Spillrom
Sjiraffen2
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede2
Mobilspill
Pågående8 780

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
mymlen2013-01-07 07:07
Antall innlegg: 701

Et tips jeg fikk: samle masse aske og sneiper i et syltetøyglass og skru lokket godt igjen. Når røykesuget kommer (og det kommer jo ofte i begynnelsen) åpner du glasset og tar et par dype "magadrag" av den sure lukta. Etterhvert forbinder du lukta med røykesuget - og da forsvinner det like raskt som det kom!
Lykke til!

divaen2013-01-07 09:59
Antall innlegg: 341

Har vært røykfri et år. Det hjelper å være sta. Herlig å ikke være avhengi. Det hjelper ikke med all verdens gode råd. Det er stahet og fordelene ved ikkerøyk. Man kan prøve champix (ikke alle kan få den), plaster eller hypnose. Jeg har vært storrøyker og har klart det med stahet.
Lykke til

wstine - Ikke medlem lenger2013-01-07 14:29
Antall innlegg: 2369

Takk for innspill! Jeg leser alle med omhu og vurderer hva som er best for meg. Kan jo fortelle at jeg var flink og IKKE røykte på jobb i dag. Og det tror jeg aldri/knapt har skjedd før, faktisk!

Prøver meg med en nedtrappingsuke, max 3 pr dag nå i begynnelsen, så får vi se hva jeg går for i neste uke :-)

- sterk i troen!

Krepsefrua2013-01-07 16:38
Antall innlegg: 2224

Stå på, vært røykfri i 8 år, her var det attpåklatten som avgjorde det hele..da spiren satt var det ikke vanskelig valg..deilig å være fri ja!

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?