Spillrom
Sjiraffen15
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede15
Mobilspill
Pågående8 537

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
bladfyken - Administrator2021-07-01 22:32
Antall innlegg: 633

@Cygnus: Nei, eg lurte ikke direkte på korleis vi kan invitere til etnisk mangfold. Eg lurte på om det er noko vi kan gjere annleis for at forum skal bli ein plass der eit breitt mangfald av menneske – på alle slags aksar – kan trivast. Om det er noko denne tråden har vist, så er det at svaret på det spørsmålet er ja.

Cygnus2021-07-01 22:58
Antall innlegg: 44845

Men hvorfor går du ut fra at det er sånn vantrivsel her? Jeg prøvde forklare hvordan vår historie har vært gjennom årene.

bladfyken - Administrator2021-07-01 23:35

Ein digresjon: Den vesle kommunen på Sunnmøre der eg budde i 16 år hadde følgjande slagord: "Stordal – der folk trivst".

Ein journalist i Sunnmørsposten, no avgått, hadde ein drivande god kåseripenn. Ein gong skal han visstnok ha skrive om Stordal og slagordet deira: "Det er ikkje så rart. Alle dei andre har jo reist."

Han vart ikkje populær hos stordalingane etterpå.

The kid - Ikke medlem lenger2021-07-02 11:47
Antall innlegg: 241

Sånn det er i forumet nå ble vel til når siste rest av gamle spillvert gjengen forsvant for 4 år siden ca,så vil ikke si at historien er helt sån cygnus ,jeg mener og huske at når liddell awi alfa osv var spillverter så var det regler for hva vi kunne diskutere også, jeg kan huske feil men mener at politikk osv ikke skulle diskuteres her inne siden dette var et spillforum.Den gjengen var det iallefall tak i og holdt orden her inne og det var lite tull sånn som det har vært her siste årene nå

Cygnus2021-07-02 12:03

Men det er jeg da enig i, Kid - det var mye mer diskusjon om språk før, og det er sterkt savnet, som jeg har nevnt flere ganger. Og ja, det var ikke politikk, tror jeg, så mye som det særlig ble i Trumptiden.

Emil19602021-07-03 13:13
Antall innlegg: 12863

Jeg burde vel også kanskje vært LITT mere privat på ordspill , men gjort er gjort , forsåvidt greit også at folk « kjenner» meg ! Ellers tror jeg folk her inne generelt ikke kommenterer ( der man kanskje forventer) ting de ikke har noe stort kjennskap til !

AaseB2021-07-03 13:44
Antall innlegg: 8147

Det er noe der, Emil. Men en kan også kan velge å ikke kommentere saker og tema en kjenner godt til fordi dette forumet ikke føles som det rette stedet.
Først og fremst fordi ordspillforumet er tilgjengelig for almennheten, og også de som ikke er medlemmer, kan se hva som blir skrevet. En trenger ikke logge inn for å se.
Er det for private og sensitive tema så er det nok naturlig for mange å la være å si noe. Så å vite hva slags legning og kjønnsidentitet folk har her inne uten at vi har sagt det tydelig, er umulig.
Og samme kan det være også, syns nå jeg. Folk er folk uansett.

GloriaM2021-07-03 13:54
Antall innlegg: 994

Helt enig med bris1 her!

ave - Administrator2021-07-03 14:12
Antall innlegg: 4986

Det har aldri vært «forbudt» å diskutere andre ting enn ord/ordspill her. Det er akkurat de samme reglene som gjaldt ved oppstart i 2008 som er gjeldende i dag. Det som er annerledes er både antall aktive spillere/forumsdeltakere og antall spillverter. Akkurat nå er vi to stykker og vi «bor» ikke her slik at det kan ta litt tid før eventuelle overtramp oppdages. I «glansperioden» var det opptil 10 spillverter som kunne følge med og som ga raskere respons når situasjoner oppstod. For det var regelbrudd da og ;)

Reglene for forum står greit beskrevet i forumtråden fra 2008.

Dragon Babe - Ikke medlem lenger2021-07-03 14:26
Antall innlegg: 77

Kun to spillverter er vel i minste laget.
Faktisk en halvering i forhold til den forrige spillvertgruppa, fra 4 til 2.
Jeg tror det kan være både lurt og sunt å utvide nåværende spillvertgruppe.
Fordi:
a) Fordele arbeidsbyrden
b) Flere hoder til å håndtere saker som oppstår

Eller?

Emil19602021-07-03 18:25
Antall innlegg: 12863

Fint med spillverter , men klarer ikke folk flest å holde « styr» på hva de skriver her ??

GloriaM2021-07-03 19:47
Antall innlegg: 994

Man skulle tro det, Emil. Det er jo stort sett godt voksne folk ... men det er kanskje vi som er verst :))

bladfyken - Administrator2021-07-04 00:03

@The Kid og @Cygnus:

Noko forbod mot å diskutere politikk er i alle fall ikkje aktuelt for meg. Då kunne ein ikkje snakke om noko som helst, for det er politikk i alt. Sport og språk er politikk, det òg, sjølv om det finst dei som prøver å innbille folk at det er (eller kan vere) "nøytralt".

Elles skulle eg gjerne sett meir diskusjon om språk,ja. Det er alltid gøy! :-)

(Sånn berre for å avslutte med ein medviten bruk av "gøy" som adverb", sjølv om eg veit inderleg godt at verbalet er normert til det tøvete "gøyalt", som ikkje ein kjeft med bakkekontakt tek i sin munn! ;-))

bladfyken - Administrator2021-07-04 00:06

@Emil1960: Det private kan ofte vere allment interessant – og viktig! Det kjem berre an korleis ein presenterer det. Så ja, eg hadde ikkje hatt noko imot at fleire våga å vere litt "private" her, snarare tvert om.

Cygnus2021-07-04 00:29

Forbud mot politikk var vel ikke det en tenkte på - men jeg må inneømme at det noen år gikk 'en kule varmt' (som de sier) i Trumptiden og det ble litt ekkelt! Ellers kan jo språkdebatter (som du vet!) gå vilt for seg. Min første 'krangel' her var med Baltez om en ordbok - The Oxford English Dictionary (nå digital men før 24-25 bind!) i 2008 eller 2009!

bladfyken - Administrator2021-07-04 00:59

Eg har hatt mange kranglar med folk som insisterer på at alle ord og feilbøyingar i Bokmålsordboka på nett må vere fasit for kva som bør vere lov og ikkje lov i Wordfeud! (Wf bruker ordlista til Scrabbleforbundet, den same som vi bruker på Ordspill).

For ikkje å snakke om kranglane med dei som insisterer på ymse vranglære som dei minnest frå barneskulen på 80-talet, og som sver til formar som gjekk ut med rettskrivingsreformea av 1959! (Og jada: Det var ei lang tid eg høyrde til den sistnemnde gruppa, eg òg ...)

Cygnus2021-07-04 01:06

:)
Er du innom språktråder på Facebook (f eks Vi som liker språkrådet), får en i full monn noen vanvittige ting!

LilleLaila2021-07-05 13:19
Antall innlegg: 3144

Artig Cygnus og Bladfyk. La oss gå tilbake til å diskutere språket, det er jo det som er vår største interesse :)

bladfyken - Administrator2021-07-05 22:31

Eg har kopiert over desse innlegga frå «Hva har du nettopp funnet ut?»-tråden fordi det skjer ein del ting her som er interessant å snakke om, og som passar som hand i hanske med intensjonane mine for «Den opne og undrande tråden».

bris1 2021-07-01 12:12
Antall innlegg: 2332

At 54% i Ordspillspørsmålet var positive til Pride. Det er da positivt. Og så er det da sånn at det bare er en liten andel av ordspillerne som svarer på Ordspillspørsmålet. (Emil, jeg tror du har rett i at de som er negative ikke vet noe om å være skeiv, men at de antar en masse. Ting tar tid)

Emil1960 2021-07-01 12:22
Antall innlegg: 12358

Er nok sånn bris1 , men samtidig er det jo ganske underlig at folk i dag trenger så lang tid på å fatte noe så enkelt , man kan jo bare tenke på hva kjærlighet er for en sjøl , så overføre den tanken til andre …ja da kan det virkelig ikke være så vanskelig å forstå ?!

bris1 2021-07-01 13:10

Kanskje lurt å ta dette i Pride-tråden, Emil?

bladfyken - Administrator 2021-07-01 21:42
Antall innlegg: 318

Og kvifor det, bris1? Emils kommentar er vel like relevant i denne tråden som alt anna som er skrive her.

bris1 2021-07-01 22:16

Fordi tråden heter Hva har du nettopp funnet ut? Ikke en tråd for utdyping, altså. Så jeg ville unngå tilsnakk/advarsel ved å flytte praten til tråden som handler om akkurat det vi snakket om. Det kjennes ut som om du mener jeg har gjort noe feil, og det kan da vel ikke stemme?

bladfyken - Administrator 2021-07-02 12:45

Det stemmer på ein prikk, bris1.

1) Det må gå an å ha kommentarar til innlegg i ein tråd som denne òg - og det er no heller ikkje heilt uvanleg her.

2) Om Emil hadde starta innlegget sitt med "At det er jo ganske underleg ..." så hadde det ikkje vore nokon som helst prinsipiell skilnad på hennar innlegg og dei aller fleste andre i tråden. Å stille eit slikt slavisk formkrav for å ytre seg i denne tråden, er berre tøv.

3) Eg har ikkje sans for at alt som handlar om Pride/homofili/skeivskap osb. på daud og liv skal dyttast inn i ein einaste tråd.

bris1 2021-07-02 13:23

Hva stemmer på en prikk? At sjansen for korreks er tilstede når man ikke følger forums regler? Eller at jeg gjorde feil?
Når det gjelder min kommentar til Emil så var det et forsøk på å flytte dialogen i en tråd for temaet, at vi kunne prate sammen der. Du trekker hurtige konklusjoner, og er helt tydelig forutinntatt. Sliter med å finne ut om vi skal forsøke å være litt ryddige i trådene eller om det er din sans som gjelder. Jeg kommer ikke til å gjøre noe forsøk på å komme Emil i møte dersom jeg skal få en smekk som takk. Du ødelegger mer for henne enn du hjelper henne slik du opptrer, det er vel ikke intensjonen? Hadde vært greitt om ave og du kunne lage en tråd hvor dere forteller om dere selv og hva dere ønsker av forum, så vet vi hva vi har å forholde oss til.

bladfyken - Administrator 2021-07-04 00:14

@Bris1: Du stilte spørsmålet "Det kjennes ut som om du mener jeg har gjort noe feil, og det kan da vel ikke stemme?", og eg svarte at det stemmer. Så ja, eg meiner det var feil av deg å si til Emil at ho burde flytte innlegget sitt til ein annan tråd. Det høyrer ikkje mindre heime her enn alle dei andre innlegga i tråden.

Du seier eg er er "forutinntatt", eit synonym til fordomsfull. Fordommar har eg garantert i rikt monn, men eg har dessverre ikkje sjølvinnsikt nok til å forstå kva for fordommar eg har demonstrert i nett dette tilfellet. Meiner du at det er fordomsfullt av meg at eg meiner innlegget til Emil høyrer heime her i denne tråden? I så fall trur eg du skal prøve å puste magen og tenkje deg om.

Men det kan jo hende et misforstår deg fullstendig, og i så fall set eg pris på om du vil oppklare misforståinga.

bris1 2021-07-04 20:19

@bladfyken
Aller først: Du fastslår at jeg gjør feil ved å be Emil om å flytte sitt innlegg til en annen tråd. Det er ikke det jeg gjør. Jeg foreslår at vår prat flyttes til en annen tråd.
Og der kommer mitt uttrykk ”forutinntatt” inn. Du har en definisjon på ordet, og sier at det er et synonym til fordomsfull. Jeg sier at det finnes flere definisjoner på forutinntatt, og min oppfatning av det stemmer overens med definisjonen på NAOB, Det norske akademis ordbok:

forutinntatt
adjektiv
ETYMOLOGI
første ledd forut; annet ledd inntatt
BETYDNING OG BRUK
som (kritikkløst) har tatt standpunkt og derfor har vanskelig for å forstå et annet syn på saken

At jeg bruker dette uttrykket skyldes at du umiddelbart etter at jeg har foreslått for Emil å ta praten i en annen tråd slår fast at jeg ikke vil ha snakk om skeivhet i andre tråder enn Pride el.l. Dette er så langt fra virkeligheten som det er mulig å komme. Du overser glatt min forklaring på hvorfor jeg vil flytte praten, og slår fast relevansen i Emils kommentar. Hvorfor bare fokusere på Emils kommentar? Hva med mitt ståsted?

Det har tidligere vært gjentatte episoder hvor det har kommet tilsnakk fra admin om at forumsdeltakere må skjerpe seg, for nå er de utenfor trådens tema. Det er ikke gitt at man med et knips forstår at dette ikke lenger er relevant. Jeg skjønner godt at en kommentar i ny og ne gjør forum mer interessant, men bak lurer også punktet i Forumregler som sier: Hold deg til trådens tema osv. Og i grunnen er jeg enig i at regelen er der. Holder man seg ikke (innenfor rimelighetens grenser) innenfor trådens tema, så har vi utallige eksempler på at det kan bære langt av sted.

For å spinne videre på det du synes å forfekte, om det er så at man i alle tråder skal kunne ta sidesprang som i neste omgang utvikler seg til å havne langt utenfor, ja, da bør man vurdere om det i det hele tatt er nødvendig å starte nye tråder med ulike tema.Da holder det kanskje med en, der man kan prate om hva man vil uten retning og intensjon.

Ser at noen kommenterer at det skal være mulig å diskutere/prate om andre ting enn ord og ordspill. Selvsagt, er helt enig og har aldri sett at noen er i mot det.

Til ditt råd til meg om å puste med magen vil jeg bare si at jeg er ganske god på det. Med oppvekst med seks brødre har jeg god trening, og metoden er stadig i bruk. Det nok en øvelse som kan anbefales til flere. Kommentaren din kan nok oppfattes som en form for hersketeknikk, om man leser med slike briller, men det får jeg bare anta at det ikke var din intensjon.

Til slutt, jeg var sinna da jeg skrev min kommentar, og jeg vet at jeg ikke er på mitt beste når jeg er i den sinnsstemningen. Jeg tar meg et knekkebrød og får blodsukkeret i riktig modus ved en evt annen anledning, men nå forlater jeg forum på ubestemt tid.

Håper på at en tredje adm dukker opp snart, og at det blir en saklig diskusjon om nødvendigheten av at det er oddetall i en slik gruppe. Håper også at det blir en åpen diskusjon om hvor lenge en gruppe adm skal sitte, hvordan man skal rekruttere flere og at det i fremtiden blir en tradisjon for at nye admin presenterer seg og sine vyer for et godt forum.
Lykke til.

bladfyken - Administrator2021-07-05 22:31

Då trur eg vi kan konkludere med at usemja her skuldast at bris1 og eg heilt frå starten av har ulik forståing av intensjonen i innlegget til Emil: Medan eg oppfattar det som eit enkelt innlegg, eit hjartesukk og samstundes ein enkel kommentar til innlegget ditt om Pride, oppfattar bris1 det som eit opplegg til diskusjon om temaet.

Det eg har vore oppteken heile vegen er at det enkeltståande innlegget høyrer heime her, og eg har ikkje fatta kvifor du ville ha det i ein eigen tråd. Men når eg no forstår at du oppfattar det som at Emil prøve å få stand ein diskusjon, forstår eg jo òg kvifor du vil ha ein eigen tråd.

Kva som var den faktiske intensjonen, er det berre Emil som kan svare på, men det er eigenleg ikkje det interessante her lenger. Det som er verkeleg interessant, er kvifor vi ikkje fann ut av dette med ein gong. Min teori er at alt handlar om kommunikasjon, og eg vil prøve å seie noko om korleis eg ser på kva som eigenleg skjer i denne diskusjonen.

Poenget mitt med å grave i dette, er på ingen måte å hengje ut korkje bris1 eller meg sjølv, men fordi det det illustrerer ganske godt mange av diskusjonane her i forum – men ikkje berre i forumet vårt, men stort sett over alt der ein diskuterer, frå Facebook til TV-debattar på NRK og TV2.

Så over til det som skjer i denne konkrete diskusjonen, og kva eg trur er grunnen til at det går rett i grøfta. Eg skal ta det punkt for punkt:

1) Etter innlegget til Emil, skriv bris1 at «Kanskje lurt å ta dette i Pride-tråden, Emil?» Eg forstår ikkje kvifor i all verda ikkje innlegget kan få stå der det står, så eg spør: «Og kvifor det, bris1? Emils kommentar er vel like relevant i denne tråden som alt anna som er skrive her.» Eg refererer altså til denne eine kommentaren, som er det eg oppfattar at det handlar om.

2) bris1 skriv at ho ville «unngå tilsnakk/advarsel ved å flytte praten til tråden som handler om det vi snakka om». Det eine her er er at eg ikkje forstår kva i all verda det er her som kunne ha kvalifisert for tilsnakk, men det mest vesentlege er at eg overser at bris1 refererer til «praten»/«tråden». Hadde eg fått det med meg, kunne vi truleg ha blitt sameinte allereie her.

3) Men no er det dette tek til å bli interessant materie. For i den siste setninga i innlegget skriv bris1 «Det kjennes ut som om du mener jeg har gjort noe feil, og det kan da vel ikke stemme?» Her blir eg provosert – så provosert at eg totalt overser bodskapen i resten av innlegget. For denne usegna tvingar meg til å seie anten «Nei, du har ikkje gjort noko feil» - og då samstundes at det er eg som har gjort feil. Men eg meiner jo ikkje at eg sjølv har gjort feil her, for eg står fast og fullt på at det eine innlegget til Emil som eg trur dette handlar om, høyrer like mykje heime i denne tråden som alt anna der.

4) Rullegardina går altså ned for meg, og eg opplever at eg ikkje har anna alternativ enn å svare at «Det stemmer på ein prikk, bris1.» Altså at bris1 tek feil. Hadde det ikkje vore for denne siste setninga, hadde eg oppfatta svaret heilt annleis. Eg er ikkje sikker på at likevel hadde forstått heilt kva bris1 snakka om, men då hadde det i alle vore opning for at eg kunne svart noko slikt som at «No forstår eg ikkje heilt, kan du forklare kva du meiner?»

5) Når eg først har slått fast at bris1 har gjort feil, går sjølvsagt rullegardina ned hos ho òg, og vi er på veg inn i ein skikkeleg vond sirkel. Eg blir skulda for å vere «forutinntatt», og eg heng meg så mykje opp i skuldinga at eg ikkje får med meg at bris1 har starta innlegget med å skrive at «Når det gjelder min kommentar til Emil så var det et forsøk på å flytte dialogen i en tråd for temaet». Ho snakkar altså om å flytte ein dialog, medan eg framleis har det føre meg at det handlar om å flytte eit spesifikt innlegg.

6) I det neste svaret mitt referer eg til det å vere «forutinntatt» som synonymt med «fordomsfull», og eg aksepterer at kan ha mange slags fordommar, men at eg ikkje forstår kva for fordommar det er eg viser fram i dette høvet. Så eg spør om bris1 om ho meiner det er fordomsfullt at eg meiner innlegget til Emil høyrer heime i den aktuelle tråden. For det er framleis det dette handlar om for meg.

7) Det siste innlegget til bris1 startar så klart og tydeleg at rullegardina mi endeleg går opp, og eg forstår kva det er dette handlar om: «Du fastslår at jeg gjør feil ved å be Emil om å flytte sitt innlegg til en annen tråd. Det er ikke det jeg gjør. Jeg foreslår at vår prat flyttes til en annen tråd.»

Men sjølv om misforståinga no er klart opp i (det veit jo ikkje bris1), så kjem det litt meir som det er interessant å gå inn i:

8) bris1 gir uttrykk for at ho ikkje meinte tydinga «fordomsfull» då ho kalla meg «forutinntatt», men «som (kritikkløst) har tatt standpunkt og derfor har vanskelig for å forstå et annet syn på saken». For meg er dette på ein prikk same sak, og det eine er korkje betre eller verre enn det andre. Den einaste grunnen til at eg viste til (det ganske så) synonyme ordet «fordomsfull», er at dette ordet finst på nynorsk; det gjer ikkje «forutinntatt» (ei heller «forutinnteken» eller liknande». Å skildre motdebattanten med slike ord fører sjeldan noko godt med seg. Det mest sikre resultatet er at at samtalen går i stå, og ein tek til å skjelle ut einannan i staden.

9) At eg oppmoda bris1 til å «puste med magen», meiner ho kan oppfattast som hersketeknikk, men ho vel å sjå bort frå at det var intensjonen (og det skal ho ha ros for). Eg var veldig i tvil då eg brukte det uttrykket, men konkluderte med at heilskapen i «puste med magen og tenkje deg om» var innafor. Det eg derimot ikkje er i tvil om, er at å kalle motparten for «forutinnteken», er eit erkeeksempel på hersketeknikk. (For å presisere: Eg meiner ikkje at «forutinntatt» er eit ord som aldri skal brukast, for innimellom støter ein på folk som er så «forutinntatte» at det ikkje er til å kome forbi. Då handlar det om måten ein legg det fram på. Å bruke «forutinntatt» om meg her, i denne aktuelle diskusjonen, tør eg meine er altfor drygt. Men det er ikkje noko eg har tenkt å dvele ved; eg håper berre at dei som har gidda å lese heilt hit, tenkjer seg om neste gong dei har ordet på tunga.)

10) Om eg skal oppsummere det eg prøver å seie her, er at med ein gong ein tek til å påstå det eine og andre om kva for intensjon motparten har, så køyrer ein diskusjonen i grøfta. Dersom ein gjer sitt beste for å ha ein open og undrande haldning til einannan, vert diskusjonen mykje meir fruktbar, og vi kan lære noko av av einannan.

11) Noko anna, og heilt konkret, som eg har kome fram til gjennom denne diskusjonen, er at det er ein stor mangel ved forumet vårt at det ikkje blir undertråder når vi svarer på eit innlegg, slik som på Fb til dømes. Då kunne vi hatt massevis av både interessante og totalt meiningslause avsporingstråder i i hovudtrådene, utan at nokon hadde trengt å ergre seg over det. Eg skal sende melding til Betapet og høyre om det er mogleg å få lagt inn ein slik funksjon.

12) Eg set stor pris på om nokon kjem med tankane sine om det eg har skrive her, både bris1 og dykk andre. Og for all del: sei tydeleg ifrå om de meiner eg er på villspor.

Viser siden: 1 2 3 4 5 6
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?