Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 501

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
liselotta2009-11-24 22:23
Antall innlegg: 564

spis feit fisk!

Helhet1 - Ikke medlem lenger2009-11-24 22:27
Antall innlegg: 95

...jepp ...og les samtidig....om du klarer å gjøre to ting på en gang, da...

ave - Administrator2009-11-24 22:38
Antall innlegg: 4986

Utrolig slitsomt med nyfrelste som har sett veien, lyset og sannheten; alt på en gang. Aller verst er den som forvalter den ENE sannheten. Verden er ikke så enkel, helhet1; det er mange veier til Rom, noe det har vært til alle tider.

Din situasjons- og verdensbeskrivelse gir meg en opplevelse av at du og jeg i hvertfall befinner oss på hver vår klode. Hvor har du det fra at inntak av C og D vitaminer ikke anbefales og at morsmelk bør unngås?
Kjemisk krigføring overfor befolkningen i de forskjellige WHO-landene så noen skal tjene penger på det?

Hallo! Hvor er filtrene dine, du er jo et lett bytte for alle ekstreme propagandister. Du har ikke tenkt over at de kanskje profitterer på horror og skremsel også, da, slik at de øker omsetningen på de "naturlige" vitaminene og minerealene og kosttilskuddene etc etc.

Våkn opp!

Helhet1 - Ikke medlem lenger2009-11-24 22:54

Ave: Det har da stått på nett-nyhetene den siste tiden:
www1.nrk.no/nett-tv/...ip p/575714 - spol 11 min frem her...!

nyheter1234.blogspot...ue nsa.html
www.forskning.no/art...be r/234732

Kjemisk krigføring...? Det er snakk om biologisk. Hvorfor sjekker du ikke? Skremmende, ja - men like fullt ett faktum..!

Helhet1 - Ikke medlem lenger2009-11-24 23:00

...ooops...glemte innlegget om at b-vitaminet folat kan være kreftfremkallende - her er ett eksempel på uttalelse: www2.uit.no/www/star..._i d=160129

ave - Administrator2009-11-24 23:15

Ja, helhet1, nå har jeg sett innslaget og ser at konklusjonen er at amming er best, på tross av innhold av miljøgifter i morsmelk....

Miljøgiftinnholdet er dessuten redusert siden målingene startet på 70-tallet, men forekomstene endrer seg i takt med endring av miljøgifter i omgivelsene våre generelt. Ingen "bombe" i forståelsen her, med andre ord.

Så hvis du fortsatt påstår at man fraråder amming så bekrefter det for meg at du virkelig befinner deg på en annen klode......

Helhet1 - Ikke medlem lenger2009-11-24 23:23

Ikke det inntrykket hverken jeg eller min gamle mamma sitter igjen med - men for all del - de svartmaler jo ikke morsmelken...ennå. Var jo FHI som var mest negativ - eller tok både mamma og jeg feil der..?

Lurer forresten på hva ungene får i seg av erstatningen...miljøgifte r er jo ikke til å unngå uansett..?!

Fikk du noe ut av det andre jeg forsøkte å vise - om hvor ineffektive og farlige vitaminene var?

ave - Administrator2009-11-24 23:37

Du og mamma tok feil, Eggesbø fra FHI gikk god for anbefalte ammenormer med fullamming til 6 mndr, deretter blandet morsmelk og fast føde til 1 år.

Men selvfølgelig er Eggesbø som ansatt i FHI interessert i å følge utviklingen av miljøgifter i da morsmelk, det som er hennes område. Jeg synes jo også at det er interessant, men forholder meg til dette på den måten at det gjenspeiler den generelle påvirkningen vi alle er utsatt for; prisen for å leve i en industriell verden.

Valgmulighetene for en annen tilværelse enn tiden vi lever i anser jeg som utopiske; har ennå ikke fått med meg at det finnes en tidsmaskin som bringer oss tilbake til "renere" tider. Sønnen min på 10 har riktignok lyst til å lage en, men det blir vel ikke med det første.....

So sorry to say, we`re stucked!

Helhet1 - Ikke medlem lenger2009-11-24 23:48

Da jeg fikk min første i 1998 var det ønsket at man ammet ihvertfall i ett år - gjerne lengre, morsmelkerstatning var ikke nevnt som alternativ til fast føde. men det er jo "evigheter" siden....

Din sønn har ett godt poeng - la ham holde fast på den drømmen er du snill... We're NOT stucked..! :-)

andwes2009-11-25 00:20
Antall innlegg: 1

Fikk både svineinfuensa og vanlig influensavaksine for to uker siden gjennom jobben, og har vært syk siden. Det kan jo selvfølgelig være tilfeldig at jeg ble syk samme dagen, men om det er en del av bivirkningene ville jeg ikke anbefalt å vaksinere seg, men å heller la kroppen lege seg selv om man skulle blitt syk. Har man astma eller svake lunger kan det igjen vætr lurt å vaksinere seg da.

Cygnus2009-11-25 09:56
Antall innlegg: 44845

merkelig at ingen har nevnt den store planen CIA har med svineinfluensavaksinen: chippe oss via den med formål overvåking! Jeg trodde ikke mine egne ører da jeg leste intervju med personer som faktisk diskuterer dette i fullt alvor!

Fiskekroken2009-11-25 10:16
Antall innlegg: 290

Får inntrykk av at mange av de som er imot vaksine, har argumentasjoner som heller til egotripp de lux. Hva i alle dager gjør det for noe at vi (som er friske, som jo de fleste av oss faktisk er) får noen bivirkninger av vaksinen, og til og med kanskje må bli hjemme et par dager fra jobben.
Synes det er helt irrelevant, når de fleste faginstanser sterkt anbefaler oss å ta vaksinen, ikke minst med tanke på det kollektive ansvaret hver og en har for å forhindre massiv spredning.

Tross alt mer greit med de som faktisk tror på konspirasjoner og at -alle-er-ute-etter-å-lure -oss. De er nok sånn i mange andre sammenhenger også, det er nok fryktelig slitsomt og leit å være så redd.

Men det gjør meg både skremt og trist hvis så mange andre der ute har holdninger som: Bare jeg holder meg frisk, så driter jeg i røkla!

GreteSB2009-11-25 10:31
Antall innlegg: 7777

Veldig bra, Fiskekroken!

korsa19572009-11-25 10:32
Antall innlegg: 63

Hei Darksome. En liten misforståelse, vaksinen blir ikke sprøytet rett inn i blodomløpet, den blir satt intramuskulært, rett i muskelen i overarma. Du er ikke den eneste som har misfortstått dette. Lykke til, håper du og dine ikke blir syke.

USA - Ikke medlem lenger2009-11-25 10:32
Antall innlegg: 1252

Fiskekroken du har tydeligvis ikke forstått hvorfor enkelte som undertegnde velger å ikke ta vaksinen. Dine betraktninger er jeg helt enig i frem til et visst punkt. Kortvarige bivirkninger er ingenting å bekymre seg for.

Imidlertid- De langvarige bivirkninger f.eks. pga kvikksølvet i vaksinen som påvirker det nevrologiske systemet er virkelig noe å bekymre seg over. Individuelle genetiske forhold vil kunnne medføre at enkelte vil få langvarige bivirkninger av vaksinen pga at nervesystemet påvirkes mest sannsynlig pga kvikksølvforbindelsen i vaksinen. Langvarige bivirkninger som tap av smak og luktesans rapporteres lettere inn til legemiddelverket. Imidlertid vil langvarige bivirkninger som muskeltretthet, slapphet o.l.. med mye mindre sannsynlighet bli innrapportert fordi disse opptrer på lengre sikt og ikke så lett settes i forbindelse med vaksinen.

Noe som bl.a. holdes skjult eller ikke fremkommer fra helsemyndighetenes informasjonssider på www er at en stor andel av leger i ulike land ikke ønsker å ta vaksinen.

USA - Ikke medlem lenger2009-11-25 11:35
Antall innlegg: 1252

Denne latterliggjøringen av vaksinemotstanderne ved f.eks. å sammenligne disse med folk som tror på at det var USA selv som stod bak flykrasjene inn på the Twin Towers m.m. er bare tragisk og kan medføre at folk tar vaksinen og pådrar seg langvarige bivirkninger.

Så vennligst slutt med å henvise til slike idoitiske nettsider.

baltez - Ikke medlem lenger2009-11-25 12:24
Antall innlegg: 1398

Uten å nevne navn, bør vi vel noen og enhver vurdere tvangsinnleggelse på et par av debattantene i denne diskusjonen. Faktisk så er jeg overrasket at de i det hele tatt klarer å skrive i et diskusjonsforum i denne mentale tilstanden. Håper dere snart får hjelp! Hilsen en som bryr seg.

Helhet1 - Ikke medlem lenger2009-11-25 12:33

Cygnus: Det er tragisk å lese hvor lite som ligger bak dine uttalelser... Jeg la frem info tidligere i denne tråden - hentet fra ett firma som faktisk produserer nano-chips: www.verichipcorp.com/

Dette er hentet direkte fra sidene deres - leter du selv, vil du finne mye mer...

In its RFID business, VeriChip offers a first-of-its-kind system for patient identification. Its VeriMed Health Link system for patient identification consists of an FDA-cleared RFID human implantable microchip, which can help hospital personnel treat a non-communicative patient quickly and effectively in the event of an emergency. The microchip contains only a 16-digit number that when scanned with our handheld reader, connects to our secure online database. The database houses the patient’s identification information and personal health record data.

DELRAY BEACH, FL and CHASKA, MN – September 21, 2009 -- VeriChip Corporation (“VeriChip”) (NASDAQ: CHIP) and its development partner RECEPTORS LLC, a technology company whose AFFINITY by DESIGN™ chemistry platform can be applied to the development of selective binding products, announced today that VeriChip has been granted an exclusive license to RECEPTORS' Patent No. 7,504,364 titled “Methods of Making Arrays and Artificial Receptors” and Patent No. 7,469,076 “Sensors Employing Combinatorial Artificial Receptors,” in their application to the development of the virus triage detection system for the H1N1 virus. The patents can also be applied to detection systems for other viruses and biological threats such as Methicillin-resistant Staphylococcus aureus (MRSA).

Gamle bilder av nano-chip - de er nok enda mindre nå: www.h1n1666.com/imag...s/ nano.jpg

Hentet fra www.theflucase.com/ :
A Swiss soldier serving in Bremgarten, Aargau, where military units for disaster management are stationed, has said that medical units are preparing to carry out an operation to give all Swiss soldiers the swine flu jab by force if necessary.

The soldier said that a doctor at the base also explained that every swine flu jab has a special needle with a bar code.

The bar code is registered for every person who takes the jab and then sent to the Federal Ministry for Health, the Bundesamt für Gesundheit.

The military doctor said he didn’t know why a special needle was needed but there are many reports of a nanochip in the needle.

The soldier said that the medical troops are preparing for a “serious scenario.”

Every soldier belonging to the medical unit has to prepare to vaccinate every other soldier whether they want to be vaccinated or not in a "worst case scenario".

He said he considered forced vaccination to be inevitable.

The soldier’s supports an earlier report that Swiss soldiers belonging to medical units are being called up and trained for a mass forced vaccination campaign.

Foreslår at alle begynner å sjekke ut fakta - de ligger der ute...

Cygnus2009-11-25 13:52
Antall innlegg: 44845

oh my gawd!

baltez - Ikke medlem lenger2009-11-25 13:55
Antall innlegg: 1398

FUBAR!!!

Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?