Spillrom
| Sjiraffen | 24 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 24 |
Mobilspill
| Pågående | 8 684 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Lillemis | 2012-02-23 15:12 | |
![]() | Helt klart, nordicrose - jeg forsøkte bare å forklare Valpen at det var fullt mulig å sveipe innom Forum selv om jeg tok et slag Tilfeldig Normal... ;-) | |
| bearo | 2012-02-23 20:28 | |
![]() | Porthos: Det var nokre ord, men særdeles lite substans. Du evner ikkje å forstå at ting forandrer seg med tida? Te-skei: Då tråden vart starta var han ikkje eingang sikta, og det gjer det endå verre enn når han no er sikta, men det er likevel ikkje av revolusjonerande effekt. No er han sikta, men det er framleis ein lang veg til domfellelse, og ein uendelig lang veg til å sidestillas med historiens verste drapsmann. Ditt første avsnitt har eg ikkje så mykje å sei til då det ikkje gir meining, og at eg aldri har sagt noko mot at det vert oppretta ein tråd om ein slik sak. Å tillegge andre meininger dei ikkje har ytra er dårlig stil. | |
| POLITIe | 2012-02-24 00:36 | |
![]() | man har tatt feile folk før.... Justismord er jo ikke et nytt fenomen. | |
| Boubou | 2012-02-27 20:46 | |
![]() | Inen her som husker "fetteren" ??? AT fæle ting skjer er fælt. Hvem som gjør dem er sånn sett lite interessant da det helt sikkert finnes både 12, 18, 25 og 75årige fæle folk. Hyperforenklet men dere skjønner hva jeg mener. La politiet gjøre jobben sin, la folk få være anonyme og presumptivt uskyldige inntil de er dømt, og la oss finne noe mer fornuftig å diskutere enn om man kan "skrive slikt". Man kan ikke det, det sier loven vår. Ya basta. | |
| Boubou | 2012-02-27 20:46 | |
![]() | Inen er naturligvis babyspråk for ingen. | |