Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 808 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Cygnus | 2018-02-13 18:52 | |
![]() | Hva mener du, Berita- ingen skjønner noe som helst???? Klart en kan gjøre ting i fb som en ikke kan her - legge inn bilder, osv, for å nevne et eksempel. Men skjønner ikke hvorfor dere overhodet bryr dere når dere ikke vil være med! | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-02-13 18:52 | |
![]() | En god latter ja .... ;-). Vel, jeg har i årenes løp opprettet diverse fb-grupper, men dette er første gang det har blitt spørsmål om HVORFOR OG I ALL VERDEN HVA SKAL DETTE BETY...... osv. :-) Ja, i ordspillforum kan alt ting skje. For orden skyld, berita; det er ingen av medlemmene i gruppa som ikke skjønner noe som helst. Så langt er det vel kun du og abelon, to ikke-medlemmer, som sitter ved tastaturet, fullstendig i villrede og lurer fælt........ Dere om det. Dermed er vel det meste sagt......... (skjønt, hvem vet....) | |
| berita | 2018-02-13 19:03 | |
![]() | Jeg siterte bare det jeg trodde ritalina sa, at ingen trenger skjønne noe for å melde seg inn. Jeg bryr meg fordi jeg tror det kan redusere aktiviteten på Forum, hvis ikke dere gruppemedlemmer, har en eksklusiv stor kapasitet. Men det har dere sikkert, ritalina og Cygnus er er jo veldig aktive. Og nå skjønner jeg iallfall at dere kan legge inn bilder:) Men hvis det meste allerede er sagt, så er det vel det, da. | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-02-13 19:08 | |
![]() | ps. "Eksklusiv lukka gruppe"...... , Berita. I gruppa er alle ordspillere velkomne. Det tror jeg kommer tydelig fram. Takk. | |
| berita | 2018-02-13 19:14 | |
![]() | Jada, skjønte det da, vet du, spilte bare videre på det Cygnus spøkte med. | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-02-13 19:17 | |
![]() | Akk ja. Men berita; jeg ser fram til riktig mange innlegg fra deg framover i forumet her. Det er jo bare til å hive seg rundt og sørge for at aktiviteten opprettholdes. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-02-13 19:19 | |
![]() | Ja , det er jo fint å bli opplyst da ; FB og lignende er absolutt ikke mitt område , så derfor må jeg ha det inn med teskjeer . Det man ikke kan gjøre i Ordspillforum , men i FBgruppa er å legge ut bilder , av hva da ? Kom med eksempler , så kanskje jeg blir litt klokere ! | |
| bris1 | 2018-02-13 19:23 | |
![]() | Nå males fanden på veggen her. Tror det vil være like store aktivitet på forum, jeg. Noen har jo mer på hjertet enn andre, og kapasiteten er det ikke noe i veien med 😉👍 ; | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-02-13 19:53 | |
![]() | Ja der fant jeg gruppa, der admin er en smilende isklump. | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-02-13 19:57 | |
![]() | bris: nettopp! jensine: for en lettelse! ;-) . Hilsen smilende isklump | |
| Cygnus | 2018-02-13 20:25 | |
![]() | Jeg har faktisk aldri måttet stå til rette for å velge å bli del av en fb-gruppe! Gi deg nå, abelon, hvorfor i huleste skal vi eksemplifisere noe som helst??? End of story! | |
| berita | 2018-02-13 20:58 | |
![]() | Det var da voldsomt, Cygnus, husk du sa du var blid over her et sted! Nå høres du "rasende" fordi du mener du må stå til rette! Det er ikke alle som har særlig erfaring med sånne grupper, er vel ikke så rart om det kommer noen spørsmål. Jeg syns det er litt rart at de som stifter en gruppe og inviterer folk til å bli medlem, ikke har noen tanker om hvorfor de gjør det. Jeg har kikket litt på grupper på Fb nå, det fins visst en uendelighet av dem, og jeg får inntrykk av at det er nokså vanlig å beskrive gruppa med noen ord slik at folk skjønner litt av hvorfor den er der. Jeg skjønner iallfall at det ikke er noen god ide å stille flere spørsmål nå, skal ikke gjøre det! | |
| Cygnus | 2018-02-13 20:59 | |
![]() | Ikke rasende, berita, men litt irritert! | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-02-13 21:06 | |
![]() | Dette er ikke til å tro. Topper Trump-tråden og ufo-tråden og alle andre tråder...... ;-) Ja, ikke visste jeg at det skulle bli side opp og side ned ut av en opprettelse av en sosial fb-gruppe. Hahahaha :-) | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-02-13 21:21 | |
![]() | Ja , det er klart jeg spør : har denne gruppa et mål eller en mening ; eller skal den bare "sosialisere" folk ? Altså , de som liker "småsosial omgang" de får noe igjen for dette , men vi som, helst, vil ha et visst mål og mening ikke passer i denne gruppa . Jeg får uttrykt meg greit i forum her , så det holder for meg . Men lykke til . | |
| bris1 | 2018-02-13 21:31 | |
![]() | Faren her ligger vel i at noen der ute (på FB) møtes og konspirerer. Og kommer til å vinne alle diskusjoner/krangler fra nå av ;-)) | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-02-13 21:36 | |
![]() | Ja, for tenk hva en fb-gruppe kan brukes til......... ;-) | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-02-13 22:15 | |
![]() | Ja , hva kan en FB gruppe brukes til ? Eller , jeg får vel ikke noe svar på spørsmålet mitt , men det er alltid fint å stille spørsmål ! | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-02-13 23:07 | |
![]() | I og med du ikke er interessert i å bli med, så er det vel ikke så mye å tenke på....... :-/ | |
| Torill | 2018-02-13 23:11 | |
![]() | Jeg har iallefall funnet ut hvem Ritalina er. Vi har jo møttes i virkerligheten, om jeg ikke tar helt feil! | |