Spillrom
Sjiraffen | 5 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 5 |
Mobilspill
Pågående | 8 485 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
angryshoes - Ikke medlem lenger | 2009-03-20 14:29 | |
![]() | Diskusjonen gjelder ikke hva som rager høyest, torill, men snarere hvem som har oppnådd flest bingo i ett spill. For alt jeg vet rager det for enkelte høyere å legge flest firestavelsesord på F innenfor en syvukersperiode. Men når det gjelder flest bingo i ett spill deler jeg altså førsteplassen med Holger. Takker så mye for komplimentet. :) | |
Kirsti | 2009-03-20 15:02 | |
![]() | Det er vel ingen som har sagt at rekorden er fem bingoer i ett spill? Jeg aner ikke om noen har lagt flere, men det skulle faktisk ikke forundre meg. Det er jo ikke alle som annonserer slikt i forum ... Må nok si meg enig med Torill i at tidsperspektivet spiller en viss rolle når førsteplassen skal utdeles. Du skal tenke rimelig kjapt for å få ut fem bingoer på tre minutter. | |
angryshoes - Ikke medlem lenger | 2009-03-20 15:14 | |
![]() | Jada, Kirsti. Selvfølgelig tar jeg kun utgangspunkt i opplysningene som er kommet fram i forum, siden det ikke finnes noen oversikt. (Mend dette burde vel være teknisk mulig å få til.) Jeg tviler på at det er noen som har fler, men det er selvfølgelig mulig. Du og torill må være så enige dere bare vil, men utgangspunktet for denne diksusjonen er flest bingoer i ett spill, hverken mer eller mindre. Om Holgers prestasjon rager over eller ei har jeg ikke uttalt meg om. | |
Kirsti | 2009-03-20 15:32 | |
![]() | Sant nok, det hadde vært morsomt med en sånn oversikt - flest bingoer per spill, delt inn etter type spill og hastighet, for eksempel. De bingogale ville nok gledet seg over det, og vi andre kunne sitte der og bli stumme av beundring. | |