Spillrom
Sjiraffen6
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede7
Mobilspill
Pågående8 780

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
trymare2013-01-19 19:36
Antall innlegg: 871

Nei, det var aldeles ikke deg jeg siktet til, Valpen. Intensjonen med innlegget var ikke først og fremst å skryte, men å se andres prestasjoner på samme område, så du tar fullstendig feil i alt det du sa.

Og jeg er et menneske, ikke en datamaskin, USA. Tror muligens du ikke helt har forstått forskjellen på de vidt forskjellige tingene.

Uansett, takk til dere andre, konstruktive, positive medspillere! Det er jo kjekt å dele sine bragder i blant, og samtidig se andres prestasjoner på samme område! :)

USA - Ikke medlem lenger2013-01-19 19:52
Antall innlegg: 1252

Jada Trymare du er et menneske, noe annet har jeg ikkå påstått.
I alle de andre innleggene du har hatt gjennom årene som ligner på dette har jeg aldri kommet med lignende kommentarer. Nå fant jeg utifra en helhetsvurdering at det passet seg med en kommentar.

Det jeg sier for å si det en gang tid. 1.For stor opphøyelse av intelligens i et smfunn medfører et kaldt samfunn,utstøting av grupper osv. .., osv.. ......., 2.Manu kan ikke komme unna det faktum at en datamaskin på størrelse med en fingernegl kunne utført ordspill mange ganger raskere enn noe annet menneske.

ave - Administrator2013-01-19 19:54
Antall innlegg: 4987

Nå er det vel sengetid snart, USA?

Persilleblad2013-01-19 20:08
Antall innlegg: 174

Jeg mente ikke noe vondt mot deg, USA. Likte kommentarene til Wstine bare :)

wstine - Ikke medlem lenger2013-01-19 20:16
Antall innlegg: 2369

Ikke jeg heller mente det vondt, usa. Jeg er oppriktig nysgjerrig :-)

Til orientering: Jada, Trymare = et menneske. I følge sikre, pålitelige kilder.

ave - Administrator2013-01-19 23:55

Denne tråden har sporet av fra det som var trådstarters tema; raskeste spill ever.

Dersom tråden ikke kommer tilbake til tema så stenges den.

Anbefaler ellers tråden "hei" for dem som har et umiddelbart behov for å tømme frontal-lappen.

Audioman2013-01-20 01:37
Antall innlegg: 244

Dette er jo morsomt!!!!!!

La nå folk le litt i alle trådene....

Audioman2013-01-20 01:43

Og skal man først være så streng må man først feie for egen dør. (kopi av ave's innlegg ien annen tråd som slett ikke omhandler tema:

@torill, du glemte å si hade ;)

@cygnus; takk, jeg lette og lette etter de riktige orden, men fant dem ikke.
NÅ er de på plass igjen :))

mymlen2013-01-20 08:15
Antall innlegg: 701

Dette var en meget underholdende tråd så jeg støtter audiomann - ikke steng!
Og et lite råd til en ung jente som Persilleblad fra en gammel dame: ikke vær så bekymret for USA's hersketeknikker for å gjøre deg usikker her inne.
Menn som bedriver denslags vil du støte på noen ganger i ditt liv, så det er greit å lære seg å kjenne lusa på gangen.
Du har jo full rett til å like en kommentar! Meningene dine blir ikke flatere enn (visse) andres av den grunn. Stå på! Og forøvrig er jeg helt enig med deg: i denne tråden byr wstine på en god latter eller tre! :)

Ettigrib2013-01-20 10:41
Antall innlegg: 656

Det er ikke alle som finner dette morsomt/underholdende, og jeg tviler på at trådstarters intensjon var å skape det ordskiftet som har vært i denne tråden. Det er ikke snakk om å være så streng, men å ta tak i en tråd som har utviklet seg i feil retning, og å få denne tilbake på rett spor. Ønsker man å snakke om noe annet enn trådens emne får man finne en mer passende tråd, eller opprette en ny. Minner om at det i alle tilfeller eksisterer forumregler: www.ordspill.no/foru...th readid=8

Avgjørelsen som er tatt blir selvsagt stående; tråden vil bli stengt om den ikke kommer tilbake til tema. Eller, sagt på en annen måte: Tråden blir _ikke_ stengt hvis det postes innlegg om trådens enne.

wstine - Ikke medlem lenger2013-01-20 10:49

Jeg spiller utelukkende panikk-tilfeldig, for jeg er kjapp i BÅDE fingrene og hodet. I blant spiller jeg med Trymare, men taper alltid. Jeg er sikker på at det skyldes aldersforskjellen. Jeg er tross alt 46,5 år!!!!! Slå den!

Mye av gleden og moroa er nettopp å gjøre det raskt, og kanskje også konkurrere litt mot seg selv, bli kjappere om mulig.
Jeg har ikke registrert noen rekord på meg selv ennå, men skal begynne med det heretter. Kommer tilbake til resultatet så snart det foreligger.

Kunne for øvrig tenkt meg en enda kjappere spillvariant; panikk uten tilleggstid. (dette har vært oppe i forumet tidligere, men kan ikke se at spillutviklerne har grepet fatt i det. En digresjon selvsagt, men DET må da være lov!)

Ettigrib2013-01-20 10:49
Antall innlegg: 656

Jeg har tvilsomt gjennomført et spill så raskt noen gang, hvis jeg ser bort ifra avbrutte spill eller spill som starter med passing og avsluttes pga. det. Bruker jo stort sett alltid opp tiden min i panikkspill, og der har jeg vel hele 6 minutter til rådighet. Tipper det raskeste ligger på mellom 4 og 6 minutter et sted :p

ave - Administrator2013-01-20 10:57

(feie, feie,feie)

Torill2013-01-20 11:05
Antall innlegg: 3668

Hvor raskt det går, kommer jo også an på motspiller. Jeg har nok klart å spille på under2 minutter. Men ikke mot noen som spiller i Trymare-fart.

USA - Ikke medlem lenger2013-01-20 14:25

Er du kjapp i hodet wstine ?

wstine - Ikke medlem lenger2013-01-20 15:25

panikk-kjapp, usa.

Tone22013-01-20 16:02
Antall innlegg: 19

59 sek er en bragd, kommer nok ikke i nærheten selv..... Så bra jobba !

Audioman2013-01-20 16:43

Er jo litt vanskelig å måle da, den tiden motstanderen bruker på trekkene sine er jo også tenketid.... og setter man motstander under press der kan man sanke mer bonussekunder enn de har i Tour de ski.....

USA - Ikke medlem lenger2013-01-20 16:53

Audioman har helt rett. Om motstander bruker opptil 5 minutter så er det en smal sak å spille ferdig et spill på under 1 minutt...for de som har spilt en stund da.

trymare2013-01-20 17:51
Antall innlegg: 871

Ser dere jobber iherdig med å bagatellisere ordspillbragden min, men dere mislykkes totalt!

Bragden jeg oppnådde består uansett hvor mye dere måtte (forsøke å) herske, og jeg kan informere at motstander i mitt tilfelle holdt seg godt under 5 minutter spilletid i løpet av spillet.

Viser siden: 1 2 3 4
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?