Spillrom
| Sjiraffen | 6 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 6 |
Mobilspill
| Pågående | 8 565 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| bris1 | 2017-01-26 17:25 | |
![]() | Til ettertanke: www.facebook.com/amr...mp ;theater | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2017-01-26 21:36 | |
![]() | I Trump sin verden er "alternative fakta " helt OK ... Flere som har sett det intervjuet med en i hans innerste krets ? Helt fullstendig kokkelimonke . Men med tanke på den forstyrrelsen han har , blir det utenkelige virkelighet . | |
| Cygnus | 2017-01-26 21:48 | |
![]() | Ja abelon, det er kanskje ikke så ofte vi har applaudert hverandre (eller blander jeg deg sammen med en annen?) , men her er vi iallefall helt enige. Mine amerikanske venner og slektninger er forøvrig ganske redde. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2017-01-26 22:23 | |
![]() | Min spådom er at han blir avsatt hvis det fortsetter i samme spor . Håpet om forbedring av hans mentale tilstand er nok omtrent like lite sannsynlig som at ... vel , ikke sannsynlig | |
| Cygnus | 2017-01-26 22:49 | |
![]() | Og republikanerne vurderer hans sinnstilstand! | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2017-01-27 14:03 | |
![]() | Det er jo uro i partiet allerede , og det blir ikke mindre av at han "leker diktator" . Det er kun en vilje , og det er hans. Når han mangler evne til å samarbeide , så er det en grense for hvor lenge hans partifeller vil godta det . De er jo ikke viljeløse nikkedukker . | |
| GreteSB | 2017-01-27 14:44 | |
![]() | Narsissistisk leder? no.m.wikipedia.org/w...sk _ledelse | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2017-01-27 14:56 | |
![]() | Blanda narsissistisk/psykopatisk . Ingen tvil om det . | |
| picassa | 2017-01-29 00:56 | |
![]() | Abelon,jeg er enig med deg.Blir det for ille fra hans kant kan kongressen avsette han.Presidenten har store muligheter til å ta avgjørelser alene,noe han har gjort i rekordfart siden han ble president.Det later til at han har dårlig tid.:).Men kongressen godtar ikke hva som helst heller. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2017-01-29 15:14 | |
![]() | Veldig ubehagelig å følge med på denne galskapen . Etter at dette er over burde personlighetsforstyrrelse r bli pensum i skolen . Det eneste positive som kan komme ut av det er lærdom . Så får vi håpe at det er over ganske raskt . | |
| Cygnus | 2017-01-29 16:24 | |
![]() | Dessverre tror jeg ikke han blir kjibbet ut med det første - for mange som IKKE er gale, men som i mangt er enige med ham, eller har egne karrierer å passe på. F eks visepresidenten, som antagelig er uenig med ham om mangt!! | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2017-01-29 18:29 | |
![]() | Da vil jeg si som Obama sa under valgkampen : Verden skjønner ikke hva vi holder på med ! Jeg antar at republikanerne helst vil fremstå som et seriøst parti , og det gjør de ikke så lenge han sitter ved roret . De har verdens øyne retta mot seg , og vi ser på dem som idioter. | |
| Cygnus | 2017-01-30 00:14 | |
![]() | abelon, republiknerne visste hvem de fikk - og de tok ham - hvorfor tror du at de gjør noe NÅ any time soon??? | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2017-01-30 11:47 | |
![]() | Hvor lenge holder man ut å ha en narsissist som leder ? Hvis man har narsissistiske trekk selv , så kan man nok holde ut lenge . Men for en mer normal person blir det uutholdelig i lengden , hvis ikke de utsletter seg selv da ... følger den gale lederen i tykt og tynt . Vi vet jo hva som hendte i Tyskland , og her er det mange likhetstrekk . Når de nå i tillegg blir fordømt av hele verden , så burde de skjønne at de har valgt feil leder . Men de prøver nok å innbille seg selv i det lengste at han er kapabel til jobben . Så det kan ta sin tid , men det kan også gå ganske raskt . Det er en prosess . | |
| Cygnus | 2017-01-30 12:46 | |
![]() | www.independent.co.u...52 661.html | |
| auau | 2017-01-30 13:23 | |
![]() | Interessant lesning, Cygnus, men skremmende. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2017-01-30 20:09 | |
![]() | Veldig mange skjønte ganske tidlig i valgkampen at han ikke "var helt god" . Så ble det av mange argumentert med at han sikkert kom til å roe seg ned hvis han ble valgt ... gi ham en sjanse . Jeg finner ikke ord for hva jeg tenkte og følte da han vant . De har valgt en alvorlig forstyrra person til landets viktigste jobb ! | |
| auau | 2017-01-30 20:21 | |
![]() | Mentalundersøkelsesobjekt ? | |
| Cygnus | 2017-01-30 20:22 | |
![]() | Ja det er virkelig litt nifst. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2017-01-30 20:54 | |
![]() | Jeg liker ikke skråsikkerhet ; men i dette tilfellet gjør jeg et unntak ... Og hvem er så jeg ? Heldigvis er jeg helt anonym her , så derfor våger jeg å si at det ikke finnes tvil om diagnosen .Det er en svært alvorlig forstyrrelse . Og vi som har levd sammen med mennesker som har noen/mange av de samme personlighetstrekkene , gjenkjenner det ganske raskt . Lar tvilen komme "tiltalte" til gode , og håper at man tar feil , men skjønner etter hvert at man dessverre ikke tok feil . Så la oss håpe at denne galskapen snart er over . | |