Spillrom
| Sjiraffen | 13 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 13 |
Mobilspill
| Pågående | 8 571 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| trymare | 2021-05-12 19:44 | |
![]() | Skjønner godt at Stekt suppe liker middagstipsene, mangler ikke på middagsstatuser på en viss Facebook-profil heller. | |
| LilleLaila | 2021-05-12 20:00 | |
![]() | Så Erik, tidligere spillvert, er Stekt Suppe altså? | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2021-05-12 20:17 | |
![]() | Vil be spillvertene/adminene legge merke til at trymare sin nye hobby er å smugtitte på facebookprofilen min og så deretter komme med kommentarer i forum som han mener er passende. Han har gjort det før der han kommenterte likes på min facebookside. Jeg mener dette kan betraktes som en slags lettere forfølgelse eller stalking som ingen i forumet behøver gjennomgå. Synes det er merkelig hele greia. | |
| ave - Administrator | 2021-05-12 20:27 | |
![]() | Jeg merker meg hva du skriver, men kan ikke se at det er det som er beskrevet. | |
| ave - Administrator | 2021-05-12 20:28 | |
![]() | Og så minner jeg på trådens intensjon. Øvrig kommentarer rundt dette sendes på pm til meg eller bladfyken. | |
| bladfyken - Administrator | 2021-05-12 20:33 | |
![]() | @Aran: Trymare snakker om Facebook-sida til Erik, ikkje din. Det å sjå på opne fb-profilar kan ikkje kallast stalking. | |
| Nissetassen - Ikke medlem lenger | 2021-05-12 20:35 | |
![]() | Hva som er det beste med Forum nå ? Bladfyken og Ave! Jeg har jo bestemt meg for ikke å kommentere, av "frykt" for å havne i suppa... Men altså: Sånne spillverter det vil Forum ha! Uff, nå tok jeg litt av. | |
| London Rose | 2021-05-12 20:43 | |
![]() | Mangfoldigheten | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2021-05-12 21:29 | |
![]() | Ok, ja, jeg tenkte at Trymare mente jeg var Stekt suppe og beskrev min facebookside, da jeg også har postet middagsinnlegg, men har muligens disse innleggene ikke åpent for alle, når jeg tenker meg om. Uansett når folk driver på her i forum og forsøker latterliggjøre folk sin facebookside så må det slås ned på. Og jeg mener dette er en lettere form for stalking. Det blir feil at | |
| Chiraff | 2021-05-12 21:34 | |
![]() | Trådemne?? Skjerp deg | |
| trymare | 2021-05-12 21:38 | |
![]() | Din tolkning er ikke sannheten, Aran. Slike anklager om latterliggjøring misliker jeg. Det er da ingenting galt med å skrive om middager på Facebook. Jeg har aldri latterliggjort noe som helst. Dessuten er det helt lovlig å besøke folks åpne Facebook-profiler. | |
| trymare | 2021-05-12 21:38 | |
![]() | diskusjon slutt! Over til tema for tråden: Underholdende. | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2021-05-12 22:03 | |
![]() | Jeg søkte i forum og fant flere tilfeller der du skriver at du Trymare har vært på facebook og sett på hva jeg har skrevet der. Og du forsøker latterliggjøre. Jeg fant ikke igjen det innlegget der du forsøkte latterliggjøre meg ved at jeg liket et eget innlegg på facebook, men jeg gadd ikke leite mer heller. Det er lovlig å besøke folk sine åpne facebookprofiler, men det er ikke lovlig å systematisk drive å sette folk i noe man mener er et dårlig lys. Videre må chiraff og andre være klar over at jeg kan finne på å print screen og samle opp kopier av en systematisk hersing her i forum og gå med disse til politiet. Høres overdrevet ut, men jeg bare sier at jeg kan finne på å gjøre det. | |
| bladfyken - Administrator | 2021-05-12 22:07 | |
![]() | Det vil eg heilt klart oppmode deg til å gjere, Aran. Politiet vil nok gje saka høg prioritet. Så til saka i trpden her: Noko heilt for seg sjølv! | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2021-05-12 22:12 | |
![]() | Det skal nok mye til om jeg gjør det. Og jeg tviler sterkt på at jeg gjør det. Men ikke vær så bråkjekk Bladfyken. Det du skrev om meg i en tråd tidligere her vil nok kanskje kunne kvalifisere til en rettslig dom. | |
| Cygnus | 2021-05-12 22:17 | |
![]() | Uff hvor du tøver, Aran! La oss få fortsette med trådtemaet! | |
| trymare | 2021-05-12 22:17 | |
![]() | Aran 2020-11-19 00:34 Antall innlegg: 5821 Du vet ikke hva du snakke om Trymare. Jeg forstår du studerer statsvitenskap eller noe slikt. Du har neppe bedre enn en 3 i naturfag fra vg.skole. Se her, Aran. Her har du vært inne på min Facebook og funnet ut at jeg studerer statsvitenskap, for å latterliggjøre min kompetanse. Hva med å feie for egen dør? | |
| Nissetassen - Ikke medlem lenger | 2021-05-12 22:17 | |
![]() | NÅ ET DET NOK ! Vi vil ikke ha deg i Forum mer! Litt galskap er greit; men du lager en stor sak ut av noe som ikke er noe! Hva er det som feiler deg egentlig? Ja, jeg er klar over at mitt innlegg kanskje blir sletta. Jeg har prøvd å like deg; og har gjort det av og til. Men når du drar den så langt som du gjør nå, og som ikke er første gang; så kan jeg ikke forstå hva du har i et Forum å gjøre. Om jeg angrer etter at jeg har sendt dette innlegget ? kanskje. Men vi vet alle at det er sannheten. Finn et Forum med "likesinnede" ! | |
| Chiraff | 2021-05-12 22:19 | |
![]() | Jada, Aran! Følg oppfordringen til Bladfyken. Både mhp å følge trådens intensjon OG anmeldelser av alle andre deltagere i forum. Eller kanskje du skulle ringe dem?? | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2021-05-12 22:21 | |
![]() | Ja jeg beklager den trymare, men det var en reaksjon på mye teksting fra deg der du i flere innlegg prøvde å latterliggjøre det jeg skrev om. | |