Spillrom
Sjiraffen | 4 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 4 |
Mobilspill
Pågående | 8 479 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
USA - Ikke medlem lenger | 2009-11-22 15:07 | |
![]() | Legemiddelverkets nettside om bivirkninger av vaksinen. legemiddelverket.no/...80 994.aspx Men hvem vet hvor mange tilfeller av det som er reelt som egentlig er meldt inn.... | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-24 18:34 | |
![]() | Her kan man lese hva folk smertelig har erfart: vaksineaksjon.no/ind...&a mp;id=45 Finns sånne sider for mange andre land også - lite hyggelig lesning... Glad for at denne gedigne bløffen ser ut til å bli avslørt verden over - bare synd så mange ser ut til å måtte lide for sin tillit til myndigheter... :-( | |
Torill | 2009-11-24 18:38 | |
![]() | De som døde er døde av svineinfluensa er desverre forhindret fra å skrive sine innlegg på ovennevnte side. | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-24 18:40 | |
![]() | Hvordan vet vi at de døde av den...bortsett fra at FHI sier det...? | |
Torill | 2009-11-24 18:42 | |
![]() | WHO har iallefall konkludert med at null personer har dødd av vaksinen. | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-24 18:46 | |
![]() | Å - det var ikke overraskende...men hvordan kan vi stole på det da...? Det var jo de som satte igang hele dette vanviddet..!? Samme leksa over hele verden: Folk dør uventet etter å ha tatt vaksinen, men "Vi kan ikke se at dødsfallet kan ha sammenheng med at personen var blitt vaksinert..." Våkn opp, menneske - les og undersøk.... | |
Torill | 2009-11-24 18:52 | |
![]() | Hvordan har de satt i gang pandemien da? Har de et laboratorium der de dyrker fram nye dødelige virus? Joda, en ganske spennende teori. | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-24 18:53 | |
![]() | Mange plasser å begynne - engelskkunnskaper bør medbringes: www.theflucase.com/ www.infowars.com/cat...-p andemic/ swinefluvaccinereport.com / www.fluscam.com/HOME.html vaccinationsfaran.se/ globalresearch.ca/in...;n ewsId=46 | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-24 18:59 | |
![]() | Sorry, Torill - det er ingen teori.... Biologiske våpen er en realitet og det skjer verden over, her og nå..! Jeg er ingen fagperson, men jeg går alltid grundig til verks når jeg undersøker noe. Det finns utallige nettsider der ute som f.eks. disse: www.theflucase.com/ og globalresearch.ca/in...;n ewsId=46 Her finner du informasjon fra hele verden - LES! Den siste måneden har jeg vært gjennom enormt mye informasjon på nett, og jeg har funnet en overveldende mengde av indisier og faglig ekspertise som definitivt sier meg at denne pandemien og dens vaksine STINKER! La meg legge frem fakta: Definisjonen av en pandemi grad 6 ble endret av WHO i juni 2009. FØR: En pandemi vil resultere i et enormt antall syke og døende. NÅ: Virusspredningen har nådd minst 3 land som ligger under WHO's ansvar. Ikke ett ord om antall syke, døende eller alvorlighetsgrad...kan jo like gjerne betegne den årlige influensaen, eller...? www.tv2nyhetene.no/i...10 411.html www.emro.who.int/PDF...ta tion.pdf www.who.int/csr/dise..._a lert/en/ Alle land som har avtale med WHO er nå i realiteten underlagt deres autoritet. Hva vil det si for oss her i Norge..? Følgende: Ihht. smittevernlovens §3.8 vil våre myndigheter kunne tvinges av WHO til å igangsette tvangsvaksinering. www.lovdata.no/all/t...3. html#3-8 Det er bare en liten "hake" - influensa er ikke definert som "allmennfarlig smittsom sykdom" i forskriften til denne loven. www.lovdata.no/for/s...-0 100.html Vel - det fører meg til hva som hender i Ukraina nå - utbrudd av lungepest. I forkant av utbruddet fikk myndighetene utallige spørsmål og meldinger om fly som sprayet deler av landet med ett ukjent stoff. Myndighetene benektet at noe sånt var gitt tillatelse til. dprogram.net/2009/11...-e xpected/ Pussig at et sånt utbrudd skal skje akkurat i disse tider og særdeles underlig at vi ikke får informasjon om dette i nyhetene...?! Hva så om denne lungepesten slår til her hos oss..? DA kan vi bli tvangsvaksinert/fengslet/ isolert. Pest er nemlig karakterisert som "allmennfarlig smittsom sykdom". Så til vaksinen. Den inneholder bl.a. skvalen/squalene - en oljesubstans som finns naturlig i kroppen. Produsentene sier at stoffet skal "piffe opp" immunforsvaret. Andre fagpersoner sier det motsatte: Når kroppen får dette sprøytet inn ved vaksinen vil immunforsvaret agere som om det var en trussel. Resultatet vil bli et svekket forsvar - søk selv på nett med squalene vaccine som stikkord.... Hva vil da skje med de vaksinerte når/hvis lungepesten bryter ut her? Forestill deg scenarioet selv... Den polske helseministeren Eva Kopacz sa nylig til parlamentet at hun, som en kvalifisert allmenlege med mer enn 20 års erfaring, IKKE vil autorisere bruk av vaksiner uten tilstrekkelig testingsresultater på millioner av mennesker i sitt land. Hun sier i talen som er hentet herfra: articles.mercola.com...an dal.aspx (anbefaler deg å lese kommentarene nederst på denne linksiden også) “I have just one fundamental question: Do we want to fight the flu pandemic? “Today we have knowledge about enclosures in agreements that other governments of wealthier countries have signed with vaccines producers. We also know what was proposed to Poland. (Link til Svensk pandemi-vaksineavtale (signert allerede i 2007 og på hele 74 sider!?) med Glaxo Smith Kline hvor mesteparten er hemmeligholdt. Legg spesielt merke til punkt 8 side 26 og 27, også punkt 11 og 13 fra side 30: www.mammormotgardasi...AT ERAD.pdf ) Due to negotiations in progress I can’t tell all today. But I can tell one thing: our Law Department found at least 20 points of doubt in the agreement. So what is a Health Minister’s duty? To sign agreements that are in the best interest of the Polish people, or to sign agreements that are of best interest of pharmaceutical companies? I know that there are three vaccines available on the market today, from three different producers. Each has a different amount of active substance, and yet strangely they are all treated the same. Therefore, isn’t it fair enough for the Health Minister and the experts to have the slightest doubts about it? … And if the vaccine is so miraculous, then why don’t the manufacturers want to introduce their medicine to the free market and take responsibility for it? Why wouldn’t they say: “Wonderful, this is a safe medicine, therefore I will take responsibility for it. I will introduce it to the market and everything is clear and transparent,” instead of dropping the weight on us – the buyers. We do not have clinical test results, no detailed ingredients and no information about the side effects. The vaccines are now in the 4th stage of tests - very short tests, and we still do not have this information. In addition, the samples have been very small. One kind of vaccine was tested only on 160 volunteers aged 20-60, all healthy. Another kind of vaccine was tested on 600 volunteers, aged 18-60, all healthy. Is this good enough, especially for us doctors present in this room? It is not good enough for me. Has anybody, anywhere, announced a pandemic because of seasonal flu? And the seasonal flu is much more dangerous than swine flu. There are deaths and severe complications. Was there ever a pandemic announced before? Those who push me to buy vaccines, I ask you: Why didn’t you scream and shout last year, 2 years ago, and in 2003? In 2003 there were 1,200,000 Poles with seasonal flu! Has anybody shouted, here in this room: “Let’s buy vaccines for everybody!”? I can’t recall such a thing.” Skulle ønske vår helseminister ville gjort det samme... Til slutt: Når det gjelder nano-teknologien, så er den definitivt oppegående..! www.verichipcorp.com/ In its RFID business, VeriChip offers a first-of-its-kind system for patient identification. Its VeriMed Health Link system for patient identification consists of an FDA-cleared RFID human implantable microchip, which can help hospital personnel treat a non-communicative patient quickly and effectively in the event of an emergency. The microchip contains only a 16-digit number that when scanned with our handheld reader, connects to our secure online database. The database houses the patient’s identification information and personal health record data. DELRAY BEACH, FL and CHASKA, MN – September 21, 2009 -- VeriChip Corporation (“VeriChip”) (NASDAQ: CHIP) and its development partner RECEPTORS LLC, a technology company whose AFFINITY by DESIGN™ chemistry platform can be applied to the development of selective binding products, announced today that VeriChip has been granted an exclusive license to RECEPTORS' Patent No. 7,504,364 titled “Methods of Making Arrays and Artificial Receptors” and Patent No. 7,469,076 “Sensors Employing Combinatorial Artificial Receptors,” in their application to the development of the virus triage detection system for the H1N1 virus. The patents can also be applied to detection systems for other viruses and biological threats such as Methicillin-resistant Staphylococcus aureus (MRSA). Gamle bilder av nano-chip - de er nok enda mindre nå: www.h1n1666.com/imag...s/ nano.jpg | |
Torill | 2009-11-24 19:24 | |
![]() | Oi, se hva jeg fant! pandemi.no/ | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-24 19:30 | |
![]() | Lette du etter sånt istedet for å lese....? Vel, jeg kan bare si følgende: Mennesker som meg - over hele verden - forsøker å fremskaffe all tilgjengelig info som finnes...og det er mye...for å få sånne som deg til å forstå. Dette tar mye tid - men det er viktig fordi vi bryr oss... | |
Torill | 2009-11-24 19:40 | |
![]() | I motsetning til myndighetene som prøver å drepe sånne som meg? Jeg er uansett glad for å leve i et demokrati der ytringsfriheten råder. | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-24 19:44 | |
![]() | Hvilken ytringsfrihet....? Massemedia er kneblet - ellers ville vi sett mye mer av infoen du kan finne på linkene jeg sendte verden over...sjekk selv - sånn er det over alt. | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-24 19:52 | |
![]() | ..og: Om myndighetene brydde seg om vår helse....hvorfor er det da sånn at vi ikke får kjøpe det vil vil og behøver av vitaminer og mineraler..? Det er jo det vi behøver - ikke vaksiner og andre medikamenter...?! | |
twiver | 2009-11-24 19:53 | |
![]() | Her er det fortsatt delte meninger skjønner jeg. Men nå har vi vel hørt både hvor bra det kan være og hvor farlig det kan være, særlig hvis man gidder lese hele denne tråden, inklusiv alle linkene. Min mening er at vi alle må ta ansvar for oss selv. La de som vil ta vaksinen, ta den, og de som vil la være får jo gjøre det. Valget er vårt eget. Vi skal alle forlate denne jord en gang, men vi må gjøre det som er best for oss selv, og andre rundt oss, mens vi er her. En annen bønn fra meg er....dere som leser så mye på utenlandske nettsider, kan dere ikke oversette når dere skriver i dette forumet ! Dvs hvis dere virkelig vil at vi alle skal forstå hva dere prater om. Det er faktisk ikke alle som er like språkmektige i dette landet. | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-24 20:03 | |
![]() | Som det kan se ut nå - vaksinen er definitvt ikke bra. Det jeg håper du vil gjøre, er å undersøke fakta - f.eks. på www.nyhetsspeilet.no...t- pandemi/ For deg, twiver - om du behøver oversettelse av den polske helseministerens tale, si ifra - så gjør jeg det.... Det er faktisk VELDIG VIKTIG å "gidde å lese" for tiden.................... .. | |
liselotta | 2009-11-24 20:07 | |
![]() | helhet1: "om myndighetene brydde seg om vår helse.." Høres ut som om myndighetene er en person, kanskje en ondsinnet gud, som vil kverke innbyggerne. Eller i alle fall sile ut de lettlurte. Men de lurer nok ikke deg! | |
mcsnurp | 2009-11-24 20:12 | |
![]() | Hei! Helhet1 - jeg håper virkelig du gjør dette for sporten skyld, og ikke fordi du mener det. Jeg ER fagperson, og jeg er enig i at konspirasjonteorier er spennende, men dette har ingen rot i virkeligheten. Det er ikke noe mystisk verken med infeksjoner eller vaksiner. Svineinfluensaen er en virusskdom. Det hadde vært mer mystisk hvis infekssjonssykdommer ikke forekom. Vaksiner bruker vi mot mange sykdommer, med stort hell. Vaksinen mot svineinfluensa er ikke spesielt annerledes enn andre vaksiner. Legemiddelindustrien er underlagt svært strenge krav. Det er ikke i deres interesse å skade mennesker, det ville vært som om matindustrien plantet e-coli i matvarene - ikke særlig god reklame... | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-24 20:23 | |
![]() | Nope - men kanskje deg..? Er det ikke underlig at det vi har lært før: Ta tran og c-vitamin...spis sunt...er borte vekk? Jeg har iallefall ikke fått sånne anbefalinger mht. denn fæle pandemien - har du? Det er ett faktum at vitamin d er årsaken til at vi ikke får influensa om sommeren, ikke sant? Men det vi får lov til å kjøpe av sånne tilskudd er med MINIMALE verdier....sjekk selv. | |
liselotta | 2009-11-24 20:28 | |
![]() | hehehe :-) Det er vel ingen motsetning her? Kan vel ta tran og c-vitamin, spise sunt SAMT ta vaksinen? Har forresten ikke tatt vaksinen ennå om du lurte på det. | |