Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 446 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-05-14 10:36 | |
![]() | Kanskje Forsvarer LL? Eller Forkjemper? Jeg tok testen raskt en tredje gang; og denne gangen ble jeg Megler... Kanskje jeg megler mest med meg selv! -Nå Op- nok eventyr for en stund kanskje? | |
kda | 2020-05-15 10:07 | |
![]() | Ikke dum den OP. Synes du megler veldig her inne jeg. Snill mot alle liksom :) | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-05-15 15:25 | |
![]() | Hm, nei nå tuller du! At jeg er snill mot alle er nok for drøyt... Men jeg har vært i en slags meglerrolle store deler av mitt liv; så jeg vil helst ikke ha for store splittelser. Og når det er mennesker som virker litt ekstra utfordrende, så kan det jo være mulig at det er på grunn av usikkerhet; og da er det ikke alltid det beste "å si i fra". Det aktiverer veldig fort angrepsinstinktet, og da har man ikke vunnet noe. | |
Duolingo | 2020-05-15 17:26 | |
![]() | Tanker :Tenk deg at du er ti år, du står på gata. Hvert tiende sekund døgnet rundt deler du ut en tusenlapp til tilfeldig forbipasserende. Dette gjør du i 63 år!! Dette er hva toppene i Equinor har gjort- med total mangel på gangsyn, bakkekontakt og ydmykhet for at det var fellesskapets midler de brukte ...Dette tenker jeg mye på om dagen...Får det noen konsekvenser for nevnte gutta boys??? | |
Cygnus | 2020-05-15 19:19 | |
![]() | Nei det er tvilsomt. Allerede begynt med ‘closing ranks’-manøvrer! | |
auau | 2020-05-22 12:07 | |
![]() | Noe ganske annet jeg ikke helt begriper: Hvorfor begynte "alle" å snakke og skrive "å stenge NED" da restriksjonene ang koronapandemien kom? Og nå, når restriksjonene gradvis forsvinner, heter det "å åpne OPP". Jeg synes at å stenge /å åpne er presist nok. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-05-22 14:15 | |
![]() | Ja, det kalles "overpresisering". Og når folk i media sier: PER NÅ! Hæ? Hvem har funnet på det mon tro? | |
Darrang | 2020-05-23 07:56 | |
![]() | Kanskje damene er forelska i Per. Må ha Per nå! | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-05-23 12:27 | |
![]() | Hehe, ja kanskje det. Jeg tenker oftest på PERNOD! NamNam. Men Per Nå er jo en underlig måte å si Akkurat Nå på. Kan undres hvem som fant på det? | |
GloriaM | 2020-05-29 12:23 | |
![]() | Og hvor ble det av Aran-tråden, jeg som hadde skrevet et så fint innlegg der? | |
Darrang | 2020-05-29 15:21 | |
![]() | Ble den virkelig sensurert? Det var da en av de mer spennende trådene her ... | |
bris1 | 2020-05-29 15:26 | |
![]() | Selv hovedpersonen ba jo om at den måtte fjernes, så da er ved det greitt. | |
MonsiPonsi - Ikke medlem lenger | 2020-05-29 15:43 | |
![]() | Noen tråder blitt slettet, andre blir stengt. Ja, slik går no dagan her i forumet..... ;-) ;-) | |
Darrang | 2020-05-29 15:56 | |
![]() | hehe monsiponsi artig navn forresten ;) | |
MonsiPonsi - Ikke medlem lenger | 2020-05-29 15:57 | |
![]() | Passer til personligheten min ;-) | |
LilleLaila | 2020-05-29 16:52 | |
![]() | Ja, morsom, artig, type du Tiram! | |
LilleLaila | 2020-05-31 02:52 | |
![]() | Har flere av dere her inne en tanke om å møtes in persona? I så fall hvem av dere? Skulle vi startet en tråd om det, tro, Ordspilltreff? | |
Cygnus | 2020-05-31 11:16 | |
![]() | Noen av oss har allerede møttes - og Tiram/MonsiPonsi har vært veldig aktiv på å arrangere ordspilltreff et eller annet sted på Vestlandet. | |
Darrang | 2020-06-01 05:45 | |
![]() | Har jo tenkt meg til Vestlandet i sommer, men er nok litt for sjenert for slikt. Tror heller jeg skal søke fiskelykken ;) | |
MonsiPonsi - Ikke medlem lenger | 2020-06-01 09:39 | |
![]() | Ja, vi må få til et treff, det syns jeg. Om det blir på Vestlandet eller ei, er opp til de som har lyst til å bli med. Men vi snakket jo om Bergen tidligere. Darrang, hvor på Vestlandet skal du fiske da? Og syns nok du skal prøve å overvinne sjenansen, eller hva? Cygnus og jeg er vennligsinnede :-). Og jeg tenker at folk flest er hyggelige og kjekke å være sammen med. For det hadde vært artig å treffe disse her som en har forholdt seg til i forumet år etter år. Tenker jeg. | |