Spillrom
Sjiraffen10
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede10
Mobilspill
Pågående8 487

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
London Rose2021-10-24 09:36
Antall innlegg: 11068

Kan vel ikke si så mye jeg, for jeg bidra så lite, men støtte meg gjerne til
Chiraff, Emil og Bris ;)

Alina19602021-10-24 09:54
Antall innlegg: 1639

Ja, så enkelt kan det skrives, tommel opp fra meg, Emil. :)

LilleLaila2021-10-24 11:26
Antall innlegg: 3144

Hun skrev vel ikke at det var et uinteressant forum, Emil? Synes dere hisser dere opp for ingenting her nå og går i strupen på Kanarifuglen!

bris12021-10-24 11:45
Antall innlegg: 2601

Du bruker store ord, LL. Oppfatter ikke at noen har hisset seg opp, inkl meg selv. Ingen utskjelling, og heller ingen som går etter noens strupe. At man går trøtt av kanarifuglens evige kvitring og ønsker at det i perioder kunne ha vært fint med et teppe over buret er nok greia. Fint med litt fuglesang innimellom selvsagt :-)

LilleLaila2021-10-24 11:51

Liker de store ordene jeg, Bris :) En av de få som gidder å skrive litt utenfor rammen her, blir bare høvlet ned ... Prøvde bare å få litt liv i leiren her jeg, men vi er vel og blir en gjeng med trøtte gamliser :(

Cygnus2021-10-24 12:19
Antall innlegg: 44845

Jeg synes heller ikke noen hisset seg opp, Laila - det må da være lov å skrive om hva en føler? Og faktisk skrev Kanari at forumet var uinteressant (i det store bildet), og det har selvsagt hun lov til å mene. Akkurat som du har lov til å mene at vi er trøtte gamliser - selv om jeg synes koblingen trøtt og gamlis er litt diskriminerende! :) Sånn går nu dagan!

Hard Kost2021-10-24 12:40
Antall innlegg: 53

Noen er lei av evig kvitring, andre er lei av evig klaging.

Spar - Administrator2021-10-24 12:53
Antall innlegg: 1138

For min del må Kanarifuglen skrive i vei, men jeg blir nysgjerrig når hun skriver: ".. syns det er helt fint med ganske liten aktivitet i forumet om dagen".
Hvorfor det, Kanari?

Litt sånn merkelig da, når Kanari er den som skriver mest av alle.......

Kanarifuglen2021-10-24 13:17
Antall innlegg: 1163

Jeg foretrekker kvitring. Men dessverre så klagde jeg på Glory sitt innlegg om mine mellomrom. Akk ja, det er tydeligvis noen her som irriterer seg over mine innlegg. Hvem vet, kanskje "kvitring" kommer på lista over uønsket aktivitet her inne... Klag i vei dere, så kan dere jo håpe på at admin. sender meg en "kvitreadvarsel". Og så er det sånn at min kommentar om lite aktivitet i Forumet må ses i sammenheng med Glory sitt "mellomrom innlegg" om mine uønskede mellomrom...

Spar - Administrator2021-10-24 13:23

Hm?

Hva har feil bruk av mellomrom med liten aktivitet i forumet å gjøre?
Er det noe jeg ikke skjønner her?
Forklar meg gjerne ;-)

Kanarifuglen2021-10-24 13:48

At Glory kun kom inn i Forumet for å kommentere mine mellomrom. Hvorfor ikke bidra med innlegg skrev jeg da. Gjøre henne oppmerksom på at det er liten aktivitet i Forumet , og det er vel helt greit på en måte. Men når hun først stikker snuten sin inn her i ens ærend for å kommentere mine mellomrom, av alle ting! Driver hun virkelig å leser mine "fotkvittrede" innlegg ? Og så skriver hun ingenting i noen tråder. Vel, i min verden ble det underlig. Og så slår jeg til med en blanding av kvitring og annet mer eller mindre rart... Og dermed kommer "Pepperbøsse" sette på plass gjengen løpende. Hehe- litt artig er det jo.

Spar - Administrator2021-10-24 13:57

Men du syns jo at det var fint med liten aktivitet i forumet ;-)

Og hvorfor Glory henger seg opp i mellomrom før utropstegn, ja, det vet vel bare Glory.
Uansett, innleggene her passer bra med trådtittelen; en litt underlig tråd.

Jaja, og whatever.
Ha en fin søndag og støtt tv-aksjonen, alle sammen!

LilleLaila2021-10-24 14:26

Men jeg tok med meg selv i beskrivelsen, da, Cygnus :)

Cygnus2021-10-24 16:13
Antall innlegg: 44845

Det er helt sant, Laila, men du er da heller ikke trøtt!! :)

bris12021-10-24 19:36

For min del også må Kanarifuglen gjerne kvitre ivei, noen ganger er hun faktisk også litt morsom. Og noen ganger skriver hun veldig godt. At hun har vanskelig for å se en sak fra flere sider er det store problemet, for hadde hun gjort det hadde det nok ført til t at hun hadde fått litt bedre respons rundtomkring. Det er vanskelig å gå inn og bidra i innleggene/trådene hun lager, siden disse stort sett dreier seg om Kanari, hennes følelser, hennes tanker, hennes engasjement osv. Ikke veldig mye som inviterer til dialog. Og behovet for å sette utnavn på andre synes jeg er en uting. Gjelder forøvrig også Lille Laila.
Når det gjelder det med å lage egne tråder, å delta i allerede eksisterende tråder osv. så blir det ofte slik at man heller lar være. Grunnen? Ja, gjett! Det er noen som er overivrige og mener at deres personlige historie er så mye mer interessante enn noe annet og at alle forventer at de skal skrive i alle tråder som fins, noen ganger tilogmed bare for å si at de egentlig ikke har noe å si. Mulig at dette gjøres i god tro, at man faktisk tror at det er å bidra til å unngå at forum forstummer. Jeg tror det får flere til å rett og slett holde seg unna. Jeg kan ikke så sagt det nok, savner det "gamle" forumet hvor deltakerne var interesserte i dialog. Sukk!

Kanarifuglen2021-10-24 20:23

Og hvorfor prøver du ikke å få gjort noe med et da bris ? Et Forum med dialog som du sier. Sett med dine øyne så er det "noen" som er overivrige. Og det tåler du visst ikke. Hva med å prøve å overse de "overivrige" ?
I dine øyne er det noens feil at Forumet ikke er som du ønsker det skal være. Det vil alltid være noen å skylde på.
La oss nå si at selvgode kvitrende individer som tror at de er så mye mer interessante enn "alle andre" forsvinner. Da er det duket for en fantastisk dialog mellom Tiltredesgjengen. Vi er så enige att, om det meste gjengen.
Jeg liker å skrible litt/mye. Og min synbare selvsentrerthet lever jeg godt med. Du plages tydeligvis; så hvorfor ikke prøve å få admin til å "dempe" kvitring og annet som du irriteres over.
Jeg greier nok ikke å komme deg i møte bris.

bris12021-10-24 20:35

Hva i all verden er tiltredelsesgjengen?
Jeg ønsker ikke at noen skal forsvinne fra forum, Kanarifugl. Ønsker du det?

AaseB2021-10-24 21:12
Antall innlegg: 8147

Jeg syns du bør ta til deg orda fra bris1 jeg, kanarifugl. Jeg er helt enig med henne.
Det er ikke alt en opplever og kommer over som er så interessant for allmenheten. Og om en prøver å bringe opp et tema og responsen uteblir, så er det et hint en bør ta. Monologer hører hjemme i dagbøker, forum er skapt for dialoger.

Kanarifuglen2021-10-24 21:21

Nei, jeg er nok bare her inne for å skrible. Du husker kanskje den personlighetstesten jeg hadde en tråd om her for ganske lenge siden (er dårlig på tid). Vi skåra i hver vår ende av personligheter kan man kanskje si... Jeg som eventyrer/megler og du husker kanskje betegnelsen på din ?
Fin dialog vi hadde da egentlig.
Tiltredes ja. Det blir jo brukt her i Forum en del ganger. Ikke noe galt med det, men det virker ofte som om det å tiltredes/være enige er i sentrum; kanskje bare en lettvinn måte å uttrykke seg på.
Min lille spøk om at du kunne sy munnbind til oss alle her i Forum; nei, det likte du ikke. Hm, tenkte jeg da, her må man trå forsiktig. Ja, det er nok sånn jeg oppfatter deg. Så våre personligheter er for langt fra hverandre rett og slett. Og når det kommer til mine "dialogevner", så tar jeg dem fram når det er nødvendig og viktig.
Nei, finner egentlig ikke så mye fornuftig å si.
Synd for meg at jeg liker å skrible/kvitre og være synlig selvgod.
Hvis ikke jeg hadde likt det såpass godt så hadde jeg jo slutta her for godt etter det stadige negative fokuset på mine innlegg.
Så jeg fortsetter nok som før, bris og chiraff og andre som irriterer seg.
Hvorfor ikke starte en tråd om noe du synes er viktig bris ?
Ja, jeg vurderte å starte en tråd om fattigdom (ute i verden), men huska da veldig godt hvordan mine "selvgode" innlegg om hvordan jeg hjelper noen venner fra Romania ble mottatt; så nei, her skriver jeg i liten grad om noe "noen" ikke kan tåle.

bris12021-10-24 21:32

Du skriver «i liten grad om noe «noen» ikke tåler.» Sier du det? Det ville jeg aldri ha gjettet, gitt! Og når det gjelder ditt råd til meg, så takker jeg for det. Om du leser hele mitt innlegg, det nestsiste, så sier jeg litt om hvorfor jeg ikke gjør det. Trenger du munnbind skal jeg jammen sy et gratis til deg. Har sikkert stoff med mønster du vil kle :-))

Viser siden: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?