Spillrom
| Sjiraffen | 6 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 6 |
Mobilspill
| Pågående | 8 610 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-11-23 21:06 | |
![]() | Så, bare et spørsmål til dere som her lest bibelen: Hva hvis, for eksempel, en muslim "holdt på med" Bibelbrenning; ville dere ha reagert på en eller annen måte? | |
| Vannmann | 2019-11-23 21:21 | |
![]() | Jeg vil gjerne også svare på spørsmålet som Cygnus stiller til Aran. Cygnus, du stiller spørsmålet : Hvorfor er ekle skriftsteder i en bok bevis på iboende ondskap mens det ikke er det i en annen? Til det er mitt svar følgende : Vi har bare i Europa de siste 10-15 årene hatt hundrevis av terroranslag mot sivile utført av muslimske ekstremister, som med Koranen i hånd dreper for fote i islams navn. Og nesten uten unntak er dette folk som har blitt radikaliserte i moskeer hvor disse budskapene formidles i bokstavelig forstand. Vis meg gjerne de som bruker Bibelen på samme måte, og alle ofrene deres. Det finner du ikke her i Europa i alle fall. Og har heller ikke funnet det de siste hundre årene. | |
| TiramB | 2019-11-23 21:23 | |
![]() | Hei Vannmann, hva tenker du om koranbrenning, da? | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2019-11-23 22:17 | |
![]() | Enig Vannmann | |
| Cygnus | 2019-11-24 00:14 | |
![]() | Nei Vannmann, men hva med de millionene av muslimer som slett ikke er terrorister eller leser disse skriftstedene slik terroristiske islamister gjør? Historisk sett har kristne (og buddhister og hinduer wtc etc ) holdt på slik og hvis en teller lik, vet jeg ikke hvem sin gudelære kommer ‘best’ ut. Dette begynner seriøst å kjede meg og jeg misliker spesielt at en fremstiller meg som en slags apologet for terrorisme etc. Jeg har sagt før denne tråden at jeg misliker religioner - beklager alle dere som er sant fromme - ikke minst fordi de blir brukt av maktmennesker til å lure/kue folk! Temaet fir tråden er???? | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-11-24 00:55 | |
![]() | Finnes ingen fromme folk her i Ordspills Forum! Jeg er også på: MISLIKER RELIGIONER listen. Flere? | |
| Vannmann | 2019-11-24 01:01 | |
![]() | Cygnus : Jeg interesserer meg overhodet ikke for evt. historiske sammenligninger om religioners dødsrater. Jeg synes det er totalt irrelevant for hele denne diskusjonen. Ei heller at de aller fleste muslimer er like fredelige som meg og deg. Selvsagt er de det. Det hjelper dog fint lite når vi ser utviklingen i den muslimske verdenen, og i konservative muslimske miljøer her i Europa. Forrige uke sto store kontigenter med maskingeværbevæpnet politi i og rundt Stortinget, bare fordi en håndfull islamkritikere og karikaturtegnere møttes til konferanse der. Dette er fullstendig vannvittig. TiramB : Jeg har ingenting til overs for useriøse SIAN, men her lyktes de med en ting, nemlig å belyse den særbehandlingen som islam fremprovoserer i Europa under trusler om vold og terrorisme. Ta deg en tur på Twitter og se hvordan de mennene som gikk til fysisk angrep her hylles som helter i et enormt omfang på nett. | |
| Cygnus | 2019-11-24 01:17 | |
![]() | Vannmann: Gjesp!!! | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2019-11-24 01:42 | |
![]() | Er enig med C i at religioner har vært misbrukt til å få makt over mennesker. Det er dog viktig å ta innover seg at Muhammeds liv helt sikkert påvirker hvordan Islam realiseres / brukes i dagens verden. Muhammed , var en voksen man da han giftet seg med en 11 år gammel jente. Han var muligens pedofil, drapsmann , og lystmorder. Og slikt er det bygget/tuftet en verdensreligion på. Tragisk . Tragisk. Tragisk.. | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2019-11-24 01:44 | |
![]() | Nei, Islam burde ikke får pengestøtte fra Norske myndigheter. Har hørt at norske myndigheter har støtta slike Koranskoler, der små barn læres opp i de mest sataniske versene fra Koranen, noen av dem har man tidligere har sitert i denne tråden. | |
| Chiraff | 2019-11-24 02:15 | |
![]() | INGEN trossamfunn burde ha rett til noen form for pengestøtte! Hvorfor i allverden? | |
| pelagonia | 2019-11-24 02:32 | |
![]() | www.nrk.no/norge/nor...1. 14793265 den norske ambassadøren i Pakistan ble kalt inn på teppet etter koranbrenningen. Boikottkampanjer av norske selskaper i gang fra Pakistan og Tyrkia. Hvorfor så vi ikke lignende reaksjoner da Otto Jespersen brant en bibel på grillen for noen år siden? Fordi vi har tradisjon for å kritisere religion og religiøse dogmer, og takhøyde for å kunne gjøre det i full offentlighet. | |
| Cygnus | 2019-11-24 10:51 | |
![]() | Enig chiraff! | |
| London Rose | 2019-11-24 11:10 | |
![]() | Enig med Chiraff jeg også.. | |
| GloriaM | 2019-11-24 11:56 | |
![]() | Ja, pelagonia ... det er mer enn underlig! | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-11-24 12:16 | |
![]() | Ja, synd at de mottar støtte. Hvorfor i all verden! Kan ikke sies bedre Chiraff. | |
| Ordputter - Ikke medlem lenger | 2019-11-24 12:37 | |
![]() | Nei, sånn vil vi ikke ha det her i Norge! At det "trengs" Maskingeværbevæpnet politi når "Islamfolk" møtes er provoserende. Det kan kalles "snik"islamifisering"; og vi vil ikke ha det her i Norge. Puh, det er ganske sykt å "måtte" ha bevæpna politi i en sånn situasjon. | |
| klunk - Ikke medlem lenger | 2019-11-24 13:00 | |
![]() | Jeg er også enig med Chiraff, ingen trossamfunn burde få noen form for pengestøtte, det er vanvittig at staten skal støtte opp om muslimer, Jehovas Vitner med mer. | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2019-11-24 15:04 | |
![]() | Jeg mener statskirken, den norske kirke, bør få statsstøtte. Og enkelte andre religiøse organisasjoner, etter en vurdering, helst der folk som er like glupe som undertegnede vurderer. Men Islam andre religioner synes jeg ikke bør få statsstøtte i Norge. | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2019-11-24 15:05 | |
![]() | :D Så har vi disse predikantene som lurer til seg penger. Fysjom. | |