Spillrom
Sjiraffen | 6 |
Krokodillen | 2 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 8 |
Mobilspill
Pågående | 8 766 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
VeldiGlad | 2011-01-13 02:50 | |
![]() | Nok et tegn på at vi er skapt for hverandre Kirsti! | |
mysteria - Ikke medlem lenger | 2011-01-13 03:00 | |
![]() | Dere, altså! Vg&Kirsti=alltid høflige i spil :) Vi andre får se hvordan det går: om vi altså er høflige nok, vennlige nok eller om vi er sånn passe frigjordt fra folkesikk ... Hm. Slitsomme greier. | |
mysteria - Ikke medlem lenger | 2011-01-13 03:01 | |
![]() | Dere, altså! Vg&Kirsti=alltid høflige i spil :) Vi andre får se hvordan det går: om vi altså er høflige nok, vennlige nok eller om vi er sånn passe frigjordt fra folkesikk ... Hm. Slitsomme greier. | |
mysteria - Ikke medlem lenger | 2011-01-13 03:01 | |
![]() | *spill | |
mysteria - Ikke medlem lenger | 2011-01-13 03:03 | |
![]() | Dobbelpostingsfanden har det gøy ... | |
Torill | 2011-01-13 03:06 | |
![]() | De er ikke bare som skapt for hverandre, de er et virkelig stilig par. Kom på Asylet på lørdag, se med egne øyne! | |
Stordromedar - Ikke medlem lenger | 2011-01-13 03:19 | |
![]() | Dra helt til Asylet for å jukse når man kan sitte hjemme og kose seg med vafler? Og sofajukse. | |
utlending | 2011-02-17 18:35 | |
![]() | Siden jeg startet denne viktige og riktige debatten i januar, har det vaert veldig mye snakk om kombinasjonen "cheatchat" og "jukseebingoer". Visse damer paa ordspill av en viss alder - dere vet hvem dere er= er allerede MEGET godt kjent med disse vitenskapelige begrepene, dvs cheatchat og juksebingoer. Men for dere nye, her er en forklaring. CHEATCHAT er naar du skriver ting som "hei" kun for aa distrahere aerlige spillere. CHEATCHAT omfavner ogsaa d aa skrive "grt" "juhu" og annet forstyrrende pjatt i loepet av et spill, f eks sangtekster, sitater fra Bibelen, eller henvendelser om hva en mener om Skal vi Danse. JUKSEBINGOER er naar du legger et bingo og skriver noe etterpaa. F eks "roses are red, violets are blue, your playing's shit and your bingoes are too" or "snoemannen Kalle hadde spilt bedre enn deg". Anyway, you get the picture. Det er ogsaa svaert juksete aa skrive "grt" etter at en bingo legges kun fordi du vil forstyrre og har uaerlige hensikter. Ofte folk som ikke er fra Oslo som gjoer dette, er det noen som mener. Hvis du blir utsatt for kombinasjonen CHEATCHEAT med paafoelgende JUKSEBINGOER, skal en spillevert kontaktes SPORENSTRAK, etter min mening. Husk aa skrive hva slags cheatchat blev begaatt, samt alderen paa damen som gjorde det, og hva slags form juksebingoene tok. | |
LeifSvein | 2011-02-17 22:46 | |
![]() | Give us a break, utlending... Dette er et spill. Vil du ha blodig alvor, reis til Afghanistan. Vi andre kan ha det moro her så lenge. | |
Torill | 2011-02-17 22:55 | |
![]() | Utlending har det så moro atte. | |
utlending | 2011-02-18 00:35 | |
![]() | Misforstaa meg ikke - jeg er som de fleste av de gamle damene som liker aa spillle herinne - foedt i 1968, en gammel raddis, og elsker fellesskapet - det er derfor jeg, som sosialist, synes at juksing kledd i kameraderi er saa ond! Jeg er ogsaa personlig kristen og synes at naar vi spiller og vinner, forguder vi Herren - takk til Jesus for alle mine seirer. Men som sosialist og kristen, eller som kristen sosialist vel - OG som utlending! - dvs som kristen, sosialdemokratisk utlending, synes jeg at vi maa spille mere fair for aa tjene Herren, staten og Hennes Majestet - saa ingen cheatchat kombinert med bingoer, mao Alles klar? | |
jozzzt | 2011-02-18 02:08 | |
![]() | ha ha ha ha, artig diskusjon, og heeeelt unyttig | |
Bakerboy | 2011-02-18 07:04 | |
![]() | enig med jozzzt!:) | |
Maloh | 2011-02-18 10:36 | |
![]() | ja, her var det mye å tenke på, hilsen en aldrende dame utenfor oslo | |
Maloh | 2011-02-18 10:48 | |
![]() | enig at det var unyttig, syns det er koselig med litt småprat innimellom. | |
Maloh | 2011-02-18 10:50 | |
![]() | og jeg setter pris på å få grt når jeg endelig har klart å legge en bingo! | |
utlending | 2011-02-18 14:35 | |
![]() | Jeg synes rett og slett det er en skandale at mange mener det er ok aa jukse. Hva er d blitt av moralen i Norge? Hvis du IKKE stoetter juksing paa ordspill.no, undertegn her! Et nytt kampagne er paa gnag, folkens! | |
wstine - Ikke medlem lenger | 2011-02-18 14:48 | |
![]() | jeg støtter ikke juksing på ordspill! jeg støtter heller ikke at spillere med veldig lav rank (under 1000) prøver å lure meg til å spille mot seg! | |
utlending | 2011-02-18 14:51 | |
![]() | kloke ord fra deg, wstine, som alltid! | |
Mio mio | 2011-02-18 15:17 | |
![]() | For det første: Hvordan kan de lure deg til å spille mot deg da Wstine? For det andre: Har vi ikke alle hatt lav ranking da vi begynte å spille? For det tredje: Ikke rart det er krig i verden sier nå jeg. Når et spill en lek kan tilveiebringe så mye suring og oppgulp. HERLIGHET FOLKENS DET ER BARE ET SPILL - ET TIDSFORDRIV! For de som mener noe annet! Skaff dere et liv ..... utenom Ordspill også! | |