Spillrom
| Sjiraffen | 23 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 23 |
Mobilspill
| Pågående | 8 741 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| sijoho | 2012-08-21 23:01 | |
![]() | Jeg tror jeg har funnet et godt tilbud på bærbar i en nettbutikk, men da er det jo ingen butikk å gå til, ikke noe bakrom med sjefsnerd, ingen forklaring og demonstrasjon face to face... Kan jo godt få bruk for det, å bestemme seg er noe herk! | |
| ave - Administrator | 2012-08-21 23:20 | |
![]() | Samtidig, med en annen innfallsvinkel; gitt at man kjøper en Asus til 4000 kr (den best i test). Anta at den ihvertfall holder i 2 år/24 mnd, da er månedskostnadene ca 170 kr. Hvor mye røyk får man for 170 kr. i mnd? Vin? Øl? Ukeblader eller andre ting man bare MÅ ha? Hvor mange og lange overveielser har man i forhold til disse innkjøpene? Tatt i betraktning hvor mye glede man kan få av Ordspill via en pc, (og selvfølgelig litt andre ting også), er det noen tvil, kjøp ny pc nå :) | |
| ave - Administrator | 2012-08-22 00:52 | |
![]() | Datasønnen i huset sier at det "nerden" i butikken sier er det dummeste han har hørt, og skjønner ikke belegget for det. Han mener at hadde det vært et allment kjent problem, så hadde chrome rettet opp i det med en gang.... | |
| gompedyret | 2012-08-22 01:13 | |
![]() | Det kan jo være at Google holder på med det. Jeg kjenner ikke til Chrome noe særlig, men såvidt jeg har forstått det er forskjellen på chrome og de fleste andre nettlesere dette: For firefox er flash og java og denslags representert av det som kalles plugins, eksterne moduler som blir aktivert ved behov. For chrome derimot er det slik at flash er bygd inn som en del av selve nettleserprogrammet, slik at hver gang flash skal oppdateres for chrome er det chrome selv som må oppdateres. Denne tette integreringen vil nok gjøre nettleseren raskere, men jeg vil tro det også kan gjøre den mer sårbar for feil som det vi snakker om her. Så the bottom line er: prøv en annen nettleser og funker det bedre, så tjolahopp! Livet er for kort til å bruke masse tid på å spekulere over obskure datamessige årsaker. | |
| Torill | 2012-08-22 01:26 | |
![]() | Nerden sa at Google Chrome har et problem med Flash som de prøver å løse, men de har ikke klart det. Og det hjalp iallefall å bytte til Firefox. Ellers er det ganske artig på Expert, nå har jeg vært der 4 ganger og er på hils med halve butikken. Ikke alle kan kalle seg det samme som oss. | |