Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 501 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-24 20:31 | |
![]() | mcsnurp - med all respekt for deg og din tro på det du har lært: Nei - ingen av oss som forsøker å få deg og andre til å se sannheten har dette som en sport... Hvordan kan du påstå at dette ikke har rot i virkeligheten? Vis meg.... Jeg har lagt ut linker som beviser det motsatte. Ja, industrien er underlagt svært strenge krav - sjekk da "uhellet" som ble gjort av Baxter - de sendte ut levende virus i vaksiner...selv om de hadde den strengeste overvåkning i sitt laboratorium..!? | |
Ø N | 2009-11-24 20:33 | |
![]() | Helhet 1 Litt på siden av tema kanskje men......... Er omega bra for immunforsvaret til mennesker ? Er det det nyere forsking viser siden du er så opptatt av at vi skal ta tran :) | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-24 20:44 | |
![]() | Ø N Hva sier din magefølesle deg i forhold til det din mamma/bestemor eller andre kan si? Faktum er at vi behøver ett vidt spekter at både mineraler og vitaminer...ikke sant? Nå på vintern er d-vitaminet fra sola borte - ergo får vi dårligere forsvar mot virus... Les deg til resten selv - dette er elementært... | |
mcsnurp | 2009-11-24 20:48 | |
![]() | Hei Ø N! Det er igrunn kun to ting som er ettertrykkelig bevist her i verden: 1. det er farlig å røyke 2. Omega-3 er bra for svært mange ting Så spis omega-3 du :) | |
Smarten T | 2009-11-24 20:48 | |
![]() | Nå er det sånn at rundt 90% eller noe sånt av alle tekniske feil som blir begått er mennesker, men det er jo også sånn at de fleste menneskelige behov (mat, vann og medisiner) blir dekket av mennesker, uhell skjer dessverre også under vaksinering, men hvis man tenker over det er det vel mindre risiko for å dø av vaksinen enn selve sykdommen? uten vaksiner kunne jo forferdelige sykdommer f.eks kopper eller rabies vært utbredt langt mer enn nå og vaksinene har derfor reddet kanskje flere millioner liv til nå, men det betyr jo ikke at feil ikke forekommer.... mye av grunnen til at staten synes vi bør ta vaksinen er jo at smittefaren videre til andre personer ikke vil være så stor hvis et visst antall anstendige, smarte mennesker tar vaksinen og på den måten kan hindre at du eller andre blir syke eller verre.... | |
Ø N | 2009-11-24 20:58 | |
![]() | HeHe Helet1 ta tranen din og putt i deg mest mulig omega 3 fettsyrer slik at du får et sterkt immunforsvar. Ikke bry deg om nyere forskning da din mor, bestemor osv vet mye bedre.. :D Ps: Omega er bra for kroppen men setter ned immunforsvarte til informasjon til de som er opptatt av og vite mest mulig og ikke bare det som passer deres egen agenda. | |
Ø N | 2009-11-24 21:03 | |
![]() | Jeg gjør det mcsnurp men ikke for å bygge opp immunforsvaret mitt men for å holde hode og hjerte i form. :) | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-24 21:04 | |
![]() | Smarten....dette er hva som sies om vaksiner av mennesker som ikke er kjøp og betalt av industrien selv: www.youtube.com/resu...ne dy+vacci www.youtube.com/resu...q= teresa+f Finns mange andre - men, hva med å se på Hiv/Aids...? Hvor kom det ifra da..? www.youtube.com/resu...ai ds+virus Informasjonen og bevisene er der - let.... | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-24 21:10 | |
![]() | Ø N - D-vitamin er viktig i alle måneder med R...barnelærdom. Men hvorfor sier ikke våre helsemyndigheter dette...? Jeg har istedet registrert følgende: Både c og d-vitamin "nedgraderes" og kan være helseskadelig, samme med folat...og det verste er at mødre frarådes å amme sine babyer pga. farlige miljøgifter i morsmelken...!?!? Galskap..!!!! | |
Ø N | 2009-11-24 21:22 | |
![]() | Hvorfor myndighetene i alle land bortsett fra Sverige valgte og stoppe denne rapporten kan vi bare spekulere i. Men dette viser jo bare at det som er bra for noe er mindre bra for noe annet. Alt har virkninger og bivirkninger men de aller fleste av oss lever lengre hvis de velger og følge de råd helseyndighetene gir. :) | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-24 21:24 | |
![]() | Hvilken rapport..? | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-24 21:29 | |
![]() | Nevermind... Alle med litt elementær lærdom vet at mineraler og vitaminer er det vi skal leve av - rent vann og sol...ikke pizza Grandiosa og annen søppelmat. | |
Ø N | 2009-11-24 21:35 | |
![]() | Jeg stopper her. Vil du vite sannheten i alle saker så må du søke i begge retninger og ikke bare i en retning hvis ikke så blir du sittende med feil "sannhet". Ha en fortsatt topp kveld på ordspill.no. :) | |
liselotta | 2009-11-24 21:36 | |
![]() | hører du pizza1? nei til pizza grandiosa og alt slags!!!! | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-24 21:37 | |
![]() | Takk det samme - og søk i begge retninger du og... Jeg vet hva sannheten er - og det er tøft å erkjenne.... | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-24 21:39 | |
![]() | Liselotta...jeg kan sitte her og vise deg fakta på fakta...men du vil ikke se dem..? | |
Torill | 2009-11-24 21:52 | |
![]() | Kanskje vi skal leve av ørlite granne mat også? | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-24 22:04 | |
![]() | Hadde jo vært kjekt - men hva vil hende med maten vår fra nyttår...? www.nyhetsspeilet.no...so m-vapen/ www.helsefrihet.no/p...ti kkel.pdf www.nrk.no/debatt/lo...85 591.html www.diskusjon.no/lof...00 930.html www.sunrisefarms.org...om ega3.htm www.falcktrading.com...mp ;x=19029 Dette blir ille...og Jens klager på at vi er syke nå...?!?!? | |
liselotta | 2009-11-24 22:07 | |
![]() | helhet1: godt mulig du hoster opp (!) en masse fakta her, men samtidig legger du deg på et nivå som skriker etter å bli kommentert. F.eks myndighetene som ikke bryr seg om helsa vår, enten/eller-problematikk hvor du kun sverger til tran/c-vitamin/sunn mat. Det blir mye konspirasjonsteori og paranoia spør du meg (som fortsatt ikke har tatt vaksina! Du skulle ha sett....) | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-24 22:17 | |
![]() | Jeg hoster ikke opp noe - dessuten vet jeg at mange vil søke å kritisere og tilbakevise det jeg forsøker å få frem. Jeg har gjort hjemmeleksa mi - på tide andre river seg løs fra tv-en og gjør det samme...for sin egen del. Nope - jeg tror faktisk ikke våre helsemyndigheter har helsa vår på agendaen... Da ville de nok gitt oss tilgang og råd om forebygging med det som funker- c og d-vitamin,...eller? I dag må man faktisk få påvist lavt d-vitaminnivå hos lege for å få resept på høye nok doser av dette vitaminet..! | |