Spillrom
| Sjiraffen | 9 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 9 |
Mobilspill
| Pågående | 8 732 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Gubbjävel | 2012-06-14 16:33 | |
![]() | Bildet ditt er sklidd av også! | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2012-06-14 17:18 | |
![]() | Vil tippe ca 37 grader celsius ... | |
| gompedyret | 2012-06-14 19:27 | |
![]() | vpq86: For et finurlig innlegg. Du skriver i ordspillforum for å argumentere mot å skrive i ordspillforum. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2012-06-14 19:32 | |
![]() | Synd jeg ikke ligger ute med bilde, så hadde dere sett hvor yndig jeg er. Gir meg selv karakteren 6, uansett. | |
| piaf | 2012-06-14 20:22 | |
![]() | Siden personen over har gitt seg selv karakter, gir jeg personen over der igjen en femmer for hans finurlige innlegg. | |
| BowRain | 2012-06-14 21:30 | |
![]() | Rart hvilken trang folk har til å kommentere til tross for at temaet overhodet ikke interesserer dem :) Hvis tråden er så teit er det jo bare å overse den...eller? Gir en 5'er til trådstarter som på tross av sure oppstøt fra andre likevel smiler og er hyggelig ;) Å en god 5'er til resterende, bare fordi jeg tror det finnes noe fint i alle ;) | |
| Torill | 2012-06-14 21:51 | |
![]() | Det er mulig ikke jeg har skjønt hva konseptet rangere betyr. For meg ga trådens første innlegg inntrykk av at her skal folk sorteres på en skala etter utseende, de som får en femmer er penest og de som får en ener er styggest. Sånn har det sålangt ikke utviklet seg, heldigvis. Hvis noen tror at jeg har noe i mot at man skriver hyggelige ting til hverandre i forumet, så har jeg selvsagt ikke det. Jeg har ikke noe i mot at noen kritiserer andre heller, sålenge det skjer på en saklig måte. Å kritisere folk fordi de ikke er så pene å se på, synes jeg er relativt usaklig. Noen vil se på innlegget mitt som enda et surt oppstøt. Om denne tråden brukes til å si hyggelige ting om andre, så er det jo bare flott. Vi har hatt en lignende tråd tidligere, den levde en god stund. | |
| Månestråle00 | 2012-06-14 22:48 | |
![]() | Hei og takk for alle fine inlägg,det som kan misstolkes med denne tråden er at folk tror automatisk at her kan det bli sagt stygge ting. Som jeg sa fra förste start har man här både humor o hjerte når man rangerer,og fra mitt hjerte kommer det positive ord til mine medmennesker. Kan si at jeg aldrig har opplevd at noen har fart med styggelser i ord eller rangering på denne tråden i sverige:) Takk til deg BowRain som faktisk er inne på at er man ikke intressert så behöver man faktisk ikke kommentere med surt heller... 5+ till dere alle;) Husk på at som man bemöter andre vil man selv bli bemött;) klem | |
| Månestråle00 | 2012-06-19 14:06 | |
![]() | Gompedyret du har humor og finess:) Morsomt bilde 5+ | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2012-06-19 14:14 | |
![]() | Jeg blir kvalm og slutter meg til Torills konklusjoner. Det skal mot til å skrive det Toril skrev i starten her. Noe selvsagt som de fleste egentlig tenker ganske raskt, men bare få tørr å skrive. Månestråle: Bare vær ærlig. Det var utseendemåling du var ute etter fra starten av. Nå prøver du å ro deg i land med fokusere på annet. Gompedyret. Det er ikke hyggelig gjort av deg å angripe Torill på denne måten. La oss slippe noe så primitivt som utseendefokusering her i forum. Det bare grøsser inni meg uff ..... | |
| USA - Ikke medlem lenger | 2012-06-19 14:28 | |
![]() | Vi har alle våre grenser på hva vi mener bør skulle kunne diskuteres i forum. Den sannsynlige hensikten med denne tråden hadde passert grensen for mitt vedkommende. Selvsagt er gompedyret inne på noe viktig at man bør tillate alle slags diskusjoner, men samtidig bør man også tillate at folk kommer med motforestillinger slik jeg gjorde i forrige innlegg. Jeg er svært liberal og synes det er helt greit at folk kritiserer ytterliggående islam og Frp og røykere og annet, men altså her kom det et område som jeg bare måtte legge inn noen ord om at var et usmakelig tema....og det er i min naturlige rett å gjøre det. Yttringsfrihet. | |
| Månestråle00 | 2012-06-19 14:53 | |
![]() | Jeg må bare komme med ett stort smil til deg USA tenk så mye energi du må ha brukt for å komme med så mye"positivt" å si. At du er "liberal" forstår jeg gott av det du skriver:) Jeg behöver ikke årer for numere er det vinger som er på moten visste du ikke det? Jeg svever fram og slipper ner 5+ på deg:) | |
| gompedyret | 2012-06-19 19:28 | |
![]() | USA: Jeg har aldri ment og heller aldri sagt at man uforbeholdent skal "tillate" alle slags diskusjoner. Men det kan nok være at min liberalisme er noe mer tuftet på prinsipper enn din. Det er forøvrig ikke hyggelig av deg å beskylde meg for å angripe Torill. Månestråle: Et hederlig forsøk. 5 til deg! Som du kanskje muligens begynner å ane blir ikke denne tråden noen suksess her, og den hadde neppe blitt det selv uten alle avsporingene. Grunnen er rett og slett det er få som skriver her og enda færre som ville vært tilbøyelige til å være med på en sånn tråd, slik at det fort ville blitt mye innavl. Men Piaf har mange gode forslag til lignende tråder som favner bredere og gir deltagerne mer spillerom. Flere av de kunne fort blitt artige greier her også. Ikke gi opp. ;) | |
| May Lene - Ikke medlem lenger | 2012-06-19 20:02 | |
![]() | Det merkes at her inne, er det bare seriøse mennesker som kanskje er litt for gamle til sinns for slike tråder. Så overskriften på forsiden og tenkte "hurra, endelig en MORSOM tråd", men neida, første svaret var så gallersurt som jeg aldri før har sett.. Og det stoppa jo ikke med den heller. 2 fulle sider med negativitet til tråden. Usmakelig å gå så hardt inn med kritikk på en slik tråd, liker du ikke en tråd, leser du ikke. Jeg må nok bare glemme at slike morsomme tråder kommer hit, skjønner jeg :( | |
| Månestråle00 | 2012-06-19 20:10 | |
![]() | Hei May Lene:) Nei da jeg skal starte flere morosomme tråder jeg da kan du komme innom og forhåpentligvis blir det ikke like mye surt som med denne.Men det har värt positive mennesker her også,längst der inne er de nok det alle sammen;). Jeg legger ikke min energi på å forklare denne tråden en gang till,så jeg anser den ferdig;) Goe klemmer til deg May Lene, o alle dere andre.Solen må lyse på dere;) | |
| loisa | 2012-06-19 22:57 | |
![]() | Liker du ikke tråden, overser du den bare. Verre er det ikke. Haha, må bare le.. Noen blir provosert av alt og ingenting.. Det er da virkelig ikke noe å lage en stor diskusjon av. Jeg mener en kan holde negativiteten for seg selv. Det var ingen tvang å delta:) | |
| Fillifjong82 | 2012-06-19 22:58 | |
![]() | :))Og idag har solen lyst ekstra godt! Eg er Solbrent!! B) May Lene får 5 (poeng?) fordi hun klikket på tråden av samme grunn som meg- Hurra! P.S Slutt og sutre folkens, det er en uting... | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2012-06-19 23:00 | |
![]() | Alvor gir livet oss. Humoren må vi greie selv. (ukjent) | |
| harwing | 2012-06-19 23:04 | |
![]() | Jess. :-) 5+ te dokk 4 siste her. Det må da gå an å "jabb litt skit" (som vi trøndera sier) her inne uten at nånn behøver å ta seg nær av den grunn... Bare start flere slike tråder du, Månestråle, trivelig det. | |
| Torill | 2012-06-20 01:17 | |
![]() | Alle gir hverandre femmere. Jeg lurer på om det kanskje var meningen? Det er nok jeg som har misforstått hva en rating fra 1 til 5 er. Jeg er ikke sur, ingen har fornærmet meg og jeg har ikke ment å fornærme noen. Jeg er nok bare for gammel til å skjønne konseptet. | |