Spillrom
Sjiraffen | 11 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 11 |
Mobilspill
Pågående | 8 479 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
gompedyret | 2009-11-28 15:16 | |
![]() | Som de fleste andre barn var Michael Jackson en humanist. Den siden av ham var selvsagt ikke interessant for media når de hadde så mye annet å gasse seg i. Ikke desto mindre brukte han noen av pengene sine til å prøve å utgjøre en positiv forskjell, og det synes jeg han skal få kreditt for. Ellers synes jeg det er interessant hvordan ordet "gråsone" blir nevnt samtidig som man er så bombesikker i sin sak at det umulig kan være plass til noen gråsoner. | |
Cygnus | 2009-11-28 15:38 | |
![]() | Jeg er himmelfallen over de besynderlige "konspirasjonsutløsningen e" folk har hatt her - Youtube og diverse nettsider presenteres som steder hvor en finner "fakta", og Michael Jackson som sannhetsvitne (var det svineinfluensavaksinen han advarte mot eller sang om, tro? iallefall - hans rolle som profet synes å være ubestridt). Jeg venter nå med Baltez spent videre på UFOer og engler osv. | |
liselotta | 2009-11-28 16:22 | |
![]() | Engler er vel allerede brakt på banen; vår alles Michael J, engel - død som levende | |
Bongo | 2009-11-28 16:44 | |
![]() | Er det noe som er patetisk helhete1 er det det å bruke YouTube og Nyhetsspeilet som referanser. Du fremstår bare som fanatisk | |
HanneIL | 2009-11-29 19:29 | |
![]() | Noen som vet hvor mange som har vaksinert seg så langt? | |
Cygnus | 2009-11-29 19:54 | |
![]() | HanneIL - vel en million, tror jeg det stod et sted | |
Cygnus | 2009-11-29 22:36 | |
![]() | I Norge, mener jeg selvsagt! | |
HanneIL | 2009-11-29 22:38 | |
![]() | okei, bra =) håper på en million til! | |
HanneIL | 2009-11-29 22:55 | |
![]() | Ja, det var det jeg lurte på også ;) Norge altså. | |
Maja91 | 2009-11-29 23:02 | |
![]() | Jeg mener det er viktig at det valget hver enkelt tar blir respektert. Enten man velger å ta vaksinen, eller ikke. | |
brit - Ikke medlem lenger | 2009-11-30 16:19 | |
![]() | Det er 1.693.000 vaksinerte i Norge til og med uke 48. Både anntall og bivirkninger kan man lese på Legemiddelverkets nettside: www.legemiddelverket...80 994.aspx Har også vaksinert meg (NL) og skal ha nummer 2 denne uken. Hvordan er det i Norge? 1 eller 2 omganger? | |
liselotta | 2009-11-30 17:42 | |
![]() | I morgen vaksineres hundrevis av ungdomsskoleelever. Frivillig?! UHU Som eleven skrev på vaksinasjonsskjemaet, hvor foreldre hadde krysset av på "skal vaksineres"; Eg vil itkje! | |
mcsnurp | 2009-11-30 19:19 | |
![]() | Bare et lite sidespor...det er snakk om RFID flere steder her. Jeg vil da bare legge til at vi i legemiddelbransjen venter med spenning på at RFID skal bli billigere. Det er nemlig et middel for å kunne spore PAKNINGENE (les...ikke pasientene...). RFID festes UTENPÅ legemiddelet gjennom produksjons- og logistikkprosessen, slik at vi skal ha bedre mulighet til å spore legemiddelet i alle ledd. Nesten som å få vite hvor kua du spiser har gresset hen når du kjøper storfekjøtt. | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2010-01-15 21:14 | |
![]() | Jeg - og mange med meg fikk rett: Dette var en gedigen bløff... www.theflucase.com/ Overskriftene her viser at mennesker over hele verden har vunnet..! Svineinfluensaen var en hoax.... På tide å våne opp til alle de andre illusjonene vi er ment å leve i... | |
ave - Administrator | 2010-01-15 22:12 | |
![]() | Jippi, mennesket er det mest potente av alle pattedyr..... | |
Duppedingser | 2010-01-15 22:16 | |
![]() | Så kjekt at du lar deg underholde av konspirasjoner i hverdagen, men hold pisspreiket ditt for deg selv. | |
Helhet1 - Ikke medlem lenger | 2010-01-15 22:30 | |
![]() | Sorry Duppedingser - disse konspirajonene vil omfatte både deg og dine kjappere enn du tror. Hva underholder du deg med.? Sover du ennå - som de fleste? Jeg har aldri sovet - og det er fortsatt min jobb å forsøke å vekke andre. | |
død postmann - Ikke medlem lenger | 2010-01-16 00:27 | |
![]() | håper alle overlever | |
JamesO - Ikke medlem lenger | 2010-01-16 11:22 | |
![]() | Nå har jo sikkert vaksineringen hjulpet til slik at svineinfluensaen ikke har spredd seg så mye da. Imidlertid at hysteriet omkring svineinfluensaen her i Norge har vært større enn det epidemien fortjener er jo tilfelle vil nok de fleste være enige i. Videre er det sagt for et par måneder siden at det skulle komme en ny bølge med svineinfluensasmittede i disse dager, men undertegnede har ikke merket noe til dette. Det smarteste for de fleste er nok å ikke la seg vaksinere pga. de nevrologiske langvarige bivirkningene som i hovedsak kvikksølvforbindelsen i vaksinen kan gi. | |
liselotta | 2010-01-16 19:04 | |
![]() | Ser ut til at de fleste ordspillerne har overlevd i alle fall. Sikkert den beste medisinen; å rigge seg til foran pc-en og la det stå til. Baltez er tilbake på banen også. | |