Spillrom
Sjiraffen | 1 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 1 |
Mobilspill
Pågående | 8 738 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Torill | 2009-06-19 22:17 | |
![]() | Glokkglokk, flere enn 5 på panikk????? | |
GlokkGlokk - Ikke medlem lenger | 2009-06-19 22:19 | |
![]() | Jeg har da aldri klart flere enn 5 bingoer i et spill. | |
mysteria - Ikke medlem lenger | 2009-06-20 02:43 | |
![]() | baltez, da... Jeg har aldri klart mer enn fire i et spill (normal=treig). | |
Alfa93 | 2009-06-20 10:48 | |
![]() | *kremtekremt* Jeg har faktisk også hatt 5 bingoer i ett panikkspill;) *brife brife* | |
HanneH | 2009-06-20 11:36 | |
![]() | Ett innlegget er slettet i denne tråden, da det var direkte unødvendig kritikk av annen spiller. Det bør hver og en holde seg unna, og trenger ikke forekomme i en tråd som dette. | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-06-20 11:46 | |
![]() | Hmmm.....tok det 9 timer og 35 minutter..... Nevnte innlegg brøt muligens reglene, men etter mine kunnskaper, har jeg vankelig å forstå at det inneholdt "kritikk". Mulig jeg ikke skjønner norsk... | |
HanneH | 2009-06-20 12:10 | |
![]() | Desverre Baltes, så var jeg ikke pålogget før nå, og så ikke det innlegget ditt tidligere. Selv om noen tror jeg er her i 24 timer i døgnet så stemmer det nok ikke :) | |
HanneH | 2009-06-20 12:14 | |
![]() | Og burde vel kanskje skrevet et annet ord istendefor "kritikk" kunne kanskje skrevet dritt slenging rett ut, var nok bare en finere formulering :) | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-06-20 13:51 | |
![]() | Da er vi enig!:) | |
Ø N | 2009-06-20 13:52 | |
![]() | Men det gjør det ikke mindre sant ? | |
HanneH | 2009-06-20 13:53 | |
![]() | Nei, det gjør det jo ikke. Men man kan jo kalle en spade for en spade så er man sikkert enig fra første stund :) | |
gompedyret | 2009-06-20 14:56 | |
![]() | Det evige dilemmaet: skal man formulere seg diplomatisk eller presist? :) | |
baltez - Ikke medlem lenger | 2009-06-20 15:08 | |
![]() | Presist!!! | |
Ø N | 2009-06-20 15:23 | |
![]() | Noe av det beste ved å si sannheten er at vi ikke behøver å huske hva vi sa. Å legge skjul på sannheten er det første skritt mot løgnen. Så vær modige. Hvis vi sier sannheten, kommer vi ikke til å snuble. | |
gompedyret | 2009-06-20 16:29 | |
![]() | Godt sagt, Ø N. Men ikke desto mindre kan sannheten ha mange ansikter. On Topic: Jeg har klart 4 bingoer i en lynrask en gang, og stoltheten jeg følte da var nesten skummelt kraftig! | |
Ø N | 2009-06-20 18:40 | |
![]() | Det er veldig sant gompedyret at sannheten har mange ansikter. Det som er sannhet i ett land er løyn i ett annet eller det som er sant i ett miljø blir løyn i ett annet. Det er noe vi dessverre glemmer veldig lett i debatter at det er ingen som sitter med fasiten på sannheten. En annen ting vi også har en tendens til å gjøre er å gå på person istedenfor generelt noe som ofte fører til sletting av innlegg. Dette aktuelle innlegget kunne lett få stå hvis person utelates i innlegg. Eksempel: Det er ikke alle sine bingoer på Ordspill.no jeg er interessert i å høre om da de ikke er imponerende men kun de bingoene som er lagt i ærlige kamper uten bruk av hjelpemidler under spillingen så jeg spør igjen. Er det noen som har hatt 6 bingoer i et spill da ? (uavhengig tid, men ikke med bingo / kompis-opplegg) Med denne formuleringen så vil jeg tro innlegget får stå ? | |
gompedyret | 2009-06-20 18:57 | |
![]() | Jeg har ikke lest det omtalte innlegget, så det kan jeg ikke uttale meg om. Kommentarene mine i denne tråden er altså aldeles generelle greier. Din versjon av innlegget ville jeg nok latt stå, ja. Jeg er ikke helt enig i at det er en generell tendens til å gå på person her inne, jeg synes faktisk de fleste er flinke til å holde seg saklige. Men vi kan definitivt bli enda flinkere. | |
trymare | 2009-08-13 12:32 | |
![]() | tangerte min gamle rekord på panikk tilfeldig med 5 bingoer... men fikk alle sammen på ni legg :D | |