Spillrom
| Sjiraffen | 23 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 23 |
Mobilspill
| Pågående | 8 741 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| alone | 2012-08-12 11:14 | |
![]() | Helt enig med overstående:)) Vær mot andre,slik du vil at andre skal være mot deg :))) Ha en fin dag alle sammen::: | |
| Irwa | 2012-08-12 12:19 | |
![]() | Tror jeg må ha hatt flaks, jeg. Har vært her i fire år, men ikke opplevd noe ubehagelig. Men veldig synd at sånn forekommer, men det gjør det vel overalt på sosiale steder. | |
| hotspur | 2012-08-13 16:06 | |
![]() | Vet ikke om det verken er teknisk mulig eller ønskelig blant flertallet, men hva med å ha en knapp for å velge om man vil ha chat av eller på, som enkelte andre nettsteder har? | |
| ABDT - Ikke medlem lenger | 2012-08-20 10:29 | |
![]() | Sendt inn kopi av dagens dose med ukvemsord. Vedkommende spiller hadde spilt 4 kamper her inne! Jeg hadde dårlige bokstavbrikker,så motspiller tok raskt ledelsen. Og da begynte det: Ble kalt "gamla med dårlig ordforråd" i føste omgang, men da jeg tok ledelsen, kom ei regle med ord som i alle fall vitnet om at vedkommende hadde enda dårligere ordforråd enn meg. Lite hyggelig opplevelse, og at jeg gikk opp i rating på grunn av at han/hun gav opp, er ikke akkurat plaster på såret da. | |
| bonaqva | 2012-08-20 10:42 | |
![]() | Er nok en som stadig bytter nick, jajaja forstår du kommer fra halden så dårlig ordforåd som du har, klarer bare skrive ord på 3 bokstaver. Er ting jeg har fått høre. Spilte med en nå som avsluttet med tfs, du er en taper. Sistnevnte er samme person som ABDT spilte mot. | |
| aska | 2012-08-24 11:33 | |
![]() | Har akkurat nå spilt mot ei som sjikanerte under spill, og jeg har sendt melding til en av spillevertene. Håper jeg ikke ser denne signaturen mere. | |
| Plinkelina | 2012-08-24 13:33 | |
![]() | Nå har jeg også opplevd ufint ordbruk.. Rapporterte til en av vertene, så da slipper vi nok å se den signaturen igjen. God helg :) | |
| Plinkelina | 2012-08-24 13:35 | |
![]() | Det var raskt levert! Spilleren er fjenet! Bra jobba :) | |
| mamz66 | 2012-08-25 01:44 | |
![]() | et tips er og ikke svare dem som slenger dritt. prøv og overse meldingene og ta kopi av det. men dessverre lager dem seg nye profiler tvert dem blir utestengt. | |
| Kokodrillen | 2012-08-25 09:56 | |
![]() | Understreker nødvendigheten av å ha en mulighet for å blokkere brukere man ikke ønsker å spille mot- | |