Spillrom
| Sjiraffen | 11 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 11 |
Mobilspill
| Pågående | 8 571 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Cygnus | 2021-05-21 21:28 | |
![]() | Det skulle en ikke tro! | |
| ave - Administrator | 2021-05-21 21:29 | |
![]() | Fint, Aran, og hva har du tenkt å gjøre med det? | |
| Nissetassen - Ikke medlem lenger | 2021-05-21 21:50 | |
![]() | Aldri hørt det ordtaket. Ja, det var ikke helt dumt... Nei, altså, jeg greier ikke å hisse meg opp over om noen vil vite hvor jeg bor eller hvilke tall som står står oppført på meg i skattelistene. Det er mye som skattelisten ikke kan fortelle... Og så sjekker jeg selvfølgelig ikke opp noen, og ser heller ikke om noen har sjekka opp meg. Tror at jeg er uinteressant for de fleste ja! | |
| cop333 - Ikke medlem lenger | 2021-05-21 22:13 | |
![]() | Jeg syns du er interessant, Nisseputt. | |
| Nissetassen - Ikke medlem lenger | 2021-05-21 22:59 | |
![]() | Hehe- jaja; jeg er nok litt interessant for spesielt interesserte. Men, fra spøk til alvor; stort alvor! Det er et gammelt tømmerhus rett nedi gata her som fikk pålegg av kommunen om å fikse fasaden så det ikke skulle skjemme ut hele nabolaget... Og fakta er at kommunen skrev i avis at det er første gang de har kommet med et sånt hastepålegg! Og ja, det hast virkelig. På den ene kortveggen var kledningen slått i stykker. Vinduer var knust og huset var ikke nymalt akkurat. SÅ, ble det kjøpt av en som skrev i lokalavisa at han skulle fikse det. JIPPI! Men nå har arbeidet stoppa helt opp. Og noe av grunnen til det er nok at det må sprenges rundt hele huset; og det er ikke bare enkelt; for det er også hus like ovenfor. Hehe- ikke noe å le av! Jeg ville ha kjøpt det selv, men skjønte ganske raskt hvor dyrt det kunne bli. Så nå er jeg redd for at en nye eieren ikke har penger igjen... Så da ble jeg litt nysgjerrig på hans økonomi; men tenker ikke å sjekke ham opp på skattelistene. Nei, tror heller jeg skal spør ham hvordan det går; og håpe at han ikke må selge han også. Forrige eier tapte 300.000,- Uff. Ja, vet er ikke er i helt riktig tråd; men | |
| Nissetassen - Ikke medlem lenger | 2021-05-21 23:01 | |
![]() | Og ikke helt riktig vel bevart heller! | |
| Nissetassen - Ikke medlem lenger | 2021-05-21 23:05 | |
![]() | Men å bevare gamle trehus er viktig! | |
| ave - Administrator | 2021-05-21 23:17 | |
![]() | Litt off topic? | |
| Chiraff | 2021-05-21 23:25 | |
![]() | LITT? | |
| Chiraff | 2021-05-21 23:34 | |
![]() | Tilbake til Agendaen; Jeg synes det egentlig er interessant at vi blir konfrontert med en deltaker fra Nordland som syntes at det er noe alvorlig galt med 99,83% av oss fordi vi forakter skattelistesnokere. | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2021-05-21 23:37 | |
![]() | Du verden. | |
| Nixita | 2021-05-21 23:40 | |
![]() | Tidligere kunne man vel kalle det snoking, men nå vet de som ser, at de kan bli sett, og da er det vel ikke snoking. | |
| Cygnus | 2021-05-21 23:43 | |
![]() | Hvis de vet det. Men ubehagelig er det i alle fall - | |
| Nixita | 2021-05-21 23:48 | |
![]() | Mener du det er mer ubehagelig nå når du kan se hvem som har sett, enn tidligere når det ikke var mulig? | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2021-05-21 23:49 | |
![]() | Ja det noen synes er ubehagelig, det er for ingen ting å regne for andre. | |
| Chiraff | 2021-05-21 23:52 | |
![]() | Ubehageligheter blir underordnet her. Det som er hovedfokus i denne tråden her er den perverse gleden noen har av å sjekke personlige data. | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2021-05-21 23:54 | |
![]() | Pervers glede ? Så det har du kommet frem til ? Hva med de som jobber på ligningskontorene. De må jo være perverse 8 timer 5 dager i uka ? Så mye tullprat man skal lese i denne tråden. Det tar bløtkaka, for å si det mildt. | |
| Chiraff | 2021-05-21 23:59 | |
![]() | Nå sporer du alvorlig av (igjen) Aron! Medarbeiderene på ligningskontorene fortjener stor respekt for det arbeidet de utfører. At DU ikke tar poengene her, forteller vel ALT om deg. FERDIG SNAKKA | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2021-05-22 00:03 | |
![]() | Nå bobler vel øllen fra middagen så mye i blodet ditt at promillen eksploderer i takt med blodtrykket... | |
| Cygnus | 2021-05-22 00:11 | |
![]() | Nixita: ubehaget er det faktum at en person gjør det han gjør og ikke ser hvorfor folk reagerer. Men faktisk har jeg også alltid, selv da det var 'lov', syntes at sniking i skatt var ekkelt og forkastelig (kanskje mest fordi det sier så mye om den som gjør det). | |