Spillrom
Sjiraffen | 13 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 13 |
Mobilspill
Pågående | 8 695 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Mooseman | 2008-07-07 09:23 | |
![]() | Poenget var å finne en bingo hvor den 7. bokstaven manglet. Altså helt i tråd med opprinnelsen her ;) | |
qua - Ikke medlem lenger | 2008-07-07 09:59 | |
![]() | Så flinke de er! Men tilbake til mitt utgangspunkt, som var 6 ULIKE bokstavar, eg ser eg ikkje har vore tydeleg nok der - RESTEN har 2 e-ar. Supplement til denne? A - SATIREN B - BRISTEN C - CISTERNe - føreset ein e å byggje på D - STRIDEN E - STRIENE F - FRISTEN G - GNISTRE H - I - J - K - KRISTEN L - STRILEN M - STRIMEN N - TRINSEN O - SORTIEN P - STRIPEN R - STRIREgN - med ein kryssande g S - TRISSEN T - SNITTER U - TURISTEN - føreset ein t å byggje på V - VRISTEN W - Y - NYRESTeIn - føreset både e og n i passeleg posisjon Æ - Ø - Å - | |
Mooseman | 2008-07-07 10:46 | |
![]() | Fant disse under gitte forutsetninger på basen STRINE A - SATIREN B - BRISTEN C - CISTERNe - føreset ein e å byggje på D - STRIDEN E - STRIENE F - FRISTEN G - GNISTRE H - I - J - ISTJERN K - KRISTEN L - STRILEN M - STRIMEN N - TRINSEN O - SORTIEN P - STRIPEN R - STRIREgN - med ein kryssande g S - TRISSEN T - SNITTER U - STEINUR V - VRISTEN W - Y - SNYTERI Æ - Ø -NITRØSE Å - | |
get it here - Ikke medlem lenger | 2008-07-07 12:30 | |
![]() | Fant disse under gitte forutsetninger på basen STRINE A - SATIREN B - BRISTEN C - CISTERNe - føreset ein e å byggje på D - STRIDEN E - STRIENE F - FRISTEN G - GNISTRE H - I - J - ISTJERN K - KRISTEN L - STRILEN M - STRIMEN N - TRINSEN O - SORTIEN P - STRIPEN R - STRIREgN - med ein kryssande g S - TRISSEN T - SNITTER U - STEINUR V - VRISTEN W - Y - SNYTERI Æ - Ø -NITRØSE Å - ÅRSTIdEN - med ein kryssande d | |
qua - Ikke medlem lenger | 2008-07-07 14:28 | |
![]() | Nærmar seg! Eg utlovar ingen dusør til dei som finn H I W og Æ, men - | |
Mooseman | 2008-07-07 14:36 | |
![]() | Vel, dersom man kan forutsette at det kan kombineres med allerede lagte bokstaver.......da har du : Hingster Incester Tilnærmes Stålwiren Er ikke helt sikker på om den sammensatte utgaven av Stålwiren går :p | |
get it here - Ikke medlem lenger | 2008-07-07 15:35 | |
![]() | nye solbriller, moose? | |
Mooseman | 2008-07-07 15:42 | |
![]() | Nei, jeg har sikkert 30 par...hehe | |
Nate | 2008-07-07 15:50 | |
![]() | Jeg måtte bare skrive en av mine bingoer her,den syns jeg var tøff,og det passa veldig godt... Jeg la en gang bingoen: Råflaks.. Morro.. | |
eterem | 2008-07-07 15:50 | |
![]() | Hvis man har en A man kan bygge på, bør også sanitære funke! | |
qua - Ikke medlem lenger | 2008-07-07 17:48 | |
![]() | Då ser lista f.eks. slik ut: A - SATIREN B - BRISTEN C - CISTERNe - føreset ein e å byggje på D - STRIDEN E - STRIENE F - FRISTEN G - GNISTRE H - HINgSTER - med ein kryssande g I - J - ISTJERN K - KRISTEN L - STRILEN M - STRIMEN N - TRINSEN O - SORTIEN P - STRIPEN R - STRIREgN - med ein kryssande g S - TRISSEN T - SNITTER U - STEINUR V - VRISTEN W - STålWIREN - bygt på utlagt -ål- Y - SNYTERI Æ - SaNITÆRE - med ein kryssande a Ø -NITRØSE Å - ÅRSTIdEN - med ein kryssande d Eg manglar framleis i-en; ordet vi er ute etter der må ha 2 i-ar, så Mooseman sitt framlegg går ikkje. | |
qua - Ikke medlem lenger | 2008-07-07 19:10 | |
![]() | I - INSIsTER - med ein kryssande s | |
Mooseman | 2008-07-07 22:39 | |
![]() | Hmmm, det var kakemonsteret som spiste opp den ene i-en min, helt sikkert altså..... :P | |
qua - Ikke medlem lenger | 2008-07-08 12:47 | |
![]() | Sjølvsagt, Moose, det forsto eg då med ein gong. | |