Spillrom
Sjiraffen5
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede5
Mobilspill
Pågående8 769

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Skorpion19582013-01-22 15:37
Antall innlegg: 455

Man MÅ ikke lese chatten hvis man ikke vil. Bare overse det. Ikke verre enn det. Enig med rbm og audioman. Helt valgfritt og chatte eller ikke. La de som ønsker gjøre det, og de som ikke ønsker det, lar vær. Er ikke større problem.

abelon - Ikke medlem lenger2013-01-22 16:53
Antall innlegg: 1807

Enig eller uenig ... Det kan ikke skade å ha en valgmulighet .
For oss som ikke ønsker/"kan" overse div. kommentarer.
Undelig hvor mange som lar seg hisse opp .
Det er faktisk bare snakk om å ha mulighet til å velge bort noe som absolutt ikke har noe med spillet å gjøre .
Er det noen spillverter der ute som kan svare på om dette er noe man kan/vil ta tak i ?

Ti iSkuddet2013-01-22 21:44
Antall innlegg: 29

Kan man velge bort å bli distrahert?

abelon - Ikke medlem lenger2013-01-22 23:05

Venter tålmodig på et livstegn fra en spillvert...

ave - Administrator2013-01-22 23:10
Antall innlegg: 4987

Forslaget vil bli gitt til spillutviklerne
så får vi se
vi syns det er en god idè

abelon - Ikke medlem lenger2013-01-22 23:45

Så flott ! Da er det bare å vente...

lelleo2013-01-23 11:39
Antall innlegg: 1

Bra Abelon :)

Stensen2013-01-23 11:43
Antall innlegg: 7

Er helt enig med Abelon - det er ikke skadelig å ha flere valgmuligheter.

Det er forøvrig ganske symptomatisk for dette forumet at folk hisser seg opp når man lukter at noen vil ha forandring. Er det nødvendig at en diskusjon utvikler seg til en krangel hver gang?

Erfaringsmessig vil det å gjøre et forum mer sivilisert å modere med dette formålet for øye. Forumkultivering betyr i all hovedsak å roe ned de mest høyrøstede, slik at de som ikke nødvendigvis er komfortabel med roping også kommer til orde. Det er disse som ofte har de mest verdifulle bidragene i et samfunn (som jo er det et forum på mange måter er). Tomme tønner skramler mest.

Selv irriterer jeg meg over at det ikke finnes et reelt alternativ til ordspill.no. Hadde det vært det ville kanskje utviklerne blitt tvunget til å oppgradere spillet.

For eksempel burde det være mulighet for å lage grupper/rom av spillere som spiller på samme måte som en selv. Hvis man hater sperring, så kan man lage en egen gruppe med spillere som har den samme innstillingen til spillet, og så kan de som er mest opptatt av ranking og sperring heller spille med sine likesinnede, i sin egen gruppe. Det er nå umulig. Man må manuelt huske de man ikke liker å spille med. Men poenget er at jeg ikke har lyst til å lansere dette som en ide på forumet, for jeg vet det kommer bare en masse sure kommentarer om hvor "unødvendig" det er. Det, kombinert med følelsen av at det ikke er noen med gjennomføringskraft og/eller endringsvilje som lytter, gjør at jeg heller lar være. Det er ikke særlig innovasjonsvennlig, og ordspill.no går kanskje glipp av å kunne inkludere de som faktisk kan bidra til å gjøre spillet bedre.

Audioman2013-01-23 15:40
Antall innlegg: 244

Du har nettopp vært litt selvmotsigende her, og lansert den ideen du hadde valgt å ikke lansere. Fy f... så unødvendig.

Audioman2013-01-23 15:40
Antall innlegg: 244

hehe

Ti iSkuddet2013-01-23 19:28
Antall innlegg: 29

Jeg lanserer herved forslag om et spillrom bare for de som sperrer. De som ikke sperrer får ikke spille i dette rommet. f.eks. elefanten. Siden jeg er i gang.... et spillerom for rankingjagere, ett for bingojagere, ett for pene folk, ett røykerom, kjøkken, soverom, romfart, roma, aroma, puslinger, høye folk, lavpannede og rom for likesinnede.

abelon - Ikke medlem lenger2013-01-23 21:17

Meningen med fora er vel at det skal komme noe vettugt ut av det ?
Takk for meg ! I denne omgang.

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?