Spillrom
Sjiraffen | 10 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 10 |
Mobilspill
Pågående | 8 492 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Kirsti | 2009-03-10 03:41 | |
![]() | Duppedingser, mener du seriøst at man skal sette likhetstegn mellom en frivillig spillvert som bruker fritiden sin aldeles gratis her på Ordspill og en folkevalgt politiker som har ansvar for blant annet fellesskapets midler og lov og rett her i landet? Og ville du latt være å stemme på et parti fordi du hadde sett bilde av en av partiets politikere med en øl i hånden? Eller er det greit at de drikker øl så lenge du slipper å se det? Ellers enig med Kness, profilsøk bør være forbeholdt dem som er innlogget. | |
May Lene - Ikke medlem lenger | 2009-03-10 08:03 | |
![]() | Rekk opp hånda den over 14 som IKKE har sett øl liksom !! | |
binabiq | 2009-03-10 08:52 | |
![]() | Øl er ikke skummelt, det bare skummer.... Og dessuten, det er den siste urinprøven han leverte til siste legesjekk, og ikke øl i glasset.... | |
Arild25 | 2009-03-10 09:09 | |
![]() | Tror de drikker øl på tv iallefall...på komiserier på tv2 og tv3 og sånn! Huffameg! | |
HanneH | 2009-03-10 09:22 | |
![]() | Kness, og dere andre som lurte på det med profil. her er svaret som kom fra Administrator: anledningen till att det går att se spelares profilsidor utan att vara inloggad är nya spelare ska bli sugna på att registrera sig när de kan läsa om andra medlemmar och se vilken bra statistik vi sparar. De få som är obekväma med detta kan ju alltid ta bort sin profilbild samt byta ut namnet mot något påhittat.. :) Så noe endringer på det feltet kommer det nok ikke til å bli. Vi får vel være fornøyd slik det ser ut i dag. Jeg selv har jo registrert meg med opplysninger der, har i grunnen ikke tenkt over at alle kan sjekke hva som står der. Men egentlig spiller det for så vidt ingen rolle for meg, om de 35000 her inne som er medlemmer sjekker det (kjenner jo allikevel ingen av dem privat, tror jeg) eller om noen ekstra som er innom gidder å sjekke ja så går det ut på det samme. Og ang. bildet til Gompen, så synes jeg det er greit så lenge det ikke er reklame for produkt på glass / flaske. tror allikevel ikke det vil bli en ny trend med mange slike bilder :) Duppedingser: Kan jo også opplyse at vi nå er 10 aktive spillverter her inne, som vel ikke kjenner hverandre privat i det hele tatt. (Bortsett fra et par stykker, mor og datter), vi sitter på hver vår kant av landet og har kun møttes det siste året gjennom ordspill. Vi er helt vanlige personer som lever våre egne liv på vanlig måte, kun med fellesnevner: Hektet på ordspill. Grunnen til at jeg sa ja til å bli spillvert for kort tid siden var etter litt betnkningstid ganske enkel. Jeg synes dette er en flott side og har hatt stor glede av den siste året. Tilbringer så mye tid her inne at jeg da følte jeg kunne gi litt tilbake om de hadde behov for det. Og har i grunnen ikke angret på det, er pålogget som før og spiller vel omtrent like mye. Men noen supermennesker er vi nok ikke om vi meldte oss for dette. | |
Stargirl - Ikke medlem lenger | 2009-03-10 09:41 | |
![]() | Synes ikke holdningene til sommer er så "skremmende" som noen skrev. Alle er ulike og alle har rett til sin egen mening. Å vise ølglasset på et profilbilde er vel ikke "frastøtende", men helt unødvendig. Et PROFIL-bilde sier jo noe om personen - eller?? Skal vi tro denne Gompen drikke veldig mye øl da?? | |
Duppedingser | 2009-03-10 10:46 | |
![]() | Kirsti, jeg satte på ingen måte ett likhetstegn mellom spillverter og politikere, jeg understreket at de har en funksjon her inne og at Ordspill også fungerer som ett lite samfunn blant mange andre. At Spillverter er vanlige mennesker er det ingen tvil om. Men jeg stiller allikevel spørsmålet: Hvorfor skal det ikke være større krav til spillverter? | |
May Lene - Ikke medlem lenger | 2009-03-10 11:09 | |
![]() | Hvorfor skulle det være større krav? Og hvilke? | |
snubi | 2009-03-10 11:34 | |
![]() | Ler så jeg griner av Seierherren jeg da - nok en gang:)) ...eneste morsomme innlegget her! | |
Kirsti | 2009-03-10 16:27 | |
![]() | Det er i alle fall én ting vi kan forvente av spillvertene: at hvis de har noe å ta opp med en konkret person, sender de en privat melding i stedet for å starte en tråd i forum. Det samme synes jeg nok Sommer burde ha gjort ... | |
Sinabelle | 2009-03-10 17:49 | |
![]() | Enig med Kirsti! Det hadde da gått an å tatt det privat, istedenfor å spre det utover. | |
Rabiaz | 2009-03-10 20:26 | |
![]() | Joda, enig der...men nå har vi hatt noe å prate om ;) Hehe.... | |
Ennja | 2009-03-10 22:18 | |
![]() | Pt er det kommet mer enn 50 innlegg på denne tråden. I den sammenhengen synes jeg det er DEILIG at Gompedyret ser ut til å ha bestemt seg for at "dette er for dumt til å engasjere seg i". STÅ PÅ!! Personlig mener jeg denne diskusjonen ikke burde funnet sted i det hele tatt... (altfor) stort smil fra Ennja (man bør ikke være overlykkelig i disse "ulvetider") - noen kan komme til å føle seg støtt | |
ave - Administrator | 2009-03-11 00:01 | |
![]() | Heia Gompen.... | |
Sydsklie | 2009-03-11 00:18 | |
![]() | Helt enig med ave. Du har ingenting å forsvare, kommentere etc. | |
angryshoes - Ikke medlem lenger | 2009-03-11 09:46 | |
![]() | Hvordan kan noen sammenlikne Duppedingsers saklige innlegg om aministrators annonseringsfilosofi med dette intet mindre enn tarvelige angrepet på en enkeltperson? | |
Duppedingser | 2009-03-11 12:14 | |
![]() | Viser seg at politiker-paralellen min ikke var så ekstremt dum heller, uthengt og angrepet i full offentlighet, en debatt blusser opp av omtrent ingenting, holder lav profil -ingen kommentar, stadig noen som holder liv i debatten. Klart at det er unødvendig av meg å på noen som helst måte å opphøye en spillvert, blir for å spisse det litt til. Hvorfor ikke bare kjøre helt "sikkert" når man blir eksponert for mange ulike typer mennesker med ulikt syn på ting? Jeg er ganske sikkert på at noen også kan komme til å tenke: Hva blir det neste? Bilde av Gompedyret med en svær Joint? Uten at det er så lett å se for hvem som helst å skille det fra en vanlig rullings selvsagt. Nå er ikke jeg en av de som tenker sånn heldigvis, men at det er en risiko for at en del kan tenke mye rart er vel det jeg vil fram til. At fokuset på den måten dras vekk fra det positive ved Gompedyret. Slik kan det altså oppleves å være spillvert. Selvsagt kunne det blitt tatt opp direkte, men istedet fikk Gompedyret ekstra PR, heldiggrisen. | |
nattlys | 2009-03-11 19:24 | |
![]() | har noen lenken til gompes fan-klubb? ville gjerne melde meg inn...:))) | |
sinecera | 2009-03-12 00:25 | |
![]() | Scapegoat, parallellen mellom dildoreklamen og dette var ikke en sammenligning av innlegg, men en sammenligning av aksept for andres syn. Det man ser i slike diskusjoner er nemlig at vi alle setter sine våre egne grenser for hva vi synes er akseptabelt, og har veldig lett for å fordømme andres grensesetting. Duppedingser fikk en del motbør for sitt syn som ble oppfattet som moralistisk og trangsynt. Ditto for Sommer. Personlig synes jeg ingen var av dem er trangsynte, selvom jeg ikke er enig med begge. | |
sinecera | 2009-03-12 00:26 | |
![]() | Det innlegget var ikke svar til Scapegoat, men til Angryshoes! =) | |