Spillrom
| Sjiraffen | 1 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 474 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-09 20:35 | |
![]() | Fly ut og del ut flyers om Ordspill! | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2018-06-10 06:55 | |
![]() | He he- veldig artig Berita ! Din "dribling" med Pumaen var god. Ble litt overrasket ja! Så du er ikke så "satt" som du tror... Og når det gjelder den "litt paranoialignende tilstanden" jeg var innom den gangen, så var det heldigvis et engangstilfelle... Merkelig opplevelse. | |
| Pumaen | 2018-06-10 14:44 | |
![]() | Oj, her snakkes det. Jeg forsøkte bare å utfordre selve kulturbegrepet litt. Det blir for enkelt når man snakker om "vår kultur" og "deres kultur". Nordmenn er forskjellige og utlendinger kommer ikke fra et stort rart monokulturellet land langt unna kaldt "utlandet" | |
| Erik75 - Ikke medlem lenger | 2018-06-10 15:32 | |
![]() | Klart nordmenn er forskjellige. Men, de aller, aller fleste av oss har da en felles kulturell forståelse og noen helt grunnleggende felles verdier som innprentes i oss gjennom både skolegang og deltagelse i samfunnet rundt oss. I Sverige har man en usedvanlig dyktig eks-politimann som heter Mustafa Panshiri. Han sluttet i jobben som politi når flyktningebølgen slo inn i 2015, og gikk over til å jobbe på heltid med å snakke med unge gutter på landets asylmottak om svensk kultur, verdier, og lov & rett. Og som han har sagt flere ganger, så er det kun svensker uten minoritetsbakgrunn som mener Sverige ikke har noen egen kultur. Mens for alle som kommer utenfra, slik også han selv gjorde det i sin tid, så er det helt åpenbart at man har en særegen svensk kultur. Og det tror jeg nok han ville sagt om han hadde bodd i Norge også. | |
| Pumaen | 2018-06-13 23:56 | |
![]() | Jeg spilte nettopp mot Pumaen så jeg er selvsagt Ritalina | |
| ritalina - Ikke medlem lenger | 2018-06-14 09:32 | |
![]() | Luringen. | |
| Pumaen | 2018-06-15 00:23 | |
![]() | Nei, det er en annen en | |