Spillrom
Sjiraffen4
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede5
Mobilspill
Pågående8 644

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
ipsfan2012-03-19 16:29
Antall innlegg: 19

Brikkemajoren er en humørsyk mann. Han elsker å dele ut F og J til meg. Noen ganger føler jeg at han har PMS med doble turboer. Da kan han slenge på noen artige H'er for moro skyld. Er det noen som vet adressen hans, slik at jeg gjerne kan sende noe påskemarsipan for å blidgjøre?

Boubou2012-03-19 17:46
Antall innlegg: 1210

Kjære dere! Brikkemajoren skal en holde seg inne med, en må respekere hans (Jeg er overbevist om at han ER hankjønn) mer-eller-mindre tilfeldige utdeling av brikker og brett, en bør ofre til ham hver kveld etter dagens økt, og det KAN hjelpe å klage høylytt (CAPS i kommentarfeltet). På tross av denne kunnskapen har ikke jeg - eller noen andre jeg vet om - klart å klamre seg til en unaturlig høy ranking over tid ved å fjeske for ham, men det kan vel ikke skade heller, tenker jeg.
Cygnus, Eastwood; Jeg får også alltid tre Ier av gangen. Og jeg får ofte både Æ Ø og Å på en gang.

GrandPrix2012-03-19 18:12
Antall innlegg: 60

Jeg har hatt sex med Brikkemajoren!!! En hyggelig kvinne som liker rødvin og et gotd bingoforspill. Hvis dere ikke er klar over det: det er en HUN! ( egentlig selvfølgelig..)
Hun elsker erotikk med scrabblebrettet som grunnlag og lover gode vokaler i hytt og pine hvis hun blir tilfredsstilt!
Hun krever imidlertid at du er lojal mot henne humørsvingninger og kraftige PMS-perioder! (Da kan ubehagelige vokaler strømme på).
Men egentlig: Brikkemajoren er lik kvinner flest. Ustabile, premenstruelle og i enkelte sammenhenger: Rett og slett hevngjerrige.
Derfor: Vær trofast mot samboer og familie, vær snill og grei - så skal du se at rankingen går mot de store høyder.....

Cygnus2012-03-19 18:17
Antall innlegg: 44845

men da kan jo bare vi damene gi opp! det var synd!

GrandPrix2012-03-19 18:36

Neida, hun er bifil: det da hun i alle fall til meg!

GrandPrix2012-03-19 18:38

sa..

grebhla2012-03-19 18:58
Antall innlegg: 15

jeg visste at det var flere som føler som meg!! Men jeg får bare holde ut, for jeg gidder ikke å selge meg for bedre bokstaver. Forøvrig LIKER jeg å,ø,c og w, iallefall noen ganger. Men F'er og J'er kan dere få!!

loisa2012-03-19 19:13
Antall innlegg: 42

Haha:D Takk for god underholdning.

miamaria2012-03-19 19:20
Antall innlegg: 1002

fullstendig feil,GrandPrix!
brikkemajoren er en mann.
han er flørtbar - men ikke mer!
i sin noe fjollete brikkemajor-uniform må man ta seg en del sammen og huske hvor viktige ting det gjelder for å prøve å ta han alvorlig.
navnet hans står i ordspill-brikker på uniformslua!

Stigende2012-03-19 19:57
Antall innlegg: 285

Altså, brikkemajoren er en mann. Han kan blidgjøres med penger, sigarer eller billig vodka. Dessverre har jeg har enda ikke blitt besøkt av de russisk-aksent-håndlanger ne som forteller hvor man kan levere bestikkelsene.

Brikkemajoren har spillene på storskjerm i drikkebula si, og underholder seg selv og håndlangerne med å plukke fram alle de verste brikkene til den stakkaren som spiller mot en som har storhandlet vodka. Det KAN hjelpe en kort stund å klage med store bokstaver i chatten, og følg godt med på bokstavene! Brikkemajoren føler seg nemlig ikke begrenset av spillereglene og legger GLATT fram 8-9 j-er i samme spill, eller to-tre c-er har også forekommet.

Og så er det ikke lurt å nevne navnet hans i forum, han hevner seg med drittbrikker i ukesvis! Vi sees etter påske!

kj-s2012-03-19 22:10
Antall innlegg: 110

Jeg spilt nettopp med en som endte på over 1000 poeng, han fikk alle de lange flotte ordsammensetningene hele tida, fire bingoer eller så..jeg gikk helt ut av tellinge og fikk bare inn to og tre stavelser gjennom hele spillet og satt igjen med tøvete brikker tilslutt!!
DETTE KAN DA VEL ALDRI VÆRE TILFELDIG?? Gjennomgående og gjentatte ganger supre ord lagt rett i hendene på rad og rekke. HÆ går det an i det hele tatt??

Boubou2012-03-20 17:34
Antall innlegg: 1210

kj-s
er det noen her inne som IKKE har opplevd dette? I så fall har de ikke vært her lenge.

arvebe2012-03-20 17:59
Antall innlegg: 65

Brikkemajoren er alvorlig sur på meg for tida - tror 50% av spillene mine de siste to dagene har startet helt uten vokaler.

miamaria2012-03-20 20:10
Antall innlegg: 1002

vurdert å ta skjegget...? :)

arvebe2012-03-20 21:56
Antall innlegg: 65

Sist jeg prøvde ble brikkemajoren enda surere :-)

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?