Spillrom
Sjiraffen | 19 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 19 |
Mobilspill
Pågående | 8 277 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
HanneH | 2008-10-22 12:34 | |
![]() | Jeg ble skikkelig most av en spiller her i helgen, han hadde litt lavere rank enn meg men spiller jo bra (eller spilte jeg dårlig). Kom inn på spillet mitt 2 ganger og vant skikkelig begge ganger, den ene runden tror jeg at jeg tapte over 100 poeng :D. Når han kom inn for 3 gang sa jeg at jeg ikke turde spille mot ham mer (bare på gøy) ville jo ikke nektet ham da uansett. Og han sa jo da at dette er jo bare morsomt, og det er jo sant. Som jeg svarte da: kunne jeg lagt til en del nuller bak poengene og gjort de om til kontanter ville jeg nok sett mer alvorlig på det. Ellers blir det jo kjedelig her inne om man skal ta alt så seriøst at man ikke tåler å tape, rankingen fyker jo opp og ned som en jojo hele tiden. Man kan jo aldri forvente å vinne alle sine spill, slik er nok ikke programmet laget heller antar jeg. Ikke morosmt å tape ett spill og miste 100 poeng, kan vel bli litt frustrert der og da, men andre ganger er det jo du som vinner og muligens henter tilbake samme poengsum fra en annen spiller, så slike tap og seiere er vel hver sin gang. | |
salute | 2008-10-22 17:09 | |
![]() | helt enig med deg,HanneH. Greit å spille mot alle, men jeg føler meg litt "uproff" når jeg spiller mot enkelte som greier fem-seks bingoer på "panikk"-spill.....et par spill på rad. Da tenker jeg meg om før jeg takker ja til flere spill fra den personen. Ikke for de jeg taper ranking, men det er ikke så moro ; ) | |
matias | 2008-10-22 17:25 | |
![]() | Hvis noen mistenker på andre for juks, vær så snill å ta kontakt med oss spillverter direkte. Hvis det er juks, vil vi ta kontakt med den det gjelder, og utestenge i alvorlige tilfeller. Gapestokk er ikke akseptabel måte å straffe juksere på (og kan også straffes med utestengelse). I tillegg er det ikke alle som fremstår som juksere, som faktisk er det. Det finnes flinke spillere som starter på nytt, og det fins også erfarne scrabbelspillere, som ikke har spilt ordspill før. Det finnes noen som er veldig gode på bingoer, og noen som er veldig raske. Det trenger ikke være juks. Jeg spiller mot alle uansett rank, men gjør som HanneH, hvis noen spiller mye bedre enn rankingen skulle tilsi, spiller jeg ikke flere ganger. | |