Spillrom
| Sjiraffen | 11 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 11 |
Mobilspill
| Pågående | 8 297 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Chiraff | 2026-07-01 23:03 | |
![]() | I dag, imens England vant over Kongo, vekslet jeg noen ord med Tanta til HepStars. Hun fortalte at hun igår hadde tippet at Norge vant over République de Côte d'Ivoire! Jammen fikk hun rett!!! | |
| Kanarifuglen | 2026-07-01 23:48 | |
![]() | Hvis tanta de hadde hatt snurrebass så hadde det vært din onkel! Og da kunne hun spilt for Norge! Og det var Tanta til Beate! Ikke dårlig. | |
| Pizza-5 | 2026-07-02 11:43 | |
![]() | Det norske landslaget har valgt appelsiner (og appelsinjuice) som hovedfrukt under VM av følgende grunner:Raskere opptak av væske og sukker Appelsiner har høyere vanninnhold og naturlig sukker som tas opp raskere enn epler. Dette er viktig for rehydrering og energipåfyll under kamper og trening i varmt klima. Bedre elektrolyttbalanse Appelsiner inneholder mer kalium og C-vitamin, som er viktig for muskel funksjon og immunforsvar under hard belastning og reising. Praktiske årsaker:Appelsiner er lettere å skrelle og spise raskt. De holder seg bedre i varme (epler blir fort melne eller brune). Appelsinjuice er enklere å drikke i store mengder enn eplejuice for mange spillere. Tradisjon og rutine Mange landslag (inkludert Norge) har brukt appelsiner i mange år. Det er en del av "recovery-rutinen" til landslagslege og ernæringsfysiolog. | |
| Kanarifuglen | 2026-07-02 17:50 | |
![]() | Tilbake til spådommene. Ok. Brasil vinner. 3-1. | |
| Spar - Administrator | 2026-07-02 19:00 | |
![]() | Stadig optimist her. 2-1 til Norge :-) :-) | |
| Chiraff | 2026-07-02 22:02 | |
![]() | Jeg følger siste taler og tipper også 2-1 til Norge | |
| Kanarifuglen | 2026-07-02 23:14 | |
![]() | Hvis den går på NRK så kikker jeg vel innom. Men hvorfor "ror" folk? Hæ? Hehe- virker helt dust! Ok, la oss si det sånn at jeg har rett; Brasil vinner. | |
| Pizza-5 | 2026-07-03 00:10 | |
![]() | Håper Norge vinner. Brasil er nok bedre på papiret, men Norge kan overraske. Om Norge vinner skal jeg spandere pizza på alle som kommer innom neste dag. Kjøper inn 5 stk. | |
| Pizza-5 | 2026-07-03 02:21 | |
![]() | VM 2026: Norge – Brasil 5. juli. En taktisk og ernæringsmessig analyseNår Norge møter Brasil i VM den 5. juli, blir det ikke bare en kamp mellom to nasjoner. Det blir en kamp mellom to helt ulike ernæringsfilosofier.Mens Brasil har investert tungt i acai-boller, guava og kokosvann, har det norske landslaget gått all-in på en nordisk superfood-strategi. Hovedingrediensen? Appelsiner. Masse appelsiner.Ifølge landslagets ernæringsfysiolog, Dr. Lars "Vitamin-C" Hansen, har spillerne inntatt gjennomsnittlig 4,7 kg appelsiner per spiller siden ankomst til VM-leiren. Dette er ikke tilfeldig. Appelsinens høye innhold av vitamin C, kalium og naturlig fruktsukker gir en unik kombinasjon av rask energitilførsel, bedre muskelkontraksjon og redusert oksidativt stress. I tillegg spiser de bananer (kalium-bombe), blåbær (antocyaniner for hjernefunksjon), epler (pektin for stabil blodsukker) og kiwi (mer vitamin C enn appelsin, shhh…).Resultatet? En tropp med eksepsjonell restitusjonsevne, lavere melkesyreterskel og en kollektiv lungekapasitet som minner om 90-tallets norske langrennslag. Taktisk analyse: Brasil vil som vanlig forsøke å dominere med teknikk og hurtighet. Men de har ikke regnet med at Haaland har spist så mange appelsiner at han bokstavelig talt har C-vitamin i blodet. I det 67. minutt vil vi se det klassiske Haaland-løpet – det som starter som en vanlig sprint, men ender i en hybrid mellom en tyfon og en nordatlantisk storm. Ballen vil treffe krysset med et smell som høres helt til tribuneplass 47, før den spretter inn.Norge kommer til å spille kompakt, aggressivt press og bruke "appelsin-effekten" i kontringene. Brasil kommer til å bli slitne etter 65 minutter. De har ikke spist nok appelsiner.Prediksjon: Norge 2–1 BrasilMålscorere: Haaland (67' – i krysset) og Ødegaard (82' – etter en perfekt appelsin-drevet pasning).Appelsinene har talt. Brasil er vakre. Norge er effektive. | |
| Chiraff | 2026-07-03 10:20 | |
![]() | Lover å ikke følge denne tråden lenger, fullstendig avsporing med så mye pjatt og svada!! | |
| Kanarifuglen | 2026-07-03 11:09 | |
![]() | Chiraff: Den varer ikke så mye lenger heller! VM er snart over, og så taper jo Norge i kveld. Pjatt og svada ja, joda, litt vel mye. Be admin om å slette det verste. | |
| Kanarifuglen | 2026-07-03 20:00 | |
![]() | Hehe, taper ikke i kveld, men på søndag. | |
| auau | 2026-07-04 11:24 | |
![]() | Norge taper ikke mot Brasil denne gangen heller, tror jeg. Men hvordan det går? Jeg liker ikke når det blir straffekonkurranse, men det kan ende der... | |
| Hidrasund | 2026-07-05 17:11 | |
![]() | Enig med deg auau, Norge slår ut Brasil og går til kvartfinalen. Jeg tror Norge er mye bedre enn vi aner, dette gå veien:) for meg kan det godt bli straffekonkurranse. Brasil har en veldig god keeper, Allison Becker, som har stått i mål for Liverpool i mange år, men Norge vinner uansett🇳& #127476;🇳& ;#127476; Nyland har også stått bra til nå i mesterskapet heia Norge🇳 27476;🇳&# 127476; | |
| Pizza-5 | 2026-07-05 21:17 | |
![]() | Vi får håpe Norge vinner og at Haaland skyter inn et par goals. | |
| Spar - Administrator | 2026-07-06 11:52 | |
![]() | For en kamp! Temmelig utmattet i dag, jeg altså ;-) Og 2-1 til Norge ble det som Chiraff og jeg tippet på. Hva skal vi si til Norge-England? Jeg smeller til og tipper 3-0 til Norge. Alltid optimist. | |
| Pizza-5 | 2026-07-06 17:09 | |
![]() | Jeg tippet også 2-1 til Norge i mitt tulleinnlegg ovenfor pluss jeg tippet riktig at Haaland ville score to mål. | |
| Kanarifuglen | 2026-07-06 17:59 | |
![]() | Kikka innom et par tre ganger. Fine skåringer. Og litt artig at Brasil fikk straffe. nei, følger ikke med, med synes jo det er bra at Norge har kommet så langt! Gir tydeligvis mye glede til mange. Da sier vi at de vinner over England også. | |
| Happy4You | 2026-07-06 19:25 | |
![]() | Jeg slenger meg på og tipper 3-2 til Norge mot England, ikke fordi jeg er optimist,men fordi både Haaland og Ødegaard kjenner nesten alle spillerne på det engelske laget ifra premier league! | |
| auau | 2026-07-07 10:06 | |
![]() | Spennende blir det. Med Nyland i mål har jeg trua på at England bare får inn ett mål. Jeg satser på 2-1 til Norge, nok en gang. | |