
![]() | TUSEN TAKK TVEA!! | |
| jeykz | 2012-02-17 19:20 | |
![]() | Da har jeg satt meg ned og notert alt dere har kommet med :-) Kjæresten vil ikke på fotbaltur ENDA, men senere. Dette blir bare shopping, spising, titting og mas. Hehe. Severdigheter i tillegg til det store akvariumet jeg er fast bestemt på å få med meg, har jeg notert meg: - Madame Tussaud - London Eye - Tower Of London - Buckingham Palace - Big Ben - Picadilly Circus - St. Pauls Catherdral Av shopping har jeg notert meg dette - Primark - Oxford Street/Oxford Circus - Kensington High Street - Harrods - Hamleys - DIV Markeder - Nothing Hill Så spørs det jo hvilke det blir, for alt på engang blir vel for mye av det gode! Så tusen takk alle sammen for kjempe fine tips :-) Setter jeg stor pris på!! | |
| nalo | 2012-02-17 19:29 | |
![]() | Tips: Kjøp billettar på nettet til London Eye og Madame Tussaud å førehand, så slepp du å stå timevis i kø. Tida kan brukast til andre ting .... | |
| Nadja | 2012-02-17 20:29 | |
![]() | Anbefaler på det sterkeste en tur på denne interaktive restauranten på soho, en opplevelse utenom det vanlige. De har også en veldig funky og kul bar i kjelleren som dere burde "søkke" maten i ;) Bør bestille bord på nett før dere drar. !! www.inamo-restaurant.com/ pc/ | |
| Knusifix | 2012-02-18 02:56 | |
![]() | Kan være moro å ha sett ett slott inni, også. men da må dere kanskje litt utenfor storbyen. I motsetning til i Norge, er det mange av dem der borte. God tur! | |
| jeykz | 2012-02-18 13:44 | |
![]() | Takk takk! Vi skal forhåndsbestille diverse billetter :-) | |
| imok | 2012-02-18 14:55 | |
![]() | the fat duck er en av værdens beste restauranter og ligger bare minutter unna london:D | |
| nalo | 2012-02-19 00:45 | |
![]() | Ta toget frå Paddington til Windsor. Do your shopping there! Besøk Windsor Castle, Eton, rusla langs Themsen og berre nyt det. London er flott, men det kan raskt bli for mykje av det gode, viss du ikkje har ein skikkeleg plan, eller tid til å berre la tida gå. Du rekk ikkje over meir enn eit par "severdigheter" på ein dag så med den lista di må du rekna minst ei veke. Reiser sjølv bortover om ei veke, denne gongen har eg ein konsert i Royal Festival Hall, ein musikal (Billy Elliot) og Brittish Museum på planen. | |
| jeykz | 2012-02-19 01:43 | |
![]() | Vi skal ikke innom hele lista som jeg skrev opp, det er bare det vi skal se nærmere på og velge ut ifra :-) Blir ikke siste gang vi skal til London :-) Tusen takk for tips! :-) Og ha en kjempe fin tur! | |
| fortuna | 2012-02-20 19:15 | |
![]() | Hei, om du ikke har reist allerede: Skal du spise frokost/lunsj eller ta en ettermiddagssnack er La Pain Quoitidien perpekt! Like ved Notting Hill Gate. Delikate franske retter, lekkert servert. Gå opp og få litt utsikt også. www.lepainquotidien....n_ UK/about | |
| jeykz | 2012-02-21 18:14 | |
![]() | Vi reiser i midten av mars:-) Tusen takk for tips!! | |