Spillrom
| Sjiraffen | 2 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 3 |
Mobilspill
| Pågående | 8 722 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| CaB | 2012-04-30 17:32 | |
![]() | du kan se ratingen til en eventuell motspiller ved å klikke på den grønne pila. Eller: ->Min side->Innstillinger-&g t;Personlige valg-> huk av for "Utvid spill automatisk i spillelisten." | |
| MemoV | 2012-04-30 23:50 | |
![]() | Man får de spillerene er fortjener tenker jeg. Spiller ofte med folk som ikke sier ett ord; hverken på vei inn eller ut. Og det er helt greit. Er ikke bestandig så snakkesalig selv, andre kan en chatte med om trivialiteter. Er de som er stille frekke? Nei. Er de "ikke-hyggelige"? Nei. De spiller spillet innom alle slag en skal igjennom ila dagen. De ufine er de som kjefter på deg for at du legger som en gjør. De får konsentrere seg om sine egne brikker og taktikk. | |
| Ettigrib | 2012-05-01 09:47 | |
![]() | Jeg liker denne tråden. La oss slå et slag for alle de koselige menneskene som befinner seg på ordspill. Alle de som tar seg tid til et par spill inn imellom hverdagens hektiske gjøremål. Alle de positive menneskene som sprer rundt seg med fine ord og smil. Alle de menneskene som ikke sier noe, og alle de menneskene som slår av en hyggelig prat. La oss ikke glemme spillvertene som gjør en god jobb med å opprettholde orden og stadig vekk arrangerer turneringer. Masse hyggelige og ikke minst forskjellige mennesker. Pst! Jeg har ikke glemt deg. Dette innlegget er dedikert til deg. Du er den beste på ordspill. :) | |
| HTJ | 2012-05-01 12:52 | |
![]() | Eg har førr det meste bare møtt trivelige folk :) Og dem som ikkje sei nåkka på tur ut av spillet ser eg ikkje på som kjempe frekke. Men har vært borti to som har vært virkelig suuuuur som gammel melk :P Men det no bare å flire av ;) E jo dem som har et problem :) | |
| krakemor | 2012-05-01 23:07 | |
![]() | bare hyggelige spillere, men enkelte har det fryktelige travelt, stikker før en får takket for spillet, og noen er veeeldig utolmodige, sender mange zzz hvis det tar for lang tid :-) en har jo gode og dårlige dager, noen dager er det ikkenoe som stemmer, da kan en jo bli litt lei, men gir ikke opp for det :-) | |
| Gardinstang | 2012-05-02 16:58 | |
![]() | jeg sier kun hallo og hei og takker pent for spillet, og kan kanskje dermed virke kort.. resten av tiden i det paniske spillet er reservert å spille ut motstander etter beste evne :) | |
| budbundy | 2012-05-15 15:57 | |
![]() | tusen takk alle sammen. | |
| gompedyret | 2012-05-15 17:21 | |
![]() | Teknisk sett så blir ikke melk sur når den blir gammel. Den råtner faktisk, sier ryktene. Dagens unyttige, men hyggelige trivia! Takk for oppmerksomheten. | |
| BrittB | 2012-05-15 22:00 | |
![]() | jeg sier alltid "hei" og "tfs" enten om jeg vinner eller om jeg taper - lite eller mye. Er her for at jeg synes det er moro og jeg treffer hyggelige folk. | |
| jeykz | 2012-05-15 23:45 | |
![]() | hei, grt og tfs :) | |
| clyde | 2012-05-16 12:59 | |
![]() | Sier alltid hei og tfs. dersom min motspiller får bingo gratulerer jeg alltid. Tror de aller fleste er hyggelige | |