Spillrom
Sjiraffen14
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede14
Mobilspill
Pågående8 741

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
wstine - Ikke medlem lenger2012-09-06 17:08
Antall innlegg: 2369

USA: spill panikk i stedet for lynrask heller du! Hu hei hvor det går, ikke tid til syting og sutring da. Men du og du hvor mange spill en rekker i løpet av kort tid ;-)))

USA - Ikke medlem lenger2012-09-06 17:25
Antall innlegg: 1252

Ja jeg har begynt å spille litt panikk wstine.

Et viktig poeng jeg ikke skrev i innledningen var at motstander har full anledning til å selv gå ut av det låste, men da ligger jo bonusrutene og venter på mitt legg. Det er da urimelig mener jeg og det er da jeg kaller motstander for en sytepave når motstander klager på at jeg kunne kunne ha åpnet spillet når motstander lett selv kunne ha åpnet spillet.

CleverDuck2012-09-06 17:31
Antall innlegg: 42

Det er jo da DU som har blitt satt i fella av en taktisk bedre motstander, er det da rimelig av deg å stjele legget ved å passe til motstander går lei og legger? Kjærringspill pr definisjon

USA - Ikke medlem lenger2012-09-06 17:41
Antall innlegg: 1252

Nå skriver du bare feil med vilje CleverDuck , om det er mitt innlegg du sikter til.

nabojenta - Ikke medlem lenger2012-09-06 19:36
Antall innlegg: 39

Jeg har dessverre spilt med USA og kommer til å holde meg langt unna det heretter, makan til kjip spilling, først stenge alt og så passe eller bytte til spillet avsluttes og jeg taper masse poeng. Det kaller jeg ufint spill eller rett og slett ran.
Tror det er en mye brukt metode for å karre til seg ranking fra spillere med mye lavere ranking enn en selv.

Boubou2012-09-06 19:52
Antall innlegg: 1210

Er det ikke egentlig så enkelt at
A) vi er ikke lenger i barnehagen, og har lov til å foretrekke enkelte motstandere fremfor andre, og til og med å unngå noen som ikke passer oss, og
B) dette kan vi gjøre på en sånn passelig høflig og veloppdragen måte, og eventuelt også
C) si fra hva som er grunnen til våre preferanser. Uten å sutre, den ene eller den andre veien.

wstine - Ikke medlem lenger2012-09-06 20:01
Antall innlegg: 2369

Nå har vi en nektmulighet her, flotte greier det. Enkelte gidder jeg simpelthen ikke spille mot. Og det er følgende personer:

De som har under 11-1200 i rank.

Takk!

mymlen2012-09-06 20:44
Antall innlegg: 701

Her var det mye moro for penga - med CleverDuck øverst på pallen. Skulle gjerne hatt ei ordbok med sånne brokete, saftige og presise uttrykk gitt! Takk for smakebiten.
Ellers må jo USA og andre rankingfokuserte få lov å sitte og gnikke på pusse på sin "Precious" (les:rank).
Finnes forøvrig folk der ute med kjip spillestil som kjeder meg i spill, også. Men ser ikke noe poeng i å sutre om det underveis - de synes antakelig bare de er noen knakande gode taktikere! Men det er jo bare å unngå dem i framtida?

Torill2012-09-06 22:23
Antall innlegg: 3668

Utrolig fornøyelig overskrift

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?