Spillrom
Sjiraffen | 9 |
Krokodillen | 2 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 11 |
Mobilspill
Pågående | 8 766 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Nicky | 2011-01-12 14:57 | |
![]() | juks er sykt | |
LaBarca | 2011-01-12 15:12 | |
![]() | Jukseprat er vel sånn som dette www.youtube.com/watc...Mn Pxyr2JT8 | |
Cygnus | 2011-01-12 15:13 | |
![]() | AaseB - den var kjempegod!!! lol! | |
cruella23 | 2011-01-12 15:13 | |
![]() | Hva med dem som prøver å sjekke opp motspiller? DET er virkelig forsøk på juks. Spilte engang med en som nesten bare la obscøne ord. Underveis skreiv han at han hadde vaflene klare....bare å komme! Hva man ikke gjør for å vinne et parti med ordspill! | |
utlending | 2011-01-12 15:15 | |
![]() | cheatchat er NAA den offisielle betegnelsen paa strategien folk bruker for aa vinne masse tid og fordeler - Aase B er geni. Aa sjekke opp motstanderen underveis kan kalles cheapcheatchat. Det er skummelt hvor mye juksing det er paa gang her | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2011-01-12 16:06 | |
![]() | helt enig. Det er jo bare et spill! Men allikevel legger folk seg i selen og jukser og står på! Helt utrolig. Det er jo bare et spill! Det er ingen tvil om at de med 3-4000 i rank jukser og får brettfordeler i hytt og pine. Eier ikke moral! Tar ikke hensyn til at motspilleren kanskje er trøtt, neida, jukser i vei. Takker for spillet etterpå, mens de hånler og skratter over egen liksom-fortreffelighet. Hvorfor er noen sånn? Hva gir det dem? En kortvarig glede vil jeg tro. Nei, la oss spille i fred og fordragelighet! | |
utlending | 2011-01-12 16:12 | |
![]() | helt 100% enig, wstine. Det som er verst med disse som jukser hele tiden er at naar de legger helt unoedvendige bingoer, forventer de at DU skal liksom GRATULERE dem med at de har jukset og faatt utrolig mange flere poeng enn deg. Det er en skandale uten like. | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2011-01-12 16:24 | |
![]() | Ja! Nettopp! Og hva skal de med en bingo, egentlig?? Det blir som den gangen jeg ble spurt om hvilken overnaturlig egenskap jeg kunne tenkt meg, og jeg svarte som sant var: å kunne bli usynlig! - hva er vitsen med å kunne bli usynlig? spurte kompisen - hva er vitsen med å ikke kunne bli usynlig? svarte jeg. Ha! Det kunne han ikke svare på! | |
utlending | 2011-01-12 17:16 | |
![]() | nettopp! kloke ord fra deg, wstine som alltid. grunnen til at de legger saa mange bingoer er rett og slett for aa jukse - du maa da faa tid til aa skrive "grt" til dem - og de sekundene du taper bruker de til aa vinne hele spillet. hvis man IKKE skrive "grattis", faar man som regel masse skjellsord slengt efter seg fra bingoleggeren! og de paastaar aa vaere hoeflige, liskom! for en skandale | |
Duppedingser | 2011-01-12 17:42 | |
![]() | "Hva med dem som prøver å sjekke opp motspiller? DET er virkelig forsøk på juks. Spilte engang med en som nesten bare la obscøne ord. Underveis skreiv han at han hadde vaflene klare....bare å komme! Hva man ikke gjør for å vinne et parti med ordspill!" Hva med den som sjekker opp motspiller og LYKKES med det? | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2011-01-12 17:48 | |
![]() | nettopp! duppedingser: Hva med dem som lykkes på sjekkefronten? Tre fluer i et smekk da liksom? 1. Sjekker. 2. jukser. 3. legger bingo! Helledussen! For en gjeng råtasser! Flott at du tok opp dette utlending! | |
utlending | 2011-01-12 17:55 | |
![]() | saa dere mener at folk bruker cheatchat til aa legge bingoer OG for aa faa seg et ligg etterpaa? Det er HELT haarreisende! Det er nesten vanskelig aa tro! Tenk om du fant ut at en du hadde hatt brukte cheatchat for aa forfoere deg og for aa slaa deg! | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2011-01-12 18:33 | |
![]() | Det er utbredt! Det er forferdelig! Men skjønte ikke helt den med vaflene: Hva har vafler med sjekking å gjøre? | |
VeldiGlad | 2011-01-12 18:42 | |
![]() | Vafler er et temmelig bra sjekketriks på meg i alle fall.. | |
mymlen | 2011-01-12 18:49 | |
![]() | På Reidar også... | |
utlending | 2011-01-12 18:49 | |
![]() | Kan folk proever aa vaere saklige? Vi forsoker aa snakke om alvorlig juksing, ikke om vafler, selv om aa bruke vafler var en utrolig nedrig jukseteknikk. | |
Duppedingser | 2011-01-12 18:53 | |
![]() | Damer uten mannfolk bør absolutt vurdere vafler... Bruk litt tid på å perfeksjonere vaflene og velg tilbehør som passer til personen. Er veldig rart at så få damer skjønner dette... | |
utlending | 2011-01-12 18:56 | |
![]() | Jeg tipper at de fleste damene her bruker juksevafler - dvs vafler som de ikke lager fra bunnen av, men som de kjoeper fra butikken. Og JA - det er nemlig disse damene som ogsaa bruker CHEATCHAT her paa ordspill.no for aa vinne ved aa jukse. | |
Sydsklie | 2011-01-12 19:14 | |
![]() | Jeg godtar at folk jukser hvis jeg kan få noen herlige plater av TORO vaffelmiks. Vil kalle det lokking ikke juksing. | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2011-01-12 19:28 | |
![]() | Lokking og juksing er nå hipp som happ. Samme ulla som driver med begge deler! Og det er som du sier utlending: juksedamer/menn bruker juksevafler til å jukse til seg poeng, bingoer og et ligg. Det er TARVELIG! Det verste er at de ikke nøyer seg med juksepoeng, juksebingoer eller jukseligg. Neida! DA skal det plutselig være ekte saker....! | |