Spillrom
| Sjiraffen | 9 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 9 |
Mobilspill
| Pågående | 8 701 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2014-12-11 14:54 | |
![]() | Var det han Oluf som sa noe sånt som at: Når æ ser alle desse søte jentan så skjønne æ ikke kor alle dem sure kjerringan kjæm i frå. | |
| stumpeguri | 2014-12-11 17:54 | |
![]() | www.facebook.com/pho...mp ;theater ovenfor finner dokker en adresse til et annet bilde fra skulkekalenderen nemlig av ho Gudlaug fra Haug jfr 2.desember.der ho fraus fast i utedassen.:-) god jul how how | |
| higard | 2014-12-11 18:48 | |
![]() | hu va bra nett :-))) | |
| stumpeguri | 2014-12-12 07:52 | |
![]() | SKULKEKALENDEREN 12 Desember Kjære skrukkete bestemor! I år skal du vel ikke drive på med jule-hor? Vær nå normal for en gangs skyld Kle deg i rød velour og tyll Og driv ikke på med all slags fyll. De sier på hjemmet at du er umulig Det forundrer ikke meg,du har nå alltid vært utrulig. Det var jo skandale på juleverkstedet i fjor Du støpte en dildo i gips bestemor.! Krydre litt sild og lys kan du støpe Men slutt nå og etter gamlingan løpe. Og ønskelista du sendte med bud.. Bestemor…du kommer neppe til gud. Klem fra Sneipen Kjære Sneipen( Bestemors lille plutt) Jeg vet at du ikke er liten lenger. Over 50 år og pungen henger. Jeg har en ønskeliste den er delt i to. En for de slemme og en for de som innbiller seg at de er bare god. ØNSKELISTE NR 1 Jeg ønsker meg twist og sement til gebisset. Og en pakke bleier(ellers blir det helt krise!) En ny strømpebukse og mammelukker Men ingen bh(man trenger ikke pakke inn et par skrukker) Alt tar jeg gjerne i mot Men ikke gi meg bare skrot. Ønskeliste nr 2 Jeg ønsker meg en kar En ganske ung en (ikke si noe til bestefar) Og en flaske sprit Ordentlig vare og ikke som i fjor sånn heimbrents-skit. Så ønsker jeg meg et nettbrett Med tilgang til Hustler rett og slett. Og tobakken som du smugler så franko og fri Vi deler på den ellers ringer jeg toll og politi. Det var det hele lille venn Ha en god jul til vi sees igjen. Stor juleklem fra Bestemor | |
| stumpeguri | 2014-12-13 07:02 | |
![]() | SKULKEKALENDEREN 13 Desember IDAG SKULKER Æ | |
| higard | 2014-12-13 18:11 | |
![]() | såååå synd :-( men vi glæde oss t fortsettelsen :-) | |
| stumpeguri | 2014-12-13 21:39 | |
![]() | :-) på skulkekalenderen er det lov og skulke :-) hehehehe fortsettelse kjem i morra :-) | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-12-13 21:48 | |
![]() | Det gledes! :) | |
| stumpeguri | 2014-12-14 07:25 | |
![]() | SKULKEKALENDEREN 14 Desember En handelsmann med stor butikk 2500 innbringende kubikk. Han flirte lurt i skjegget så begynte han nesten og knegge.... "Åh hør så lystig kassaapparatet synger i Desember måned står kundene i klynger. De kjøper allslags plastikk-skrot hylende nisser og juletrefot. De kjøper lenker av lys til velbehag og kommer tilbake og kjøper nye batterier hver eneste dag." "De kjøper stygge nisser som de kan ha i hagen. Oppblåsbare giganter,håper stormen tar dem lenge før den store dagen!" At tingene er lagd av kinesiske små hender bekymrer ikke meg og slettes ikke mine shopping-venner." "Når juleaften kommer tar jeg min hatt og stikker til canarien og får litt sol og sommer" | |
| stumpeguri | 2014-12-15 07:37 | |
![]() | SKULKEKALENDEREN 15 Desember En småfull småfugl fra Myre ...satt uti neket og frøys og sku fyre! Da neket sto lystig i luende lue til aske ble småfuglens stue! Nå sitter den småfulle småfugl og pikker i aske og sot og hikker og drikker i et helsikes rot! | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-12-15 11:08 | |
![]() | Huff da... :) | |
| higard | 2014-12-15 21:56 | |
![]() | d foregår sæ oppi myre skjønne æ :-)) | |
| stumpeguri | 2014-12-16 00:43 | |
![]() | SKULKEKALENDEREN 16 Desember Den lille fjøsnissen var ute og fløy ei natt, Klynget seg fast i nakkeskinnet på husets katt, Og en mulepose med hestens høy Ville gjøre nytte om han fant seg en nissemøy. Drivstoffet var en skvett med fløte Og en tryllepinne hvis dem reven skulle møte. I så fall ville han tryllet reven vekk Slik humret han på veg over sortebekk. Så kom dem endelig frem til nissesteinen Der sto jammen også gammelreinen, Det buldret og braket fra nisse-festen Og fjøsnissen var glad han hadde gjemt en «liten» under vesten. I en uthult stubbe badet noen i smeltet snø Og skrubbet seg med konglefrø. Og 4 musikalske nisser Spilte triste nisse-juleviser. Men Så kom det ei lita nissemøy , Hun luktet jordbær-sukkertøy Og fjøsnissen ble både yr og kåt Han ropte til bandet «Ta en låt!» Så svingte han henne så skjørtene fløy Så endte de opp i en mulepose med høy. Og slik gikk deres julenatt Og utenfor ventet husets katt. | |
| ave - Administrator | 2014-12-16 00:49 | |
![]() | Vakkert:) | |
| stumpeguri | 2014-12-16 01:06 | |
![]() | tusen takk for det :-) og takk for alle gode kommentarer og er veldig artig og bra for meg at dokker liker disse skribleriene:-) Uten lesere ingen forfattere :-) | |
| stumpeguri | 2014-12-17 01:21 | |
![]() | SKULKEKALENDEREN 17 Desember Ho Magdus hadde en imponerende bart og hennes kjøttkaker ble fortært i en faderlig fart. Når ho skrangla med kopper og kar strauk ungan på dør,ja også han far. For hennes strategi får karakter nummer ti::: "Vask de koppan nå ellers får du ete koksild grå!" Men bortsett fra det var ho Magdus det beste en sulten mage kunne skje. Hennes boller og kaker skulle du smakt himmelgjær og stjernemel i alt ka ho bakt. Blant nellikspiker og bakepapir satte ho Magdus sæ ned og tok en røyk i ro og fred. Ingen kødder med ho Magdus-mor sylteflesk og julesvor. Om ho ville hadde ho laga velsmakende gnu og møreste biff av ei seig gammel ku. Så fikk du skylde dæ sjøl om du åt så mye at du ramla under bordet som ei fjøl Og akkurat når du trudde måltidet var slutt kom ho med desserten, fruktsalat med futt! Vi ramla og romla og feis og peip mens ho Magdus satt i bordenden og patta på en sneip. Ho Magdus med forkle og kamfer og bart at vi elska ho det er ikke rart. | |
| stumpeguri | 2014-12-17 15:10 | |
![]() | www.facebook.com/pho...mp ;theater på denne linken kan dokker se korsen æ tegna han kåre og han Bertil fra dalen jfr skulkekalenderen 11 Desember...Enjoy | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-12-17 15:48 | |
![]() | Takk for den :) | |
| stumpeguri | 2014-12-18 08:06 | |
![]() | SKULKEKALENDEREN 18 Desember De søte gråe julemus bodde i et lite hull. Lystige og glade var de,fant alltid på no tull. Så nærmet julen seg og kakens duft spredte seg til musehullets luft. Å himmelske lukt det kommer fra krumkakejernet Vi rapper en bit det klarer vi lett for vi er så gærne. Så lo de godt sin lille muselatter ,snek seg frem og glemte alt om katter. Det skulle de aldri ha gjort. Den ene musa klemte halen i krumkakejernets port. Og der satt den fast hvor mye de slet og jamret seg… lokket var tungt og musa ropte:» Hjelp, hjelp. Hjelpe meg!» Så kom katten snikende med sultne lepper gledet seg til musesteik med salt og pepper. Men da han så var kommet frem dit musesteika satt i klem, En illsint bakstekjerring sto og holdt i musehalen Og katten kunne bare glemme hele fine middags-talen. Kjerringa kastet musa i jernet med et brak Og så ble musa skinnende flat med fineste krumkakemønster rett bak. | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2014-12-18 10:49 | |
![]() | :) | |