Spillrom
| Sjiraffen | 17 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 17 |
Mobilspill
| Pågående | 8 688 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| picassa | 2012-02-02 11:57 | |
![]() | sammenligningen din var god,gompedyret hehe | |
| picassa | 2012-02-02 12:03 | |
![]() | jeg tror de fleste ville godta aa betale en avgift paa en ny flott vei,men det er irriterende naar man blir noedt for aa betale for en kroettersti i flere aar i haap om at det skal komme en bra vei. Jeg har familie i Askim saa jeg bruker veiene i blant ,saa jeg forstaar hva jesuslover mener. | |
| Boubou | 2012-02-02 17:57 | |
![]() | Bomring rundt byer for å få ned rushtrafikken er ok, dersom kollektivtilbudet er godt. Har det ikke her jeg bor, men med to busser i timen - og et kvarter å gå til bussen - er det veldig greit for meg å kunne kjøre. Når det gjelder bom, er jeg i utgangspunktet litt mot, og vedig mot dersom det ikke finnes alternativ vei. Bodde før på Tjøme, og der er der bom på vei inn til fastlandet, uten noen annen mulighet til å nå resten av verden, om ikke du vil i småbat eller svømme. Det er IKKE ok. Skriver under på Actros' kommentar om bra franske motorveier; de er faktisk stort sett kjempebra (noen litt slitte oppe i nordøst), ganske dyre, men med god skilting, bra rasteplasser, nok bensinstasjoner ogVELDIG behagelig utforming (150+ km/t nattestid er helt suverent når en skal til Sørfrankrike på et døgn), og det finnes alltid alternativer, som kan være litt kortere eller litt lenger i km, skjelden MYE lengre annet enn i tid såklart. LA OSS REISE TIL FRANKRIKE OG KJØRE PÅ MOTORVEIEN! | |
| Kokodrillen | 2012-02-03 00:05 | |
![]() | Hver gang Høyre og Fremskrittspartiet legger på prisene i bompengeringen i Oslo så svekker de samtidig kollektivtilbudet. | |