Spillrom
Sjiraffen9
Krokodillen2
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede11
Mobilspill
Pågående8 756

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
anbjørg752012-08-06 12:13
Antall innlegg: 36

Å servere et halvt glass tran er heller halvfult, spør du meg...

Emmas2012-08-06 14:19
Antall innlegg: 1671

Det kan da være fint å pakke ut etter reise! Vaske og rydde og drømme om neste tur til fjerne kyster... eller?

Gubbjävel2012-08-06 16:05
Antall innlegg: 235

De som ser positivt på hverdagen vil vel si at glasset er halvfullt, mens resten (pessimistene);) bruker halvtomt.
Selv liker jeg godt å være halvfull...

Exit - Ikke medlem lenger2012-08-06 16:32
Antall innlegg: 15

Mørk blå kjole og mørke blå strømper...blir litt "blåbæraktig" og ihverfall dystert...med stor kontrast i blå fargene kan det bli "morsomt" og livlig :-) Er du usikker på at det "passer" har du kanskje rett...? Føler DU at det blir fint...er det helt riktig! ;-)
Å pakke ut...er som å pakke ut minner..."godt jeg tok med den"..."den fikk jeg bruk for"...."den tar jeg ikke med på en annen tur"... Holdningen gjør forskjellen vettu :-) Ved å pakke får man trening i å tenke praktisk...ved å pakke ut ser man hva som er nyttig og hva man setter pris på...;-)
Halvfullt glass er positivt, halvtomt negativt...for mye til en gjest er generøst...fpr lite gjerrig...he,he :-)
Først kom Adam og Høna, Så kom Eva og egget...;-) Eller kom vi fra ingen til å bli èn...så Darwin hadde vel sagt egget...

mymlen2012-08-06 18:29
Antall innlegg: 701

Når jeg pakker til en tur elsker jeg å se at kofferten bare er halvfylt, driver jeg og pakker ut etter turen er det herlig å si at den allerede er halvtømt! (- så da tar vi resten i morra...)

gompedyret2012-08-06 19:13
Antall innlegg: 4381

Hvite strømper til marineblå kjole, det kan heve bedåringsfaktoren opp til 3.5 poeng alene!

skakke - Ikke medlem lenger2012-08-06 19:27
Antall innlegg: 1

Utrolige bessewissere her gitt.. ;-)) enkelte ihvertfall.... For det er vel det det kalles når man kun ytrer meninger, ikke sant?? Eller gjelder det bare for noen? Godt det finnes ærlige og ekte mennesker som man kan stole på og ikke må bekreftes hele tiden, og som vet forskjell på tanker og virklighet! :-)

Burly2012-08-06 21:07
Antall innlegg: 38

hva med orange strømper OG hatt til blå kjole - for meg idealet av stil i formiddagsbryllup, vel å merke

divaen2012-08-07 09:09
Antall innlegg: 341

Blå kjole og blå strømper høres nitrist ut. Hva med litt litt stil. Allt annet enn blått. Finn en kjole med en annen farge og strømper som passer til. For eks. en nydelig korallrød en med hudfargede strømper til.
Pakke ned er moro. da kan man planlegge hva man skal ha til de forskjellige aktivitetene man skal på. Viktig med fargekombinasjoner. Sko og vesker. Pakke ut er ikke like ok, men det må til.

fortuna2012-08-23 20:29
Antall innlegg: 46

Jeg skrev faktisk feil midt i pakkingen. Mente svarte strømper (type gjennomsiktige) til marineblå kjole. Det funket. Ble bra fest.

kasikalli2013-08-24 18:54
Antall innlegg: 446

n

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?