Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 603 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| monas | 2011-11-23 23:12 | |
![]() | Hvis man legger en bingo så "åpner" man jo for motspilleren og det er vel det som ikke fristet tenker jeg | |
| CamillaDesir | 2011-11-23 23:15 | |
![]() | Er ikke bestandig jeg sier hei, sier hei når andre hilser såklart..men jeg takker hvertfall alltid for spillet...det er det ikke alle som gjør...en noen jeg snakker mer med på chat også, og det har alltid vært koslig...men har også fått beskjed om at jeg har for lav ranking...skal det være sånn, så vil jo snart ingen spille med meg, for jeg taper som regel og rankingen synker hele tida...alle spiller vel av samme grunn, at det er moro? da behøver ikke ranking å ha noe å si? :/ | |
| LiKo | 2011-11-30 11:33 | |
![]() | Min erfaring er at de med høyere ranking enn meg er mest ufine.. Sier sjelden hei, og ofte gidder de ikke å takke for spillet.. Lurer på om de er like uhøflige irl.. Camilla, vi kan spille sammen, vi.. jeg spiller for det er gøy, og bryr meg fint lite om jeg taper :P | |
| terø | 2011-11-30 12:29 | |
![]() | På en eller annen måte får jeg ikke chatten til å virke - derfor får jeg aldri svart under spillet -men sender som regel en takk og gratulasjon på e-post. | |
| westbas | 2011-11-30 14:52 | |
![]() | Fikk beskjed fra en om å la være å benytte meg av "oppleggene" dvs benytte meg av vedkommendes bokstaver!!? Det er jo Scrabble!! | |
| Marie89 | 2011-11-30 15:52 | |
![]() | What? Det er det latterligste jeg har hørt. Hadde garantert kommet med en artig kommentar der, altså ;) | |
| vpq86 | 2011-11-30 15:59 | |
![]() | Fikk et spill avbrutt etter mitt første legg for et par dager siden. Jeg åpnet med 345 poeng og den andre sa takk for seg. Det har jeg i grunnen forståelse for og har vært fristet noen ganger selv når åpningen gjør at spillet ikke har noen interesse. Hva synes folket om det? | |
| giggsy | 2011-11-30 16:53 | |
![]() | synes det er helt fantastisk ... veit ikke helt om resten av folket er enig da | |
| vpq86 | 2011-11-30 17:17 | |
![]() | Det er jo ikke gitt at utfallet hadde blit særlig annerledes til sist og det er litt håpløst å starte et spill så langt bak, men også litt usportslig. | |
| Sqz | 2011-11-30 17:38 | |
![]() | Har opplevd det samme som vpq86, og det er vel bare helt greit. Da blir det vel enda flere poeng på den av oss som står igjen? | |
| ka-ramella - Ikke medlem lenger | 2011-11-30 17:55 | |
![]() | Hvis jeg er i et dritthumør (og det er jeg ganske ofte for tida) så er jeg ikke så hyggelig som jeg er når jeg er glad og fornøyd. Jeg tar ikke agget ut her akkurat, men jeg er litt mindre tålmodig og har noe kortere lunte, og når jeg ikke syns spillet er gøy, så hender det vel at jeg avbryter spillet eller nekter å takke for spillet. Men det er ikke vanlig, det hender bare litt oftere nå med dritthumøret, som sagt. Jeg innrømmer at jeg tøyler meg litt mer på jobben og i direkte møter med folk, enn her på nettet. Og hei! Jeg er mest grei!! | |
| vpq86 | 2011-11-30 18:25 | |
![]() | For å avslutte så syntes ikke jeg det var ille at spillet ble brutt etter første legg siden motstander syntes -345 fra start var håpløst. Men man kunne kanskje foreslå at man heller startet et nytt spill... med blanke ark. Jevne spill er jo morsommere... | |
| bris1 | 2011-11-30 19:45 | |
![]() | ka-ramella, jeg synes du høres ut som en god representant for "folk flest", slik jeg oppfatter dem. Og jeg hører så absolutt med i kategorien. Skjønt avslutte gjør jeg vel ikke, når jeg tenker meg om. Men resten stemmer ;) | |
| LiKo | 2011-11-30 20:58 | |
![]() | skal det da gå ut over de dere spiller med, at dere ikke er helt på topp i humøret???? La være å spille den dagen, da... Ikke veldig sportslig å ikke gidde å takke for seg, pga dårlig humør.... | |
| Hippo1963 | 2011-11-30 21:11 | |
![]() | jaja, slik går nu dagan... | |
| salute | 2011-11-30 22:50 | |
![]() | ...og så sa Ole Brumm : Jeg kan trylle,jeg ! Tussi tittet på ham...Kan du ? Mmm,svarte Ole Brumm. Lukk øynene dine,så blir jeg borte ! | |