Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 354

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
lynx lynx2014-01-01 22:56
Antall innlegg: 53

Jeg spiller for å vinne og hvis det er negativt å legge opp et løp til min fordel blir spenninga borte i denne fredelige bokstavkampen. Når jeg taper skyldes det uflaks og noe mitt hode og min innstilling og vise versa. Gleder meg over flaksen når jeg vinner og gratulerer alltid den som vinner. Blokkering er et begrep som ikke hører hjemme her. Vi spiller offensivt og er hyggelige med medspillere. Fair og rått artig.

alone2014-01-02 01:08
Antall innlegg: 387

Har spilt med samme spiller 2-3 ganger og fått samme leksa.Jeg nektet etter hvert å spille med denne personen. omsider skrev han/hun et brev til meg og spurte...Hvorfor i all verden vil du ikke spille med meg da?????toppen av frekkhet.

Cygnus2014-01-02 03:56
Antall innlegg: 44845

Jeg håper du svarte ham/henne, alone, og sa hvorfor.

alone2014-01-02 04:53
Antall innlegg: 387

Selvfølgelig gjorde jeg det...for øvrig ikke noe svar tilbake så da gikk det vel inn:)

Kikki582014-01-02 10:19
Antall innlegg: 528

Jeg er ikke medlem, men spiller bare sånn for moro. Og det synes jeg det er også. Får brukt hjernen litt. Når jeg leser at folk er uoppdragne og ekle her inne, tenker jeg at dette er da et spill hvor en skal kose seg. Vinner sjelden jeg, men blir ikke sur av den grunn. La det være noe som er gøy, og ikke la det gå prestisje i det. Kutt ut de som er lite hyggelige og kos deg med de som veit dette er et spill og koser seg med det. Har fått ei god venninne her inne jeg, og nå er det ikke lenge til vi skal møtes. Sånn syns jeg er hyggelig da :). Ha en god dag og lykke til i spillet:)!

Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?