Spillrom
| Sjiraffen | 2 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 2 |
Mobilspill
| Pågående | 8 708 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| mymlen | 2012-04-23 23:02 | |
![]() | *liker* | |
| tulleord | 2012-04-24 10:06 | |
![]() | Heia heia den som vint.....den som tapa den blir sint..;-) | |
| budbundy | 2012-04-24 20:16 | |
![]() | han derre valpen er en sur *****. ble rasende da jeg gratulerte ham med bingo. Merkelig å legge så mye i å forsøke å være ordspill-snobb. slike er så sykt lol ass | |
| gompedyret | 2012-04-24 20:57 | |
![]() | Jeg tviler på at valpen faktisk var rasende. Generelt er det en risikosport å gjette andres sinnstemning ut fra noen ord på nett, da men som regel ender opp med å speile seg selv uten å engang skjønne det. Hyttet valpen med neven, f.eks.? Nei, nemlig. Hvis man ikke hytter med noe kan man umulig være sint. Sier seg selv. | |
| Ettigrib | 2012-04-24 21:56 | |
![]() | Gomedyret da, en valp har vel ingen neve? Det må være en rar valp i så tilfelle. Jeg tror det ikke før jeg får se det! OnTopic: Spill mot meg, jeg er blid! Desverre har jeg mine feil og mangler; jeg både nekter og gir opp en gang i blant, foretrekker lynrask/spesia, spiller ikke ubegrensede spill og har til tider sær humor. Men kan du overleve det er det bare å banke på døra. DingDong. | |
| dollie | 2012-04-24 22:33 | |
![]() | Jeg spilte mot en person som startet spillet med å si " hei gamla", og siden faktisk mobbet meg gjennom hele spillet med utsagn som "ikke prøv deg gamla" og ble det for vanskelig for deg nå gamla etc. Det hører med til historien at jeg til slutt slo vedkommende ned i støvlene. Det føltes riktig så bra:-) | |
| rilo | 2012-04-25 01:29 | |
![]() | Så frekt!! Glad du slo han då, dollie! :) Jeg blei møtt av en som kalte meg med navnet mitt ei gang, var veldig koselig:) Er masse kjempegøye folk her og, så er så synd at det er surpompene vi husker. Jeg spiller for jeg synes det er kjempegøy, men er ikkje kjempegod og om det irriterer noen, så får det bare gjøre det;) | |
| berita | 2012-04-25 13:46 | |
![]() | Til dollie: Dette syns jeg er et eksempel på en person som burde vært rapportert (kopiere chatten og sende til en spillvert). Når man holder på sånn gjennom et helt spill, går man langt over det som er akseptabelt som spøk! | |
| snubi | 2012-04-25 13:56 | |
![]() | Har også blitt kalt gamla og mye rart, men jeg bare ler av det og fjoller tilbake. Dersom det ikke var ironi og motspiller faktisk mente det han sa, så har det uansett ikke truffet mål her i gården og da er jo vitsen borte eller hva? Hehehe ;D | |
| Cygnus | 2012-04-25 17:33 | |
![]() | nei nå måtte jeg le, snubi - hvis du blir kalt gamla hva skal da vi gamle støte på!!! | |
| mymlen | 2012-04-25 17:47 | |
![]() | dollie dollie, du som ikke har bilde kan jo bare finne opp et fødselsår? 1993 f.eks. Da vet du at det IKKE er mobbing hvertfall, om noen kaller deg gamla... :) Til gompe: når du blir kalt tufs to ganger etter hverandre (så ingen misforståelse eller feilskriving hvertfall...) fordi du sier grattis med bingo, så veit jeg ikke hvem som speiler hva eventuelt - men HYGGELIG er det ikke! Neste gang kan jo vedkommende bare si hytt hytt, hvis poenget var å hytte med neven. Jeg hadde flirt bedre av DET... | |
| alisj | 2012-04-27 12:49 | |
![]() | Noen er bare arrogante og uhøflige dessverre! I starten her ute møtte æ stadig på spillere som var så sikre på å slå mæ at de slang med leppa når æ la bingo og gjorde d bra, opptil flere av de unge gutta skrev fu.... you.... etc, og trakk sæ fra spillet. MEN d va jo bare bra for mæ for da steg jo rankingen fortere :D I senere tid har æ møtt på noen som ikke gidder si hei eller takk for spilet uavhengig om de vinner eller taper. Tenker da at de har problemer, ikke æ, så værsågod, betyr prestisje å d å vinne her inne så mye kan de bare sitte der surmagra for min del! Æ kose mæ me spillene uansett om d går opp eller ned, mange hyggelige spillere her ute, og treffer æ på de som æ vet ikke er d så går æ virkelig inn for å knuse dæm :D i dag fikk æ faktisk 116 poeng fordi en gav opp midt i spillet :D hihihi Ha en fantastisk dag dere hyggelige der ute! | |
| Ettigrib | 2012-04-27 16:12 | |
![]() | Jeg tenker at de som ikke sier hei (hvilket jeg vil tro alltid er uavhengig om det blir seier eller tap, har til nå ikke møtt noen som har slengt ut et hei etter fullført spill) eller takk for spillet egentlig ikke tenker så mye over det. Så den som sitter med problemene må jo være de som bryr seg om det. Deretter tenker jeg at de som mener andre er arrogante, uhøflige, frekke, [fyll inn annet passende negativt adjektiv] og har problemer grunnet manglende hei og tfs er en tanke forutinntatte og dømmer mennesker på mangelfullt informasjonsgrunnlag. Jeg bør vel helst kanskje takke for meg, ønske alle en særdeles god ettermiddag videre og for all del ikke glemme å ønske god helg. Jeg har da nemlig ikke problemer! | |
| dollie | 2012-04-28 10:40 | |
![]() | Mymlen, nå bestemte jeg meg for å legge inn et bilde. Jeg syns selv det er hyggelig å vite sånn noenlunde hvem som er på den andre siden når jeg spiller. Og ja, hadde jeg ikke vært så sløv at jeg ikke klarte å huske navnet på vedkommende som mobbet meg ( det var et veldig innviklet navn) så hadde jeg rapportert det. Så pass graverende syns jeg det var. Men, ellers så syns jeg det bare er hyggelig mennesker her inne på ordspill og nå har jeg faktisk spilt en del spill etterhvert. | |
| bekiil | 2012-04-28 12:20 | |
![]() | Spilte en gang med en som var skikkelig råtten, hehe. Han klarte å lire av seg at «du hadde jo tapt i utgangspuktet» etc.. hahaha.. jeg lo så tårene trillet. En annen ting. Det er lov å bli gretten når ting går dårlig over xx runder. | |
| bekiil | 2012-04-28 12:22 | |
![]() | Forresten så har jeg lite til overs spillere med høy score som ikke vil spille mot spillere med lav score!. | |