Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 501 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
acillatem | 2009-11-25 15:52 | |
![]() | både jeg, min samboer og barna våre har tatt vaksinen, å vi angrer ikke i det hele tatt! eneste bivirkningene som var samboern min fikk litt hodepine den kvelden han hadde tatt sprøyten. fikk selvfølgelig litt vondt i armen og en liten kul, men varter bare noen få dager! | |
Duppedingser | 2009-11-25 17:05 | |
![]() | Tvangsinnleggelse baltez. Så du vil putte alle med psykiske problemer i en eneste bås, og mener også at de ikke finnest statsministere og ledere verden over med lidelser som krever medisinering og allikevel fungerer i jobben. Finnest garantert ordspillere med rank over 3000 også med en tøff psykisk hverdag. Nei baltez, du er bør faktisk drive med selvsensur noen ganger samme hvor mye humor du putter i innleggene dine. Og selve debatten om svineinfluensa sliter veldig. Alle beveger seg mot ytterkantene i stedenfor midten. | |
Anitapita | 2009-11-25 17:30 | |
![]() | Enig med du, Duppedingser! | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-27 18:34 | |
![]() | ...vel...må nesten le - men for all del - hold dere i komfortsonen så lenge det går. Jeg har også vært der - våknet brutalt og forsøkte å finne grunner til å gå tilbake dit...fant ingen, dessverre. Jeg har gjort mitt i debatten her - det er helt opp til enhver å sjekke ut fakta istedet for å fortsette å leve i troen på løgn.... | |
GreteSB | 2009-11-27 19:35 | |
![]() | Du mener altså at majoriteten lever på løgn og du kjenner den eneste sannhet? Mitt liv er heldigvis ikke svart/hvitt... | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-27 19:59 | |
![]() | Gsbj; Ja....de fleste lever på en gedigen løgn, men jeg er ikke den eneste som ser gråtonene - heldigvis - det gjør mennesker over hele verden...det kommer bare ikke fram i massemedia fordi de ikke får lov til å skrive om det. Har du sett hva som nylig er avslørt om de påståtte klimaendringene - hackere har offentliggjort utallige e-poster hvor det tydelig fremgår at data manipuleres når det gjelder fakta...og vi betaler... | |
GreteSB | 2009-11-27 20:14 | |
![]() | Det er sunt å være skeptisk, men å lete etter teorier på at jeg blir lurt, - nei, det gjør jeg ikke.. Uansett, vi har alle rett til å ta egne valg, enten det gjelder influensavaksine eller å tro på på det ene eller andre. Ha en fin helg. | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-27 20:46 | |
![]() | Hverken jeg eller eller andre har lett etter teorier - men når en så åpenbar illusjon/forbrytelse foregår - vel, da reagerer mennesker over hele verden...bare se her f.eks. - denne siden oppdateres hele tiden: www.theflucase.com/ Med fare for å blitt sett enda skjevere på - noe jeg ikke bryr meg det minste om: Michael Jackson visste...og han har forsøkt å fortelle oss i flere låter....lytt, FØL og tenk: www.youtube.com/watc...HS NeHHuQA4 www.youtube.com/watc...FZ cAzZOyOg www.youtube.com/watc...WJ rtms8EoQ | |
ave - Administrator | 2009-11-27 22:07 | |
![]() | Det er jaggu det beste sannhetsvitne jeg har sett referert til i denne debatten. Den mannen hadde jo absolutt beina plantet på jorda og forholdt seg til livet og sine funksjoner på en svært så naturlig måte. hahahahahaha....... | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-27 22:29 | |
![]() | Ave - du er patetisk i din fordømmelse...! Michael Jackson var en humanist - men det kom ikke frem i massemedia. Hvorfor?!? Søk opp heal the world foundation... | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-27 23:11 | |
![]() | Dette forklarer og oppsummerer alt - les om du gidder - det er ditt valg........... www.nyhetsspeilet.no...nn fluensa/ | |
Polarrosen | 2009-11-28 00:03 | |
![]() | Er selv i rissiko gruppen..men så lenge de ikke kan dokumenter sen reaksjoner på vaksinen velger jeg og trekke meg stille og rolig tilbake:)) | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-11-28 01:02 | |
![]() | Det artigste med denne debatten er at mennesker jeg vanligvis har ansett som seriøse i forum plutselig har kommet seg ned på mitt uanstendige lavmål. | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2009-11-28 01:11 | |
![]() | ...baltez - du er bare tåpelig og ignorant overfor fakta - .ingen kan beskylde deg for noen gang å ha vært seriøs...og det er det eneste jeg kommer til å svare deg i denne tråden. | |
matias | 2009-11-28 01:37 | |
![]() | Jeg fikk en hyggelig SMS fra studentskipnaden som inviterte alle til vaksinering. Men nå er jeg litt skeptisk, i tilfelle de skulle ta tempen på meg først: termometeraksjon.com/ Ellers synes jeg at mye av informasjonen mot vaksine refererer seg selv. Påfallene mange av artiklene ligger på nettforum eller noen av de samme nettsidene. Som jeg først hørte om de siste månedene. Men det er jo klart, 99% av verdens medier, forskere, politikere er jo med i samme konspirasjonen... | |
Superchevis | 2009-11-28 06:17 | |
![]() | I tilfelle du skulle føle at det er på tide med litt støtte Helhet1, så er det altså slik at jeg støtter dine referanser så vel som dine uttalelser 100 prosent. Dette er i dagen. På tide å våkne? | |
Maisen | 2009-11-28 08:30 | |
![]() | Jeg er bare så nysgerrig på hvad der får enkelte til at opsøge konspirationsteorier i stort omfang for derefter at erklære sig selv som profet for den ene og fulde sandhed ("fakta"). Mangel på indhold, spænding og opmærksomhed i livet ellers? Gå dog ud i livet og få det bedste ud af det. Menneskers livsvilkår har været og vil altid være underlagt strukturer og forhold som man ikke kan have fuldstændig kontrol over. En konspiration fra eller til gør vel ikke den store forskel...om man skulle tro på den slags altså. (Og nei GULL, du behøver ikke at komme med fornærmede kommentarer om at holde mig til temaet og respektere de fantastiske, seriøse indlæg som er skrevet tidligere, fordi:) Jeg har forøvrigt vaccineret mig og lever helt fint med det. | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-11-28 12:10 | |
![]() | Nå mangler vi bare 25 innlegg før vi tar igjen UFO-tråden folkens!! Heng gi og kom med mer oppgulp! Utrolig nok er begge disse mester-trådene startet av en bowlingspillende CIA-agent fra Bodø! | |
Vattnisse | 2009-11-28 12:48 | |
![]() | Nei, har hatt svineinfluensa. Gambler alt på at jeg ikke blir smittet på ny.. | |
liselotta | 2009-11-28 14:31 | |
![]() | I følge helhet1: Michael Jackson var humanist, men det kom ikke fram i massemedia, hvorfor? Ja si det..... Mest sannsynlig var han offer for et komplott uten sidestykke! Massemedia fokuserte kun på hans forbindelser med unge gutter, mislykka plastiske operasjoner, og ikke på HUMANISTEN MJ. Muligens døde han av svineinfluensaen......... .synd han ikke er blant oss mer, så kunne han nok healet oss for både svineinfluensa og paranoia :-) | |