Spillrom
| Sjiraffen | 16 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 18 |
Mobilspill
| Pågående | 8 596 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| _BillyTheKid - Ikke medlem lenger | 2019-08-09 21:31 | |
![]() | Tommel til bris | |
| AaseB | 2019-08-09 21:55 | |
![]() | Enda en fra meg. | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-08-09 22:09 | |
![]() | Tommelen ned fra meg, Moralens vokter, til Tante Sofie. | |
| bris1 | 2019-08-09 22:19 | |
![]() | Og hva slags vokter er du, Ordputter? Moral er ikke det verste man har :-)) | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-08-09 22:50 | |
![]() | www.youtube.com/watc...3d TSk1U21k | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-08-09 23:08 | |
![]() | Beste tråden på lange tider :-) Tror ikke nabodama så for seg dette akkurat, men takk nabodama som opprettet tråden :-) Moralens vokter, Bris. Hehehe :-) Å si sin ærlige, oppriktige mening om møkkakulturen (å avbryte spill), det får fru moralens vokter på banen. Hva moralens vokter mener om ukulturen derimot, ja, si det. (Bortsett fra at hun ikke avbryter spill selv). Aase! Long time...... så bra at du henger med. Hva syns du om avbrutte spill da? Som nabodama her, som bryter fordi h*n ligger så dårlig an? | |
| bris1 | 2019-08-09 23:08 | |
![]() | Og budskapet er? Er du fru Johnsen? Og jeg er en av hyklerne? Akk ja, vi er nok milevis fra hverandre i tankegang, skjønner jeg. Ønsker deg ei god natt, Ordputter. | |
| bris1 | 2019-08-09 23:23 | |
![]() | Heisann, der var Taliaenxx i kjent stil. Min oppriktige mening om å avbryte spill kommer her: jeg synes det er noe dritt! Men det gir meg ikke rett til å hamre løs på den som gjør det, gjør det vel? Og grunnen til at jeg ikke ga uttrykk for det er at når noen stiller et spørsmål i forum fortjener vedkommende svar, uansett om man er enig i det vedkommende gjør eller ei. Trådstarter lurte overhodet ikke på hva andre spillere mente om bryting av spill eller ikke. Hvor vanskelig er det å forstå? | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-08-09 23:35 | |
![]() | Hallois Bris! Så bra at du fordømmer klart og tydelig møkkakulturen; avbryting av spill. Jeg visste det hele tiden, jeg følte det, jeg fornemmet det. Jeg tenkte: tipper Bris også er enig i at slikt gjør man bare ikke. Man spiller ut spillet, enkelt og greit. Tar et tap, går videre i verden. Ja, for såpass godt kjenner vi hverandre etter alle disse årene. Bris, du moralens vokter, aka tante Sofie; jeg er så fornøyd med kunngjøringen din. :-) | |
| klunk - Ikke medlem lenger | 2019-08-10 00:11 | |
![]() | Og mildt oppi alt dette vinner Liverpool 4-1 over Norwich, halle jula, god natt :) | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-08-10 00:13 | |
![]() | Så bra! I dag er vi alle Liverpool-tilhengere :-) Og Sigrid-konserten var fin som bare det. Ja, god natt da :-) | |
| bris1 | 2019-08-10 00:16 | |
![]() | God natt, god natt. Og stump røyken! | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-08-10 00:19 | |
![]() | I morgon, i morgon, men ikkje i dag ;-) | |
| klunk - Ikke medlem lenger | 2019-08-10 00:21 | |
![]() | Men, jeg vet ikke om jeg får sove når jeg tenker på skihopperen som brøt av midt i hoppet, hvordan gikk det med han / henne? | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-08-10 10:19 | |
![]() | Det som skjedde var at hopperen hoppet bare rett ned i stedet for bortover. For de andre hopperne hadde hoppet over 90 meter, og hopperen lå an til et hopp på omlag 80 meter og det holder jo ikke. Så ja, da hoppet hopperen rett ned. Det er feigt. Det var også en skiskytter som feiget ut og avbrøt rennet fordi det så så mørkt ut. Skiskytteren tok av seg skiene og skjøt skiene i stedet for på blinken. Pang, pang. Det er feigt. | |
| Jensine1 - Ikke medlem lenger | 2019-08-10 12:24 | |
![]() | De som hopper ned fremfor å legge seg fremover gjør det fordi de trenger biff stroganof til middag. Og skiskyteren var dopet på globoid og kofein. Det er jo en grunn til alt. Herregud kvinne født i 1966. Det er en grunn til alt. | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-08-10 12:52 | |
![]() | Hva er det du babler om da, gnomi? | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-08-10 13:05 | |
![]() | En tolv år gammel gutt begynner å spille ordspill; og etter ett år er han temmelig god, men han har fått en lei uvane; han avbryter spill når han ligger langt under i poeng. Og du som er hans far eller mor eller bestefar eller bestemor... synes det er best å få gutten over på rett spor; altså å fullføre spill. Gutten har det samme spørsmålet som Nabodama2. Synes du da det er viktigst at gutten skal få svar på spørsmålet sitt, eller at han må få innsikt nok til å forstå at å avbryte spill ikke er greit ? | |
| Nixita | 2019-08-10 13:43 | |
![]() | At han får svar på spørsmålet sitt. Det kan jo faktisk oppstå noe uventet som gjør at man avbryte et spill. | |
| Taliaenxx - Ikke medlem lenger | 2019-08-10 13:46 | |
![]() | Det kan jo faktisk det, Nixita, men som nabodama skriver selv; h*n avbryter fordi h*n ligger under med massevis poeng. Og da gidder ikke nabodama mer ;-) | |