Spillrom
| Sjiraffen | 5 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 5 |
Mobilspill
| Pågående | 8 464 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 22:13 | |
![]() | Vel, men uten Jensi, hva vil det bli? Han er jo på en måte "bindemiddelet" her i forum. Så vi MÅ ha med ham, men hvordan skal vi få det til ? Vi må legge en plan! Uten Jensi, intet Ordspillhåndbaktreff! Derom hersker ingen tvil! Vel, nå skal jeg kanskje ikke bli så heftig dramatisk, men jeg mener virkelig at det ikke er noe poeng uten ham. Og det er nok Erik og Cygnus enige i tenker jeg. | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 22:17 | |
![]() | Abelon, det finnes flere spillere enn oss fire. Just saying ;-) Men mellom oss, jeg er sikker på at J/J blir med. Hvis ikke får vi kjøre din plan B; "- vi vet hvor du bor". Stille et ultimatum, enten kommer han til oss, eller så kommer vi til ham. Er ikke verre enn det. :-) | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 22:18 | |
![]() | Om dere er seriøse . Ta kontakt med meg på Facebook. Uten videre kommentarer. | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 22:20 | |
![]() | Greit! Men hvis jeg adder deg, hva gjør du da? | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 22:34 | |
![]() | Hvor mange snakker man om på et sånn treff da ? Jeg visste jo at det var flere, men håper ikke det er ekstremt mange, jeg er IKKE god i store forsamlinger. Jeg er for så vidt ikke "god" uansett..for å være litt selvironisk. Men store samlinger av mennesker er drepen for meg! Facebook? Adde? Mener dere legge til, som venn? Vel, jeg får gå inn på Fjesboka da, og se. Uten videre kommentarer? | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 22:38 | |
![]() | Hva? Det var J/J jeg spurte om adding da, men jeg kan gjerne adde deg også ;-) | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 22:45 | |
![]() | Jeg mente første og fremst melding på FB ikke venneforespørsel sånn med en gang. Venneforespørsel får ev. komme seinere , kanskje, | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 22:50 | |
![]() | Fikk nettopp en venneforespørsel med initialene KS, virker som en falsk profil, bare 6 fb-venner , og ingen bilde av seg sjøl. Er kanskje en av dere som står bak ? :) | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 22:51 | |
![]() | Ikke meg! | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 22:54 | |
![]() | Tror jeg må oppheve blokkeringa av deg ritalina , før du kan sende meg en melding. :) | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 22:55 | |
![]() | Burde vel ikke har skrevet det der i forum. sorry | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 22:56 | |
![]() | Sorry, jeg er ikke på Face, men samboen hadde en profil der på grunn av kontakt med valpekjøpere for lenge siden. Så jeg gikk inn på siden din J.E, og visste ikke hvordan jeg skulle "adde", så klikka på "venneforespørsel", men du kan jo godt slette det, og gjerne fortelle meg hvordan jeg "adder"? | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 23:03 | |
![]() | Haha, en god dag for deg dette J/J :-) . Du kan jo ikke oppfordre til å sende fb-melding til de du har blokkert, luringen ;-) Abelon: det er bare til å legge til som venn, som du prøvde på med J/J. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 23:11 | |
![]() | Blokkert? Har han blokkert deg? Hvordan kunne han det? hvis han ikke vet hvem du er, eller han vet det selv om du er anonym her på Ordspill? Ha ha, nå gikk det i ball for meg ja. Jeg kan ikke legge deg til som venn Ritalina, for jeg vet ikke hvem du er. Tror det holder for meg å "titte inn på" siden til J.E innimellom. | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 23:12 | |
![]() | Har to profiler med samme navn. Den ene kan du kontakte ritalina. Men ikke kontakt meg bare på tull, hele dette opplegget bare virker som noe tull der det ene leder til det andre og man tøffer seg for å skrive stadig mer- Tror det er best vi bare glemmer dette. Jeg reiser neppe med det første flere hundre kilometer bare for et ordspilltreff uansett. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 23:14 | |
![]() | Såpass at han har blokkert deg ja! Hva kan være grunnen til det mon tro? Har dere ikke veldig lyst til å dele den historien med meg og noen til? Ble litt nysgjerrig nå. | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 23:14 | |
![]() | Han har nok blokkert meg fordi vi er bitre fiender ;-) . Men nå skal vi bli venner. Haha. I den første profilen min (mange år tilbake) lå jeg ute med fullt navn, korrekt kommune + bilde. Det er der han har det fra. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 23:17 | |
![]() | Nei, sånn er jeg ikke; at jeg invaderer på folks private side. Her i Ordspillforum er det åpent for alle til å lese, så da er det greit. | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 23:20 | |
![]() | Nå ser jeg en profil med en gulhvit rose. som er ritalina. | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-04-30 23:21 | |
![]() | Aha! Takk for oppklaringen. Men fiender? Har du "kødda" så mye med ham gjennom så mange år at han nesten ser på deg som en fiende. Kanskje bedre med "gode fiender" enn "dårlige venner". | |