Spillrom
| Sjiraffen | 10 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 10 |
Mobilspill
| Pågående | 8 760 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| terø | 2012-10-22 14:38 | |
![]() | En spiller som var "sånn passe" til å legge ba om 10 min. pause som jeg sa ja til. Etter pausen ble spillet helt supert fra motstander. Ble det satt innpå en innbytter tro ? | |
| divaen | 2012-10-22 15:26 | |
![]() | Har spilt med mange hyggelige personer her inne. Nå i det siste har jeg blitt kalt både det ene og det andre fra enkelte. Synd at enkelte skal være slik. Har også opplevd samme som terø når det gjelder pauser. | |
| Emmas | 2012-10-22 15:54 | |
![]() | To ganger etter innvilgede pauser har spilleren kommet tilbake og lagt BINGO. Tilfeldig? Kanskje? | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2012-10-22 16:05 | |
![]() | så la være å innvilge pause da ;-) helledussen! Pauser er for pyser. Det er noe alle vet. Vi pysespiller vel ikke, gjør vi vel? | |
| kj-s | 2012-10-22 23:43 | |
![]() | De som ber om pauser er ofte dem som har unger som våkner og skriker, eller noen ringer på døra eller mobil, eller andre forstyrrelser.,etc. Og den som venter får jo vite hvor lang pausen er og kan jo få summe seg, hente seg drikke el. andre ting, gå på do etc.. Jeg synes det er fint å få en pause jeg. Men selv har jeg aldri bedt om det, det har aldri falt seg slik. Dessuten synes jeg det er bedre å gratulere den som har vunnet, enn å takke for spillet . Det virker mer avvepnende. | |
| Nixita | 2012-10-23 12:00 | |
![]() | Enig med wstine, jeg nekter og pauser. Hadde det enda vært en lyd når det blir satt i gang igjen, ville jeg kanskje vurdert det. Nei hadde nok nektet uansett :) | |
| Harry 2012 | 2012-10-23 13:05 | |
![]() | Synest det er fint å kunne ta pause av og til. Kan jo hende du trenger å gå et nødvendig ærend. Men en kan jo lure litt når en ber om pause like etter start, da lurer i alle fall eg litt. | |
| pelna | 2012-10-23 13:19 | |
![]() | nekter pauser alltid. ber aldri om pause selv. synes det er kjipt å be om 10 minutters pause, når man spiller 5 minutters spill. | |
| Krepsefrua | 2012-10-23 13:22 | |
![]() | har bedt om pause 2 ganger , en gang fikk og den andre ikke,sånn er det bare, svarer alltid ja til pause.. har man glemt f eks kaffekoppen på kjøkkenet eller noe , er jo det greit å få hente den da :) | |
| ubestemt | 2012-10-23 14:44 | |
![]() | Jepp, her får man bekreftet hvorfor jeg aldri spiller nettspillet. Surpomper som ikke vil gi en stakkar en pause når ungen skriker eller telefonen ringer! Makan til kjipinger! :0 | |
| gompedyret | 2012-10-23 15:21 | |
![]() | Her er det nok mange ulike virkeligheter som braker sammen. Moralen virker iallefall grei: Er det viktig for deg å kunne ta pauser i spillet er det lurt å holde seg til de langsomste spillene eller appen. :) | |
| AaseB | 2012-10-23 15:28 | |
![]() | Du har bestemt fått feil inntrykk, ubestemt. Folk her inne er for det meste greie og forståelsesfulle og innvilgar pauser når det trengs. Eg kan ikkje hugse at eg har opplevd nekting. Nokon må bare skryte på seg litt vrangvilje, det er ikkje representativt her. ;-) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2012-10-23 15:34 | |
![]() | ja, og selvskryt skal man lytte til, for det kommer fra hjertet! - for ordens skyld; spiller kun panikk og da pauser man bare ikke....... | |
| tias | 2012-10-23 16:02 | |
![]() | Får du plutselig "rennedreto", da er det vel kjekt med pause om du spiller panikk eller normal, vel ? | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2012-10-23 16:04 | |
![]() | holy crap | |
| mymlen | 2012-10-23 16:10 | |
![]() | Pause meg her og pause meg der - det er lov å spørre og det er lov å nekte "og sånn er det med den saken"! Å enten bli støtt fordi noen ber om pause - eller fornærma over at motparten ikke er interessert eller har tid til pause blir like dumt. Ta dere en bolle.... | |
| Nixita | 2012-10-23 16:12 | |
![]() | Hehe godt sagt | |
| bris1 | 2012-10-23 18:13 | |
![]() | Amen! | |
| Boubou | 2012-10-23 18:20 | |
![]() | #liker# | |
| Torill | 2012-10-23 18:21 | |
![]() | Jeg skjønner ikke helt logikken i å nekte noen i panikk-spill og ikke ellers. I panikk trenger man virkelig en pause om man har mista kaffekopppen i fanget, om man må åpne en dør eller fortelle et våknet barn at det ikke ligger et troll under senga. I de saktere tempoene kan man jo rekke disse tingene uten å ta pause. | |