Spillrom
| Sjiraffen | 12 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 13 |
Mobilspill
| Pågående | 8 591 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| CaB | 2021-05-13 11:42 | |
![]() | En ting er hva dere ser av advarsler og kommentarer her i forumet fra spillvertene. Men det dere ikke ser er hva som foregår bak kulissene; dere ser ikke hvilke meldinger som blir sendt med for eksempel advarsler og ønsker om å endre adferd her i forumet. Og dere vet ikke hva spillvertene diskuterer seg i mellom. Så det er ikke rett å basere seg på hva man som vanlig spiller ser her i forumet! Det er flere som har oppført seg dårlig her i forumet. Og samtllige har fått tilsnakk fra spillvertene, ingen har vært fredet. Jeg synes det er utrolig frekt å påstå at det er Nixita, Erik75/Knekten og jeg som har skylda i at forumet er som det er. Det er mange her som har bidratt til dårlig stemning ved å være ufine med hverandre, ved å angripe person i stedet for sak for eksempel! Hvis dere hadde klart å oppføre dere og diskutere sak, ikke person, så kunne forumet vært mye hyggeligere! | |
| LilleLaila | 2021-05-13 11:58 | |
![]() | Jeg har fått advarsel, og skjerpet meg. Kan skjønne hva CaB mener med frekt :) Alle har vel litt skyld her kanskje, bortsett fra auau, som bare er vennlig mot alle! | |
| Darrang | 2021-05-14 02:01 | |
![]() | Ja ja ja ... bla bla bla | |
| auau | 2021-05-14 15:53 | |
![]() | LilleLaila: Takk for god attest. Har vel mine svin på skogen, jeg og. Men jeg mener og tror at hvis vi legger godviljen til, ALLE SAMMEN, så blir det triveligere i alle trådene - og rundt oss. | |
| Landkrabba | 2021-05-14 16:00 | |
![]() | Det er flere her i forumet, spillvertene inkludert (!), som den siste tiden har hakket Aran som person. Jeg må si jeg er skuffet, særlig over spillvertene! De burde gå foran som et godt eksempel! | |
| Nissetassen - Ikke medlem lenger | 2021-05-14 16:28 | |
![]() | Vrøvl! Godt at det, endelig er klar tale fra spillvertene. Jeg hadde ikke trodd det var mulig at bladfyken og ave fikk en sjanse til å uttrykke det vi alle mener om Aran. Han har tatt for mye plass her inne over for lang tid. Ja, vi er andre også som har tatt en del plass til tider; MEN, de fleste av oss har mulighet til å justere oss, så det blir en viss balanse. Aran har ikke forstått det. | |
| Stekt Suppe - Ikke medlem lenger | 2021-05-14 16:47 | |
![]() | Ta ballen, ikke mannen, oppfordres det til i åpningsinnlegget her. Synes ikke det etterleves i trådene her. | |
| Chiraff | 2021-05-14 17:32 | |
![]() | Ja, skal ta ballen: ballen heter stryke xxxx oppetter ryggen i årevis, og det har de forrige spillvertene gjort særdeles grundig. Spillvertene vi har gleden av idag, gjør jobben sin glimrende, Krabbe og Suppe! | |
| LilleLaila | 2021-05-14 18:34 | |
![]() | Og hvem er så denne Landkrabba, tro? Aran har selv lagt seg ut for hugg, skrevet foraktfull til de fleste bortsett fra sine egne profiler, mistenker jeg, og nærmest spammet og i hvert fall overflommet hver eneste tråd her inne med ufattelig trettende og usammenhengende ordgyteri! Jeg er også sjeleglad at noen spillverter er kommet på banen med en liten smule refs!! | |
| Nissetassen - Ikke medlem lenger | 2021-05-14 19:23 | |
![]() | Krabbesuppe er sikkert godt. Noen som har ymta frempå om at de er en vi kjenner fra før i Forumet; og da henger det jo kanskje på greip... Nei, har ikke brydd meg om å lure på hvem det er. Alle vi som er gjengangere her inne er veldig glade for bladfyken og ave. Amen. | |
| Chiraff | 2021-05-14 19:42 | |
![]() | Spekulasjoner (fra en FB-venn selvsagt): Landkrabba = Nixita Nugr = Cab Stekt Suppe = Erik/Knekten Altså en samling tidligere spillverter som sliter med å akseptere de nye handlekraftige | |
| Landkrabba | 2021-05-14 20:18 | |
![]() | Helt enig Stekt Suppe! Når en spillvert først ber oss om å ta ballen, ikke mannen, så blir det fullstendig feil at vedkommende selv tar mannen etterpå! Nissetassen; Jeg forstår at folk blir irriterte. Men hadde du akseptert slik mobbing i plenum fra ledelsen på en arbeidsplass? Eller hadde du forventet at ledelsen tok det opp med vedkommende under 4 øyne, på en konstruktiv måte? | |
| LilleLaila | 2021-05-14 20:29 | |
![]() | ... og når det ikke hjelper det grann, da?? | |
| Nissetassen - Ikke medlem lenger | 2021-05-14 20:36 | |
![]() | I noen tilfeller så har ikke en "konstruktiv samtale under 4 øyne" noen som helst positiv effekt. Og det er jo tydelig her at det ikke har hatt det. Så, i noen helt spesielle tilfeller er det dessverre nødvendig at det blir et massivt fokus på den som er årsak til problemene. Og da må ledere og, som i dette tilfellet; Forumsgjengen, stå samla. Det er ikke sånn at alle mennesker er mottakelige for kritikk; og skjønner at de må justere seg for å få et godt miljø i et Forum eller på en arbeidsplass. Herrejesus; det burde være mulig å forstå for de aller fleste at i sånne tilfeller som dette, som bare gjentar seg over flere år; så blir ordet KONSTRUKTIV bare et ord; Ingenting! Når det ikke er mulig å nå inn til vedkommende, så må det annet lut til. | |
| Landkrabba | 2021-05-14 20:44 | |
![]() | Er dere sikre på at konstruktiv kritikk under 4 øyne har blitt prøvd nå? Det virker jo som om bladfyken og ave bare er ute etter å henge ut aran her i forumet, uten å ta det opp i meldinger i stedet! | |
| Chiraff | 2021-05-14 20:47 | |
![]() | Krabba, du kommenterte ikke mitt innlegg? | |
| Nissetassen - Ikke medlem lenger | 2021-05-14 21:01 | |
![]() | Hehe- det er jo litt morsomt at dere tror at "konstruktiv kritikk under fire øyne" vil virke i dette tilfellet. Når det er "en gjenganger" av dimensjoner... sånn som i dette tilfellet; så virker ikke noe som er såkalt konstruktivt. Er det nå så vanskelig å forstå at noen mennesker ikke er særlig mottakelige for kritikk i det hele tatt ? Sånn er det definitivt i dette tilfellet. Nei, det er sikkert ikke så hyggelig for bladfyken og ave at de må gå til det skritt å ikke være "konstruktive". For meg ser det ut som om bladfyken har en god forståelse av det psykologiske i dette. Han balanserer hårfint, og tør å si det som det er. Vi andre i Forum har bare blitt sletta hvis vi har prøvd. | |
| cop333 - Ikke medlem lenger | 2021-05-14 21:05 | |
![]() | Hvorfor grep ikke de forrige spillvertene fatt i dette da? | |
| LilleLaila | 2021-05-14 22:03 | |
![]() | De henger ikke ut Aran, krabbe, de reagerer på det han skriver, som alle oss andre. Det er til dels avskyelig og kvalmende mye av det han skriver til navngitte personer, se "Hvor snill er du" eller noe sånt-tråden!! | |