Spillrom
| Sjiraffen | 9 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 9 |
Mobilspill
| Pågående | 8 756 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| terø | 2013-07-16 20:37 | |
![]() | Sukk, sukk, sukk og atter sukk - det jeg mente med mitt innlegg var at jeg i timevis jaktet på ferske spillere med 1000 poeng eller der omkring, og så kynisk slo til. Jeg spiller gjerne mot folk med 600-700 poeng mindre enn meg, men med såpass erfaring at jeg må slite for å gå i pluss. | |
| nødtelt | 2013-07-16 21:27 | |
![]() | "(...) And the most important superiority, the most total one, is the superiority of the mind. I mean, your opponent must be destroyed. Fully destroyed." -Garry Kasparov | |
| alone | 2013-07-17 01:18 | |
![]() | Jeg vel litt rar jeg da!!! Gotter meg langt inni sjela da jeg både vinner og knuser motstanderen :) | |
| ave - Administrator | 2013-07-17 08:41 | |
![]() | You are not alone :))) | |
| Mira7 - Ikke medlem lenger | 2013-07-17 15:57 | |
![]() | Hehe, vi er mange:)) | |
| alone | 2013-07-17 21:30 | |
![]() | Flott og ikke være alone hele tiden da hehe :) | |
| ToveA | 2013-07-18 01:27 | |
![]() | Så enig, så enig, alone :) | |
| sigrid2 | 2013-07-18 21:48 | |
![]() | Apropos stakkars nybegynnere med 1000: Jeg husker enda forbauselsen over at de røde og gule skulle gi motstanderen så mange poeng ( tilfeldig brett ) Så jeg tapte og tapte. Hevner meg fortsatt :-) | |
| alone | 2013-07-19 02:22 | |
![]() | Forslaget mitt til han med dårlig samvittighet....Legg fra deg samvittigheten og ta frem griskheten,,,,Så skal du se...Da går alt så mye bedre :) Lykke til videre i ordspill :) | |
| CleopatraVII | 2013-07-19 16:49 | |
![]() | Jeg føler at jeg bare blir misforstått her, så det er vel heller jeg som er "alone" med min tilnærming til dette. Men det er jo bra at dere alle er enige, så lenge alle spiller med samme instilling så er det jo greit. Jeg har ikke noe problem med å delta i en hard konkurranse så lenge begge parter er inneforstått med det. | |
| CleopatraVII | 2013-07-19 17:09 | |
![]() | Dessuten Terø, jeg skjønner ikke helt hvor du vil når du starter en tråd hvor du beklager at du feide over nybegynnere på jakt etter poeng og så etterpå så virker det som du på en måte blir frustrert over at noen tar opp den tråden og bruker det til å diskutere videre. Var det ikke nettopp det du satt fingeren på? At noen bruker andre spillere for å klatre seg selv opp på rangstigen? | |
| terø | 2013-07-19 19:26 | |
![]() | Jo, du har helt rett Cle0patra, men jeg har litt mere svin på skogen. Jeg har kjøpt meg en bærbar PC, og fått meg enda et nicknavn og 1000 poeng å starte med. Det var veldig morsomt i starten å sanke rankingpoeng, men akkurat som å pisse i buksa en kald vinterdag for å holde varmen. Det ble fort kaldere. Så nå har jeg vonde tanker om å spille mot meg selv for å gå opp i ranking, og etterpå spille meg opp igjen med det tapende nicknavnet. Eller blir jeg gjennomskuet av spillvertene, og diskvalifisert som fortjent ? | |
| ave - Administrator | 2013-07-19 19:59 | |
![]() | Det du beskriver her, terø, er juks som kvalifiserer til utestengelse fra Ordspill. Det er mange som har erfart at dette er lite lurt den dagen ikke får logget seg inn på kontoen sin. Er tilfellene graverende nok er det ut uten varsel da man har akseptert reglene når man blir medlem. | |
| terø | 2013-07-19 20:30 | |
![]() | Ja jeg er klar over det. Det jeg skriver her er egentlig tanker jeg har om hva som kan forekomme med meg selv som utgangspunkt i steden for å klandre andre. Det har vel vært en grei diskusjon dette her ? | |
| alone | 2013-07-19 21:55 | |
![]() | terø.. Du er en juksemaker pipelort!!!!!!! Liker ikke dette jeg men hva bryr det vel deg ????.. | |