Spillrom
Sjiraffen | 0 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 0 |
Mobilspill
Pågående | 8 506 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Hippo1963 | 2020-04-19 00:55 | |
![]() | ICNIRP er en underavdeling av WHO, ikke en privat tysk organisasjon. Det er forsket på stråling i 70 år uten å finne alvorlige helseskader. Det morsomste er at 5G faktisk stråler mindre ved samme datamengde enn 4G. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-19 00:57 | |
![]() | Hippo jeg har studert det du nevner der på universitetet med mye mer og jeg har en akademisk tittel, men jeg liker ikke skrive om det i det offentlige rom. de siste årene har jeg ikke arbeidet i et område som har så mye å gjøre med det meste av min utdannelse fra universitet/høyskole, det er et valg man har tatt | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-19 00:58 | |
![]() | ICNIRP er en privat tysk organisasjon som er tilknyttet WHO. Og de selekterer inn forskning som ikke viser til skader pga stråling fra hverdagens teknologi. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-19 00:59 | |
![]() | Hipppo, du fremviser bare påstander basert på bias, som du er blitt fortalt, men som altså ikke gir hele sannheten | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-04-19 01:07 | |
![]() | Så det Aran mener Hippo; er at myndighetene/Statens Strålevern og andre som skal sørge for at alt er i orden; de bryr seg ikke om at den norske befolkning blir utsatt for stor skade. Nei, ved å installere Smartmålere i alle hjem; så skader de befolkningen med overlegg... Og det tror jo ikke de fleste av oss, heldigvis. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-19 01:07 | |
![]() | www.sciencedirect.co...9X 17300731 | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-19 01:10 | |
![]() | Statens strålevern heter DSA nå. Og det som skjer er at de som jobber med ikke-ioniserende stråling der, prioriterer å følge myndighetenes ønsker om en stor utvikling av trådløs teknologi i samfunnet. Og DSA har selv innrømmet at de ikke har medisinsk kompetanse på strålingens effekt på menneskekroppen. Det er ingen tvil om at strålingen fra smartmålere er helseskadelig. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-19 01:13 | |
![]() | Dette har vi vært inne om før OP. Og jeg vil si. Du er for naiv og godtroende. Og jeg er ingen konspirasjonsteorifantast . Det er galskap å ha en så sterkt stråleenhet som en smartmåler inne i bolighus. I det minste burde disse være tilknyttet en antenne som står langt fra bolighuset. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-19 01:24 | |
![]() | Jeg kan forstå at alle som selv har en smartmåler inne i huset og som har 4G eller 5G master i nærheten av hjemmet bittert ønsker forsvare det at slik stråling ikke gir helseskader. Det er vanskelig å ta inn over seg at strålevernmyndighetene ikke har handlet til folkets beste på dette området. Nå har jeg ikke lyst til å krangle mer om dette, og har nå skrevet dette. | |
kda | 2020-04-19 07:21 | |
![]() | "Det er ingen tvil om at ..." er et av de mest typiske ikke-forsknings-baserte utsagnene | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-19 07:27 | |
![]() | Undertegnede melder seg ut av denne diskusjonen så lenge , helt til noen, greier å provosere meg såpas at jeg kommer inn i igjen. For øvrig synes jeg vi kan holde oss til trådens tema i stedet for å diskutere i detaljer om hvorfor stråling fra teknologi er helsefarlig eller ikke. Jeg vil bare si at jeg ville aldri engasjert med i spørsmålet om ikke-ioniserende laveffekt stråling fra teknologi om denne strålingen ikke hadde påvirket min kropp så mye. Jeg har mange ganger bedt til Gud om å ikke få disse symptomene man får når man bruker mobiltelefon i mer enn 20 minutter av gangen. | |
Ordputter - Ikke medlem lenger | 2020-04-19 08:21 | |
![]() | Engasjement er bra Aran. Og hvis du er overbevist, så er du overbevist. Nei, ingen vits i å krangle. Vi godtar din overbevisning; og du godtar at de fleste av oss ikke er enige med deg. For man kommer ingen vei når man står på hver sin side i dette spørsmålet. | |
LilleLaila | 2020-04-19 10:02 | |
![]() | Jeg liker deg godt som moderator i dette forumet, OP! :) | |
Darrang | 2020-04-19 11:17 | |
![]() | Aran minner veldig om en kamerat av meg som tilbringer mange timer på nettet hver dag med konspirasjonsteorier av alle slag. Han tror bl. a. at 9/11 var iscenesatt av USA | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-19 11:58 | |
![]() | My God, du greide det Darrang… Å få meg til å kommentere. Jeg har arbeida MOT konspirasjonsteorier i flere år. men kan forstå at du ikke har fått med deg dette. | |
Cygnus | 2020-04-19 14:21 | |
![]() | Merkelig arbeid, aran! Syntes du nettopp delte en ganske konspiratorisk greie - om smitteappen - men det var vel bare for å more oss andre, eller? | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-19 14:48 | |
![]() | Ja, det var for å more og gi andre et innblikk i hva som kan skje om slike konspiratoriske tanker blir virkelighet. Og som du leste , så var dette en kopi av hva en kjenning har skrevet. | |
Aran - Ikke medlem lenger | 2020-04-19 14:53 | |
![]() | Antar at du har fått med deg hvordan situasjonen har blitt i Kina Cygnus. Der er det jo slik at dersom man uttaler seg kritisk til myndighetenes politikk så kan man bli sendt på arbeidsleir borte fra familien i mange år og får ikke komme tilbake før man har endret mening... Og/eller man kan bli fratatt det som regnes som alminnelige borgerlige rettigheter i et samfunn. Enkelte områder i Kina har overvåkingen av borgerne gått langt. Der er det ansiktsgjennkjenning med kameraer oftere enn hvert gatehjørne. Om for eksempel en person går over gata på rødt lys og et kamera fanger dette opp , så blir vedkommende trukket poeng og mister rettigheter som borger. Dette er en realitet. Slik vil vi vel ikke ha det i Norge ? | |
Cygnus | 2020-04-19 15:33 | |
![]() | ?????? | |
kda | 2020-04-19 17:26 | |
![]() | Enig med Cygnus. What? | |