Spillrom
Sjiraffen7
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede7
Mobilspill
Pågående8 493

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
tsw000 - Ikke medlem lenger2009-02-01 18:50
Antall innlegg: 114

Jeg er enig med de som skrev at de fleste er hyggelige mennesker her i spillet - jeg har aldri møtt noen ubehagelige, skjønt noen har vært 'tause', noe som selvsagt er helt ok - og et par som forsvant, noe som var verst for dem!

Susanna2009-02-01 19:29
Antall innlegg: 26

De aller fleste jeg har spilt mot har vært hyggelige altså, 99,9 hyggelige folk! Jeg bare undrer over hva som ligger bak når enkelte er så overbevist om at det ikke er tilfeldig hvem som får hvilke bokstaver.

Susanna2009-02-01 19:30
Antall innlegg: 26

% skulle det stå, ja.. :)

gompedyret2009-02-01 20:05
Antall innlegg: 4381

Jeg tillater meg å uttrykke en smule uenighet med den ellers så veltalende Kirsti.

Det er ikke det at det er så mange tullinger rundtom, men tulling_oppførsel_ er det jo en del av. Jeg synes det er en viktig distinksjon, ikke minst fordi de fleste av oss kan finne på å diske opp med en oppførsel som andre vil karakterisere som tullingaktig. Eller fornærmende, om du vil.

Tilogmed et bilde på stoisk ro som jeg (helt sant!) har blitt drevet til det ytterste vanvidd og kommet i skade for å vise digital rumpe til motstanderen.

Dette kan rasjonaliseres ned til følgende visdomsord: Alle kan komme til å si noe dumt. Sett deg inn i den andres sted. Gi folk flere sjanser. Peace and love.

Hvis noen skulle finne på å klemme utav seg noe idiotisk eller forsøksvis fornærmende i spillets hete så vil jeg tolke det som om h*n egentlig sier "Du var mye flinkere enn meg i denne runden! Det takler jeg dårlig, det er ikke din skyld, det er bare jeg som trenger litt ekstra kjærlighet."

Kirsti2009-02-01 20:58
Antall innlegg: 1946

Du er fin, du, Gompedyret! :-)

Pus_18082009-02-02 13:03
Antall innlegg: 20

Sier stort sett alltid; Heisann!:) og Grattis! eller Takk for kampen/tfs etter utfallet kampen, om jeg taper/vinner...

meisa2009-02-02 17:58
Antall innlegg: 443

Sier Hei el.l. og tfs el.l.

Noen ganger kan motspillere forsvinne så fort at de rekker ikke å lese det jeg skriver! Noen av de har sselv skrevet tfs, andre ikke.

Jeg har ikke noen svarteliste over de som ikke sier Hei og tfs!

Katamarina2009-02-02 19:05
Antall innlegg: 59

Det hender jeg grr'er litt under spill hvis jeg irriterer meg over at det går dårlig for meg, men jeg håper at andre kjenner igjen den følelsen også, så motstander forstår at det ikke er han/hun jeg er sur på....

Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?