Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 808 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-02-20 00:04 | |
![]() | Så du har ikke lyst til å åpne ballet ? Da kommer jeg kanskje i riktig "forstyrrelsesmodus" en av de nærmeste dagene , og starter tråden . For selv om jeg synes det er moro å uttrykke seg her på Ordspill , så er det ikke lystbetont å "gå inn i forstyrrelseslandskapet" . Det samme sier nok også Randi Rosenqvist ... | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-02-20 00:07 | |
![]() | Randi Rosenqvist? Og hvem er det? | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-02-20 00:16 | |
![]() | Hun er psykiater , og med mye erfaring fra "personlighetsforstyrrels esområdet" , he he , veldig langt ord . Har lest at det er hun som har jevnlige samtaler med ABB , kanskje spesielt nå når han prøver å bli løslatt . Hun skal med sin kunnskap danne seg et bilde av om han har "blitt friskere" i løpet av disse årene han har sittet inne . | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-02-20 00:44 | |
![]() | Se der du. Tror det er best du oppretter en abb—tråd du som holder deg oppdatert. Eventuelt en personlighetsforstyrrelse stråd. Kjør på! | |
| Cygnus | 2018-02-20 09:18 | |
![]() | Ser at abelon utfordrer meg og ritalina - jeg tror jeg ikke egner meg til voksenopplæring i dette medium!! Men tar gjerne en krangel i ny og ne! ;) | |
| ei_heks | 2018-02-21 02:13 | |
![]() | Det tar kortere tid å skrive "takk" enn "spar deg". ;) | |
| bris1 | 2018-02-21 09:47 | |
![]() | Der var det sannelig ei som holdt seg til tema i tråden. Enig med deg, ei_heks, forresten, det tar kortere tid, om en i det hele tatt skal skrive noe. Det er jo noen ganger bare flaut å bli (tvangs-)gratulert fordi man har puttet -ene eller -ing etter et ganske så vanlig norsk ord. Og jeg hiver ikke ut grt og tfs i tide og utide, men jubler gjerne om noen lager en feiende flott bingo eller får ubeskrivelig mange poeng ved å ta en risk. | |