Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 354 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
MyRuin | 2012-02-10 19:13 | |
![]() | Jeg synes det er en stor forskjell på å spille et spill her og det å være normalt høflig i rl.. Jeg hilser alltid på folk i kassa når jeg handler, om jeg kommer borti noen jeg går forbi, ser noen jeg kjenner, eller vet hvem er.. Men å si hei og tfs her,- vel, jeg svarer om noen skriver det til meg, men ikke ellers.. Fy, jeg må være et ondt og dårlig menneske.. | |
picassa | 2012-02-10 20:08 | |
![]() | Haha Wstine | |
JamesO - Ikke medlem lenger | 2012-02-10 20:36 | |
![]() | Vi må akseptere at folk er forskjellige. Synes det er helt greit om folk ikke sier hei, tfs eller grt o.l. når man spiller ordspill. Og det er også helt greit for meg om folk liker å sende mange meldinger under spillets gang. Det jeg ikke synes noe om er folk som er kritiske til motstanderens spillestil. Det er bare barnslig og umodent synes jeg. | |
filipjo | 2012-02-10 21:10 | |
![]() | Det er akkurat dette vi Norske er kjent for i verden. Nodmenn er uhøflige og kalde. Ser ikke på sine medmennesker, hilser ikke, takker ikke og er kalde og vanskelige å komme inn på. Det er en del kommentarer her som bekrefter denne generelle oppfatningen. | |
Oslokar 2 | 2012-02-10 21:11 | |
![]() | Hyggelig å si , hei og tfs !!!! min mening .. ;-))) | |
JamesO - Ikke medlem lenger | 2012-02-10 21:16 | |
![]() | Selv pleier jeg ¨å bruke hei, tfs nesten hele tiden untatt når jeg spiller med folk som jeg husker bruker dette lite selv.. Men vi må være obs på at det finnes folk som sliter med sykdommer som faktisk gjør det strevsomt å bruke tastaturet for mye, f.eks. ms, gikt, og andre sykdommer, så ikke være så rask med å dømme folkens... | |
BeeJay | 2012-02-10 21:37 | |
![]() | Sypike: det var et godt råd du fikk mht å finne noen med omtrent samme ranking, men i tillegg også velge en spilletid som passer for deg. Om du f.eks. ønsker å spille normal tid (30 min. pr spiller), så ikke la deg stresse opp om motspilleren legger raskt og du ønsker å bruke dine fem min. pr ord. Det er helt opp til deg:) Jeg opplevde i begynnelsen at jeg hadde invitert i et spill på normal tid, og en spiller meldte seg på. Han begynte ganske snart å klage på hvor kjedelig det var at det tok så lang tid. Jeg svarte ham at han hadde valgt å gå inn på et spill med den hastigheten, hvis det ble kjedelig for ham, fikk han velge noe raskere. Nå spiller jeg stort sett hurtig eller stress. Heldigvis er de fleste jeg treffer på , både hyggelige og høflige. Men en og annen surpomp og noen ufine kommentarer kommer jo. Så gidder man ikke spille med dem noe mer, ikke sant= Personlig pleier jeg si hei og takk for kampen, noen dager, med noen spillere, er det naturlig å "prate" litt. Noen ønsker det helt klart ikke, da holder jeg kjeft. :) (Går jo ut over spilletida, da)- Vi er forskjellige, men det alle vel burde være enige om, er at hvis man bare ønsker å få slengt dritt, kan man heller gå på do.... | |
loisa | 2012-02-10 21:50 | |
![]() | Av og til hilser jeg, andre ganger ikke. Alt etter hvordan jeg sitter/ligger med dataen. Prøver å svare hvis motspilleren "prater", men føler meg ikke slem hvis jeg forholder meg taus. Det er da bare et spillerom. Finnes mange andre chat plasser for de som har behov for det. | |
Krepsefrua | 2012-02-11 01:44 | |
![]() | Er ofte de samme som er her når jeg er her, og jeg vet stort sett hvem av de faste som hilser eller ikke. Jeg hilser og sier takk for spillet og prater gjerne underveis om jeg blir tilsnakket. Det som jeg ikke synes om, er de som hilser og gjerne med smilefjes, at når de taper bare forsvinner uten noe tfs, klart det er kjedelig å tape innimellom, men det er jo en del av dette spillet, men synes de kunne si tfs likevel jeg da :) | |
ei_heks | 2012-02-11 09:18 | |
![]() | Folkeskikk er folkeskikk uansett fora. Hei og tfs er en selvfølge. Om man finner noen det er hyggelig og naturlig å chatte med er jo det ekstra hyggelig. Men tause, konsentrerte spill er også helt greit. :) Jeg spiller ofte med venner og det kan nok gå ut over spilletiden. :D | |
stumpeguri | 2012-02-11 10:13 | |
![]() | normal folkeskikk er -goddag -goddag -har du tenkt og vinne? -ja -du kan reise og ryke å langt inni helvette at det skal du bli blå førr.... hehehehehehehehe dokker måkkje glømme humoren<3 | |
kariks | 2012-02-11 13:00 | |
![]() | Tenker at folk som er helt usosiale og ikke en gang bryr sg om et hei kanskje kan sitte med scrabblebrettet eller kortstokken alene for seg selv i sin egen stue... Rart å oppsøke levende, aktive ordspillere her inne om man ikke er interessert i dem, vel? Men det er jo her man får ranking da, ikke hjemme i stua, kanskje det er det om å gjøre? :) tfm | |
indiana | 2012-02-11 15:41 | |
![]() | Opplever sjelden uhøflige spillere jeg:-) | |
Ruschne | 2012-02-11 16:28 | |
![]() | HA HA Den var morsom | |