Spillrom
| Sjiraffen | 2 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 2 |
Mobilspill
| Pågående | 8 554 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| LilleLaila | 2021-05-23 15:38 | |
![]() | Og hva ble resultatet cop? Sluttet å se på MGP for flere år siden .... OBS Trymare: Jeg var først ute med 18. plass :) | |
| lind | 2021-05-23 15:52 | |
![]() | TIX sin sang er nydelig og med et fint budskap. Men dessverre ikke noen sang for MGP. Men hadde håpet på en plass sånn midt på treet. Den som vant,helt grusom ! Nå liker æ litt sånn rock musikk men denne var jo bare gnål i mine ører ! Av de plassene som toppet lista håpa æ på Malta eller Island | |
| LilleLaila | 2021-05-23 15:57 | |
![]() | Hurra cop333 - der så jeg det. Jeg tippet riktig jo!! Og premien, Bladfyken? :) | |
| The kid - Ikke medlem lenger | 2021-05-23 17:10 | |
![]() | Jepp du får bladfyken i premie;)kos dæ | |
| lind | 2021-05-23 17:35 | |
![]() | Nixita den likte jeg og ,veldig fin. | |
| Nissetassen - Ikke medlem lenger | 2021-05-23 18:15 | |
![]() | Visste du ikke at bladfyken allerede er gitt bort i premie; The kid ? Lille Laila ønsker deg i premie! (Søren at ikke jeg vant); var jo veldig nær da. | |
| Chiraff | 2021-05-23 23:08 | |
![]() | Jeg skal bare delta i spørretråder, uttalte Ordsputters etterfølger på et tidspunkt tidligere i måneden. | |
| Chiraff | 2021-05-23 23:23 | |
![]() | Neste år må NRK servere et annet avstemningskonsept hvor en fagjury blir mer etterrettelig. At en artist får lov til å prioritere og utdype en traumatisk barndom er fint det, men Norge kan MYE bedre enn det vi var nødt til å «servere» i Rotterdam. Les og lær: www.vg.no/rampelys/m...g- pompoest | |
| Nissetassen - Ikke medlem lenger | 2021-05-23 23:23 | |
![]() | Hehe- og det gjorde jeg også, lenge; og før det var jeg helt borte... Så det var rett observert Chiraff. Synes det lenge spissa seg til her med "det vi alle vet"; og syntes ikke akkurat at jeg bidro positivt; og at det ikke var artig å hisse seg opp sånn. Men så virker det som om noe positivt skjedde da fyken og ave gjorde sitt inntog. Så da tenkte jeg at Forum, og jeg, kanskje kan tåle litt mer av min tilstedeværelse her. Så derfor må du nok slite meg meg igjen Chiraff ! | |
| Cygnus | 2021-05-23 23:34 | |
![]() | Ja det skal du ha, Nissetass, du støtter, helt konsekvent, de til enhver tid sittende spillverter. | |
| AaseB | 2021-05-23 23:35 | |
![]() | :) | |
| Chiraff | 2021-05-23 23:48 | |
![]() | ;) | |
| bladfyken - Administrator | 2021-05-23 23:51 | |
![]() | Premien, altså The Kid, er det berre å hente etter pandemien, Lille Laila! Gratulerer! Men hugs at vinnaren må dekkje høveleg transport og love å fare pent med premien sin! (Og i det usannsynlege tilfellet at premien skulle finne på å slå seg vrang her, så får vi prøve å finne ein reservepremie som er nesten like bra ... ;-)) | |
| LilleLaila | 2021-05-24 06:00 | |
![]() | Tar gjerne Billy jeg, han ser jo riktig kjekk ut han, siden du sikkert er opptatt bladfyk ;) | |
| Aran - Ikke medlem lenger | 2021-05-24 09:39 | |
![]() | Vil bare si at jeg bryr meg ikke om Melodi Grand Prix. Så intervju av TIX på TV. Flere journalister flokket seg rundt han. Og synes det vær herlig at han svarte den frekke journalisten fra Dagbladet som hele tiden skulle ha han til å svare på hvor mye ev. misfornøyd han var. Slike ensporede bias-journalister bør avisene ikke sende ut. | |
| LilleLaila | 2021-05-24 11:15 | |
![]() | Hyggelig å ha deg tilbake OP, eh NT :) | |
| Nissetassen - Ikke medlem lenger | 2021-05-24 12:10 | |
![]() | Jeg tror Cygnus er ironisk mot meg ? Støtte eller ikke støtte eksisterende spillverter; det er spørsmålet. Nei, det er nok ikke alle som kan ta et like klart standpunkt som Cygnus og AaseB og kanskje Chiraff. Sukk, det er ikke alle som klarer å se alt krystallklart! Joda LL, jeg prøver meg litt av og til. Og hehe til bladfykens innlegg! | |
| Nissetassen - Ikke medlem lenger | 2021-05-24 12:19 | |
![]() | Men TIX ja; frelseren. Nei, har ikke noe forhold til han. Hadde såvidt hørt om ham før dette rabalderet i Den Norske Finalen. Ja, låta fortjente den plassen den fikk synes nå jeg. Det norske folket (unge mennesker som kjente til TIX for det meste kanskje ?) stemte frem denne låta. KEINO hadde en låt som mest sannsynlig ville kommet høyere. Men hvem vet? MGP sirkuset i år var så fylt av masse bråkete musikk og så mye underlig, at en låt som KEINO sin kanskje ville blitt for "vanlig" for folket? Svaret på det får ikke noen noengang vite. | |
| The kid - Ikke medlem lenger | 2021-05-25 07:02 | |
![]() | Til fyken og lillelaila jeg slår meg totalt vrang og lenker meg fast til en 80meter høy lastekran og der blir jeg,til ny premie er funnet ;) æ vill itj:) | |
| Cygnus | 2021-05-25 11:59 | |
![]() | :) | |