Spillrom
Sjiraffen2
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede3
Mobilspill
Pågående8 545

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Spar - Administrator2021-11-27 22:11
Antall innlegg: 1137

Men jeg er ikke på krigsstien, Laila. Tvert i mot.

bris12021-11-27 22:13
Antall innlegg: 2601

Du virker så skråsikker på at LL er den utsatte personen her. Jeg ser ingen refleksjon over det hun uttaler seg om andre. Og du synes kanskje at det er OK at man har flere profiler og er åpne om det, men vet du om flere enn GloriaM og LL? Har ikke sett noen åpenhet om det.

bris12021-11-27 22:13

Mitt innlegg var til Nixita.

Nixita2021-11-27 22:20
Antall innlegg: 4724

Så enten støtter man LL eller Spar? Er det det du mener bris?

bris12021-11-27 22:30

Jeg mener ikke det, men det kan se ut som om det er det du gjør i denne tråden. Som tidligere moderator har det muligens noe å si for enkelte. Jeg har ikke noe ønske om å ha noe kjør mot LL, men synes det er veldig urettferdig når det slås ned på Spar i denne sammenhengen. Mener LL både gir kallenavn og kjefter opp andre, men på samme måte som Aran i sin tid er det pussig hvor lett hun glir unna.

Nixita2021-11-27 22:41
Antall innlegg: 4724

Med det svaret virker det som det er det du mener bris.

LilleLaila2021-11-27 22:41
Antall innlegg: 3144

Glir unna? Hva er det egentlig du prater om Bris1? Alle vet at du er venninne med "Spar" privat ... men du har ingen forpliktelse til å forsvare henne her, det klarer hun fint selv. Uventet hissighet mot meg, og du sammenligner meg med Aran, ja ja. Jeg er med min egen profil helt gjennomsikitg, bor i Halden, står frem med bilde av meg selv. Bildet til Gloria er også et bilde av meg, litt eldre bare. Bildet til kda er bilde av min lillesøster, dette kan man se på Facebook, hun har bare latt meg bruke profilen sin fordi hun gir blaffen.
Og du snakker om urettferidg?? Skjønner ærlig talt ikke hva som er problemet deres!

Spar - Administrator2021-11-27 22:42

Men Nixita, hva er det du mener er mobbing av Laila her, egentlig?

lind2021-11-27 22:44
Antall innlegg: 1325

Bris,altså de "hemmelige"profilene som stadig dukker opp.,mener jeg. Vet jo ikke om det er en og samme person eller flere som skjuler seg bak.

Så da ble innlegget i flertall...:)

lind2021-11-27 22:48

Ja flere / mange irriterer seg over de nye profilene Bris ,å det vet du nok.

bris12021-11-27 23:17

Nixita, synd du forstår meg slik selv om jeg ikke skjønner hvorfor. LL, jeg kjenner ikke Spar og er heller ikke hennes gode venn, men vet hvem hun er. Spar og jeg har kranglet oss i mellom i forum i årevis, og jeg synes det er såre enkelt å «avsløre» henne når hun dukker opp med nytt nick i forum. Har ingen problemer med Spar.
Selv er du tilsynelatende åpen, men hva er du åpen om? Det hevdes at du har fire nick her inne, kan du åpent si hvilke fire disse er? Og nå fikk vi vite at kda gir blaffen i om LL bruker profilen hennes. Det er mulig at jeg er helt på ville veier, men jeg synes denne sammensausingen av profiler ikke er OK.
Lind, hvordan skal jeg vite at det er flere/mange som irriterer seg over nye nick? Og seriøst, hva er det som irriterer med det?

lind2021-11-27 23:37

Det e blitt diskutert flere ganger her i forumet

bris12021-11-27 23:40

Lind, jeg kan ikke huske at noen andre enn deg og LL har hatt problemer med det. Jo, Chiraff var vel innom i en sånn diskusjon.
Men hvorfor er det så irriterende? Er det det at du ikke vet hvem personen er?

LilleLaila2021-11-28 00:07

På hvilken måte er det såre enkelt, Bris!? Jeg har blitt vant til henne, snakket med henne, trodd jeg har blitt venner med henne ... og bruker ofte lang tid på å finne ut hvem hun er etter at hun har byttet nick. Det er det som har vært frustrerende for meg

Spar - Administrator2021-11-28 00:09

Dette blir mer og mer komisk.

Laila; "Alle vet at du er venninne med "Spar" privat ..."
Så det vet alle, mener du.....
Bortsett fra Bris og meg, for vi visste ikke det.
Hva mener du egentlig?

Spar - Administrator2021-11-28 00:11

Hva? Laila, seriøst? Har vi snakket sammen? Når? Hvor?

lind2021-11-28 00:25

Har no ofte sett at du Spar,og LL har skrevet mye her i Forumet ,en god tone . Dvs at jeg ville og tolket det som et slags vennskap om man skrev mye. Plutselig er den person borte ,og kommer tilbake med flere Nicker .Etter lang tid klarer noen å finne ut hvem du er,for du røper deg selv.

Ikke rart LL stusser da hvor du plutselig blir av. Synes du selv det er gøy å holde på slik da?

Bris,mener å ha nevnt det tidligere .Du eller Spar får lete etter gamle linker ,som er så intressert i dette.

LilleLaila2021-11-28 00:27

Dere skrev jo engang at dere hadde vært sammen på et eller annet sportsevenemang, du og Bris1. Og ja, Spar, vi har snakket sammen på Messenger, før du kuttet meg ut. Så rart at du spør ...

Spar - Administrator2021-11-28 00:29

Dere er vel bestevenner dere da, Lind og LL ;-)

Men altså, Lind, du skriver at vi må bli voksne, tidligere i tråden. Du har ikke vurdert å bli voksen selv? (Hva nå det måtte innebære....)

Spar - Administrator2021-11-28 00:38

LL: så det kaller du å snakke? Da skriver vi.

Sportsarrangement mener du?
Her kommer den historien. Nå må du følge godt med, lese grundig. Gjerne Lind også, for historien utspant seg i Finnmark.....! (oi)

På midten av 90-tallet bodde jeg i Finnmark. Helt frivillig. Begge årene deltok jeg på et midnattskirenn i Båtsfjord. Kanskje vi kan kalle det for Finnmarks svar på Grete Waitz-løpet? Et skirenn for kvinner, start ved midnatt, i begynnelsen på mai. Ganske eksotisk vil jeg si.
Flere hundre, kanskje tusen deltakere, fra fjern og nær.

En gang i ordspillhistorien fortalte jeg om dette, kanskje for å skryte av hvor sprek jeg var, f.eks. Da skrev Bris at hun hadde også gått det samme rennet, samme år.

Og nå kommer en avsløring: Bris og jeg traff IKKE hverandre, vi snakket ikke sammen, kanskje var vi noen meter fra hverandre i løypa, tilfeldigvis. Vi har aldri møtt hverandre. Aldri.

Snakk om en å koke suppe på spiker. Jøye meg. Jøye, jøye meg.

Viser siden: 1 2 3 4 5 6
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?